22 Ιουν 2017

Δάφνη Ατία: Η ηθοποιός από το Κερατσίνι που αξίζει να γνωρίσεις!

Την Δάφνη την είδαμε στο θέατρο ΠΚ στην παράσταση που πρωταγωνιστεί « Εθνικότητά μου το χρώμα του ανέμου ».
Μας εντυπωσίασε από την πρώτη στιγμή και μόλις μάθαμε ότι είναι από το Κερατσίνι αδράξαμε  την ευκαιρία να τις πάρουμε μία αποκλειστική συνέντευξη. Ελπίζουμε να την απολαύσετε όπως και εμείς…

Δάφνη συγχαρητήρια, καταρχάς  θα θέλαμε να μας πεις δύο λόγια για την παράσταση και για τον ρόλο σου

Η παράσταση αφορά τη σύγχρονη πραγματικότητα αλλά πραγματεύεται και διαχρονικά ζητήματα όπως τον εγκλωβισμό σ' έναν και μόνο τρόπο σκέψης, τον κοινωνικό αποκλεισμό, την βία της εξουσίας, την μετανάστευση, την απομόνωση, την ματαιοδοξία..
Ο ρόλος μου είναι η πλύση εγκεφάλου! Αυτή η εκούσια χειραγώγηση που οι περισσότεροι έχουμε υποστεί. και δυστυχώς, καλούμαι να την εφαρμόσω, να πείσω και να εγγυηθώ για την ασφάλεια που προσφέρουν τα κέντρα πλύσης εγκεφάλων..

Πού αλλού μπορούμε να σε δούμε θεατρικά  αυτή την περίοδο;

Συμμετέχω σε μια παιδική παράσταση στο θέατρο Τόπος Αλλού. Παίζουμε, κυρίως, σε σχολεία αλλά και σε παιδικά πάρτυ που διοργανώνονται στον χώρο του θεάτρου.

Ποια είναι τα σχέδιά σου για του χρόνου;

Έχω, ήδη, ολοκληρώσει τη συγγραφή και δραματοποίηση ενός παραμυθιού και είμαι στη διαδικασία αναζήτησης πόρων για να το ανεβάσω! Επίσης είμαι σε συζητήσεις για κάποιες θεατρικές παραστάσεις... θα δείξει!

Πόσο δύσκολο είναι να είσαι ηθοποιός  και τι θα συμβούλευες τους νέους συναδέλφους σου;

Καταρχάς δεν ζω από αυτό! Όπως πολλοί, βέβαια, ανεξαρτήτως  επαγγέλματος..
Είναι, απίστευτα, πολλές οι δυσκολίες που συναντώ. Από τις αγγελίες και τις οντισιόν μέχρι τις πρόβες και τα ποσοστά! Αλλά.. " το δύσκολο γίνεται συνήθεια, η συνήθεια ευκολία και η ευκολία ομορφιά " !
Η συμβουλή μου..
 " if you 're good at something, never do it for free "!!

Τηλεόραση ή θέατρο;

Η αλήθεια είναι πως νιώθω περισσότερη ασφάλεια ούσα στη σκηνή!
Αγαπώ την αμεσότητα και λατρεύω το τρακ της σκηνικής έκθεσης!
Θα ήθελα, όμως, να γνωρίσω και τον ‘κόσμο’ της τηλεόρασης..

Τι σημαίνει για σένα Κερατσίνι;

Είμαι περήφανη που μεγάλωσα στο Κερατσίνι!
Ευτυχώς έζησα το ‘ θαύμα ’ των φτωχογειτονιών του Κερατσινίου και της Δραπετσώνας.
Είμαι τυχερή που συναναστρέφομαι καθημερινά ανθρώπους λαϊκούς, απλούς και κυρίως έντιμους. Γιατί αυτό με έμαθε η γειτονιά μου.. να είμαι τίμια, αληθινή και να πονώ.. να πονάω με τον πόνο του άλλου, να φανερώνω μόνο τις αλήθειες μου και να υπερασπίζομαι  το δίκαιο. Αυτό είναι το Κερατσίνι μου.. και αν μπορούσα να περιγράψω με μια λέξη τι σημαίνει για μένα, αυτή θα ήταν η λέξη ‘σπίτι ’!


Λίγα λόγια για την Δάφνη…

Η Δάφνη μεγάλωσε και ζει στο Κερατσίνι, είναι απόφοιτος της Δραματικής σχολής του θεάτρου τέχνης Κάρολος Κουν. Το 2012 τιμήθηκε με το βραβείο πρώτου γυναικείου ρόλου στο φεστιβάλ ερασιτεχνικού θεάτρου Καρδίτσας.

Την μαγεύει...

Χρώμα                : Μαύρο
Φαγητό               : Καρμπονάρα
Ποτό                   : Τζιν λεμόνι
Ηθοποιός            : Julianne Moore
Μουσική              : Ρεμπέτικα , Ροκ
Τραγούδι             : θα σαλτάρω  (Μ.Γενίτσαρης)
Τραγουδιστής     : Tom Waits
Βιβλίο                 : Ο Εγωιστής Γίγαντας του Oscar Wilde
Νησί                    : Ικαρία
Ζώο                     : Σκύλος  (Ορφέας)
Ταινία                   : Coffee and Cigarettes
Θεατρική παρ.     : Η Γκόλφω
Moto                    : Τα συναισθήματα υπάρχουν για να τα εκφράζουμε


*Το Keratsinivoice κάνει μία προσπάθεια ώστε να αναδείξει τους ανερχόμενους καλλιτέχνες του Δήμου Κερατσινίου Δραπετσώνας αν είσαι λοιπόν ηθοποιός, τραγουδιστής, συγγραφέας, φωτογράφος κλπ  επικοινώνησε μαζί μας ...



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Recent Posts Widget

ΝΙΚΑΙΑ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ