14 Φεβ 2017

Στο «μικροσκόπιο» η συμπεριφορά των επιβατών κρουαζιέρας

Η «συμπεριφορά» του επιβατικού κοινού και ιδιαίτερα των μέσων ηλικιών φαίνεται ότι έχει τεθεί στο «μικροσκόπιο» των εταιριών του
τομέα, στο πλαίσιο της αναμόρφωσης των προϊόντων ή μάλλον της έλξης που αυτά ασκούν στο κοινό.

Η αύξηση του αριθμού των επιβατών τα τελευταία χρόνια, σύμφωνα με τους αναλυτές υποδηλώνει μία μεταστροφή στις αντιλήψεις που επικρατούσαν στο παρελθόν για το τι είναι και πολύ περισσότερο ποιοί πηγαίνουν σε κρουαζιέρα. Μεταστροφή η οποία έχει ωθήσει τις εταιρίες του τομέα, ανεξαρτήτως μεγέθους, να αυξήσουν τους στόλους τους με νεότευκτα πλοία.
Πρόσφατα η Cruise Lines International Association (CLIA) στο δημοσιοποιημένο Cruise Travel Report της κάνει αναφορά στο εν λόγω ζήτημα το οποίο φαίνεται ότι θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στις εξελίξεις.

Ο θαλάσσιος τουρισμός είναι ένας μεγάλος και παρεξηγημένος τομέας θεωρούν οι αναλυτές και η ανάπτυξη της κρουαζιέρας μπορεί να δώσει την ευκαιρία «γνωριμίας» με ένα νέο πελατειακό δυναμικό αλλά και να αλλάξει τις ισορροπίες μέσα στο γενικότερο τουριστικό πλάνο.

theseanation.gr




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...