27 Μαρ 2017

Η Σόφη Πασχάλη μιλά για όλα όσα έγιναν στο Survivor - Τι είπε για τον Αγγελόπουλο - ΒΙΝΤΕΟ

Για την εμπειρία της στο Survivor, για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε, αλλά και για τα αρνητικά σχόλια που ακούει μετά την αποχώρησή της από το παιχνίδι μίλησε η Σόφη Πασχάλη, η οποία ήταν καλεσμένη σε τηλεοπτική εκπομπή του ΣΚΑΙ.


Σε ερώτηση για το πώς αισθάνθηκε που την έβρισε η μισή Ελλάδα, η γνωστή γυμνάστρια δήλωσε: «Ζούσα σε μία άλλη πραγματικότητα όταν συνέβαινε αυτό. Στη δική μας πραγματικότητα, υπήρχε ο τρόπος να επιβιώσουμε και να πάρουμε ένα έπαθλο για να μπορέσουμε να φάμε. Καμία σχέση με το να κάτσω στο σπίτι μου και να δω το παιχνίδι, με την άνεση να πάω να πάρω κάτι από το ψυγείο μου και να φάω.

Δεν φανταζόμασταν σε καμία περίπτωση έναν φανατισμό. Δεν μου άρεσε όταν το είδα. Από την άλλη, δεν μπορείς να κάνεις και κάτι. Υπάρχει ελευθερία κινήσεων, όπως είχα κι εγώ»,είπε.

«Δεν έχω καταλάβει τι έκανα. Δεν έχω καταλάβει τι είναι αυτό το οποίο έχει ενοχλήσει. Έχει μεγεθυνθεί πολύ όλο αυτό το πράγμα. Περισσότερο με βρίζουν κορίτσια και λέω “γιατί”...

Δεν έχουμε ιδέα τι γίνεται έξω. Ό,τι αντιμαχίες είχαμε με όλους, υπήρξαν και με τον Γιώργο (Αγγελόπουλο). Δεν ήταν τίποτα παραπάνω με τον Γιώργο. Μακάρι να κερδίσει κιόλας», συμπλήρωσε.

Σχολιάζοντας το περιστατικό με το ψάρι, απάντησε ότι δεν ξέρανε τι γίνεται έξω.

«Όλα όσα είπαμε για το ψάρι, απλά δεν έχει ακουστεί, ήταν που είπα “να σας δώσω ένα παράδειγμα”. Έδωσα ένα παράδειγμα γιατί εκείνη την ώρα ήθελα κάτι να πω για κάτι που είχε συμβεί. Από εκεί και πέρα δεν είπαμε ποτέ τι είχε συμβεί», ανέφερε χαρακτηριστικά.


Η δασκάλα yoga, σχολίασε και την ανακοίνωση των καθηγητών από τη Θεσσαλονίκη που είναι κατά του Survivor, λέγοντας πως «Εγώ δεν είδα λάθος μηνύματα. Όταν δεν έχεις να φας, όλα μεγεθύνονται. Τσακώνεσαι για τα απλά πράγματα».

«Με τιμά το γεγονός που χτες τα παιδιά και από τις δύο ομάδες είπαν τόσο όμορφα λόγια για εμένα. Μακάρι να το κλείσει ο κόσμος. Παιδιά είναι ένα παιχνίδι», είπε κλείνοντας.

Απευθυνόμενη σε όσους την έχουν κατηγορήσει είπε: «Σας αγαπώ. Μη συνεχίζετε να το κάνετε αυτό στα παιδιά που θα βγουν. Ας τελειώσει με εμένα. Και ειδικά όχι στη Λάουρα, δε θα το αντέξει.».

Δείτε το βίντεο από τον ΣΚΑΙ:

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Recent Posts Widget

ΝΙΚΑΙΑ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ