21 Οκτ 2014

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Πολιτεύεται η Αγγελική Νικολούλη;

Η Αγγελική Νικολούλη, όπως έχει αποδείξει εδώ και 20 χρόνια, είναι μια... ταλαντούχα γυναίκα στη δουλειά της, που μέσα από την αλήθεια, εξιχνιάζει εγκλήματα και περίεργα μυστήρια. Σε συνέντευξή της, αποκάλυψε αν έχει σκεφτεί ποτέ να πολιτευτεί.


Πιο συγκεκριμένα, η παρουσιάστρια υποστήριξε: «Είναι αλήθεια είναι ότι πολλές φόρες έχω δει το όνομα μου σε εφημερίδες δήθεν ότι πολιτεύομαι. Μια στην Ηλεία, μια στην Αχαΐα, μια στη Β' Πειραιώς, μια στη Β' Αττικής. Έλεος. Δεν θα το σκεφτόμουν ποτέ. Είχαν γίνει βεβαίως κάποιες προσεγγίσεις παλιά.

Μου είχαν προτείνει να πάω ακόμα και σύμβουλος του υπουργού Δημόσιας Τάξης, επί ΠΑΣΟΚ. Επίσης άλλη μια φορά με είχε πάρει κάποιος με πρόταση για δημοτική σύμβουλο και όταν του είπα "μα δεν έχω χρόνο να τρέξω", γύρισε και μου είπε "και ποιος σου είπε ότι θα τρέξεις;". Τον ρωτάω τότε "γιατί με θες;". Και μου απαντάει: "για το όνομα σου". Δεν πάει έτσι όμως. Θέλω να είμαι ελεύθερη. Μου αρέσει να εκφράζω την άποψη μου, όποια κι αν είναι αυτή, χωρίς να μου ζητάει κάποιος τον λόγο μετά. Μου αρέσει πολύ το χρώμα στη ζωή μου, αλλά όχι το πολιτικό χρώμα».

Πηγή
Tromaktiko



......................................................................................................................................................................

Για απίστευτες προσφορές Κάντε κλικ εδώ

Στείλτε μας τη φωτογραφία , το video ή το μήνυμα σου για να καταγγείλεις και να δείξεις αυτό που θέλεις. Όλοι μαζί μπορούμε να έχουμε το Κερατσίνι που θέλουμε!   
Επικοινωνία με το KERATSINIVOICE:
Email: keratsinivoice@gmail.com

Κάντε like το keratsinivoice στο facebook

Follow us στο twitter

Advertisement



 Advertisement

 Advertisement

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Recent Posts Widget

ΝΙΚΑΙΑ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ