4 Δεκ 2016

Επιστολή Αναγνώστη:"Για την μαμά μου..."

Δίπλα μου από την πρώτη στιγμή.
Κοντά μου σε κάθε αποτυχία, επιτυχία, σε κάθε πρώτη φορά, σε κάθε δυσκολία.

 Εκεί ΠΑΝΤΑ για να μου πει:μην αργήσεις, θα κρυώσεις , δεν έφαγες, πάχυνες , να διαβάσεις , ξύπνα, κοιμήσου, μη το κάνεις, στα έλεγα εγώ, βγες να ξεσκάσεις, πάλι θα βγεις; , να προσέχεις, να σου βάλω χρήματα; , πάλι θες χρήματα;, να πάρεις το καλύτερο!, να κάνεις οικονομία, μην το κάνεις, δεν είναι σωστό, πότε θα βρεις μια δουλειά της προκοπής;, πότε θα έρθεις να σε δούμε;, μήπως έχεις να μας πεις τίποτα ευχάριστο;, μας λείπεις..

Είναι εκεί για να μου σπάει τα νεύρα,για να με κάνει να γελάω, να θυμώνω, να με καταλαβαίνει, για να με παίρνει αγκαλιά ..

Όλα τα συναισθήματα του κόσμου_ μαζί _μόνο για αυτόν άνθρωπο , για την μαμά μου..
που την έχω πληγώσει τόσες φορές κι όμως εκείνη είναι πάντα εκεί με ένα  πλατύ χαμόγελο, μια ζεστή αγκαλιά και με μια μεγάλη καρδιά..
που την έχω επιθυμήσει τόσο πολύ..

Χρόνια Πολλά μαμά για τα γενέθλιά σου! Σε ευχαριστώ για όλα όσα έκανες και  για όλα όσα θα κάνεις.
..μακάρι να σου μοιάσω, έστω και λίγο.
ΡΚ


Στείλτε μας τώρα την επιστολή σας και εμείς θα την αναρτήσουμε αυτούσια
στο:  keratsinivoice@gmail.com  ή στην σελίδα μας στο  Facebook / Twitter

SHARE THIS


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Recent Posts Widget

ΝΙΚΑΙΑ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ