20 Νοε 2012

Τα βρώμικα μυστικά των ξενοδοχείων που δεν θες να ξέρεις


Μπορεί να έχετε υποψιαστεί ότι σε κάποια πολύ ακριβά ξενοδοχεία τα πράγματα δεν είναι όπως φαίνονται, όμως όταν ένας άνθρωπος που εργάστηκε για μια δεκαετία σε ξενοδοχεία 5 αστέρων αποκαλύπτει τη σκοτεινή τους πλευρά…μάλλον πρέπει να ξανασκεφτείτε τη διαμονή σας σε αυτά.

Στο βιβλίο του Heads in Beds: A Reckless Memoir of Hotels, Hustlers and So-Called Hospitality ο Τζέικομπ Τόμσκι περιγράφει λεπτομερώς τα σκανδαλώδη πράγματα που κάνουν οι εργαζόμενοι ορισμένων ακριβών ξενοδοχείων όταν οι πελάτες δεν κοιτούν.
Μετά από 11 χρόνια εργασίας σε πολύ ακριβά ξενοδοχεία στη Νέα Ορλεάνη και το Μανχάταν θεωρεί πως ήρθε η στιγμή να αποκαλύψει στον κόσμο τα πιο σκοτεινά μυστικά της «πεντάστερης φιλοξενίας».

Οι πολλές ώρες εργασίας και η αγένεια πολλών επισκεπτών οδηγούν τους εργαζομένους σε ένα παιχνίδι εκδίκησης εναντία στους πλούσιους φιλοξενούμενους τους, υποστηρίζει ο Τόμσκι. «Πολλοί άνθρωποι παρακολουθούν το Downton Abbey και σκέφτονται ότι έχουν και αυτοί υπηρέτες» αναφέρει χαρακτηριστικά μιλώντας στο New York Post. «Ειδικά οι εύποροι. Αντιμετωπίζουν τους ανθρώπους, με ένα τρόπο πρωτοφανή -εν τω μεταξύ, εργατικοί άνθρωποι δεν θα πουν τίποτα. Είναι οι άνθρωποι που έχουν λεφτά και θέλουν τα πάντα τώρα και δωρεάν».
Οι καθημερινές ελλείψεις στην καθαριότητα είναι συνηθισμένο φαινόμενο. «Τα παπλώματα δεν έχουν καθαριστεί ποτέ. Τα καλύμματα ίσως μερικές φορές – αλλά τα παπλώματα; Ποτέ» τονίζει. Τα ποτήρια δεν πλένονται με σαπούνι και νερό αλλά τα τρίβουν με γυαλιστικό επίπλων για να δείχνουν λαμπερά και καινούργια.
Για τους πολύ δύστροπους επισκέπτες τα μέλη του προσωπικού μπορεί να πάρουν την εκδίκησή τους πάνω στην… οδοντόβουρτσα του πελάτη ή ακόμη να αλλάξουν τις κάρτες τους για να μη μπορούν να μπουν στο δωμάτιο. Μάλιστα ο Τσόμσκι υποστήριξε πως έχει υπ’όψιν περιστατικά κλοπής από τα μινι-μπαρ και τα σταθμευμένα αυτοκίνητα.
«Συχνά, η αναστάτωση που προκαλούν προέρχεται καθαρά από την πλήξη», σημειώνει χαρακτηριστικά προσθέτοντας πως έχει δουλέψει επί ένα ολόκληρο μήνα χωρίς ρεπό προκειμένου να αποφύγει την… πλήξη της βραδινής βάρδιας.
Η πλήξη οδηγεί πολλές φορές τους υπαλλήλους στο να συλλέγουν πληροφορίες για τους επισκέπτες, διαβάζοντας ιδιωτικά τους έγγραφα ή χασκογελώντας μπροστά στις συλλογές τους με ερωτικά βοηθήματα.
«Κάποτε βρήκα μια επιστολή που είχε ξεμείνει σε ένα δωμάτιο και αποκάλυπτε ότι η σύζυγος κάποιου ήταν πόρνη. Μάλλον επρόκειτο για αστείο, επειδή υπήρχε μια σφραγίδα με γεννητικά όργανα και απευθυνόταν σε κάποιον κύριο Απατημένο, παρέχοντας λεπτομέρειες για τις σεξουαλικές δραστηριότητές της συζύγου» εξηγεί ο Τόμσκι.
Μέσα από το βιβλίο του ο Τόμσκι προσπαθεί να αφυπνίσει τους ανυποψίαστους πολλές φορές πελάτες και τους δίνει συμβουλές συμπεριφοράς προς το προσωπικό για να μην καταλήξουν με… χαλασμένες οδοντόβουρτσες. Ο ίδιος πάντως έχει εγκαταλείψει την ξενοδοχειακή βιομηχανία και αυτό το διάστημα κάνει θεραπεία διαχείρισης θυμού για να… ξεπεράσει την δεκαετή εμπειρία του.

Κάντε like το keratsinivoice στο facebook
Follow us στο twitter



pkool

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Recent Posts Widget

ΝΙΚΑΙΑ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ