31 Δεκ 2016

Πάολα: «Έχω κάνει μόνο μία πλαστική επέμβαση»!!!!!!!!!!!!

«Για μένα έχουν πει ότι τα άλλαξα όλα πάνω μου κι ότι είμαι ''πλαστική''. Το ξέρω. Είναι ψέματα όμως», λέει η τραγουδίστρια


Η Πάολα αρνείται τον όρο «πλαστική» που της αποδίδουν και αποκαλύπτει την αλήθεια για τη σχέση της με τον πλαστικό χειρουργό αλλά και την επέμβαση που έχει κάνει πάνω της.

Μιλώντας στο DownTown Κύπρου για την εξωτερική της εμφάνιση, η τραγουδίστρια σχολίασε: «Τα φρύδια σου αλλάζουν όλο το πρόσωπο. Για μένα έχουν πει ότι έχω κάνει πλαστικές. Ότι τα άλλαξα όλα πάνω μου κι ότι είμαι «πλαστική». Το ξέρω. Είναι ψέματα όμως».

Σε ενοχλεί που το λένε;

«Πολύ. Ξέρεις γιατί; Γιατί έχω κάνει πλαστική μόνο στο στήθος μου, δεν ντρέπομαι να το πω. Είναι η αλήθεια. Αν είχα κάνει και κάτι άλλο, θα το ομολογούσα, αλλά δεν δέχομαι να μου χρεώνουν ψέματα. Είναι κρίμα. Ok, το συνήθισα αυτό. Η μαμά μου, όμως, γίνεται θηρίο μ’ αυτό. Είναι η κλασική μαμά που θέλει να μπει μπροστά γιατί αδικούν το παιδί της. Θυμώνει και με άλλα βέβαια...»




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Recent Posts Widget

ΝΙΚΑΙΑ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ