10 Απρ 2017

Στα δέκα πιο περιβαλλοντικά επιβαρυμένα λιμάνια της Ε.Ε. ο Πειραιάς

Ανάμεσα στα δέκα πιο επιβαρυμένα λιμάνια της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε αιωρούμενα σωματίδια είναι ο Πειραιάς όπως έχει καταδείξει έρευνα της ΝΑΒU, της μεγαλύτερης περιβαλλοντικής οργάνωσης στη Γερμανία.

Συγκεκριμένα οι μετρήσεις έδειξαν για το μεγαλύτερο λιμάνι της Ελλάδας 360.000 μικροσωματίδια ανά κυβικό εκατοστό, ενώ το επιτρεπτό όριο είναι στα 46.000!

Ο Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος Πειραιά Σταύρος Βοϊδονικόλας, μιλώντας στο ΚΑΝΑΛΙ 1 σημείωσε ότι πρόκειται για ένα θέμα που συζητήθηκε παλαιότερα σε ευρεία σύσκεψη στην Περιφερειακή Ενότητα Πειραιά και προτάθηκε ως λύση η ηλεκτροδότηση των κρουαζιερόπλοιων που ελλιμενίζονται στην πόλη μας.

«Πριν από περίπου ένα χρόνο μας είχε καλέσει ο Αντιπεριφερειάρχης Πειραιά Γιώργος Γαβρίλης, ενώ ήταν προσκεκλημένοι και εκπρόσωποι όμορων Δήμων, του Εμπορικού Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά και του Πολυτεχνείου Αθηνών ώστε να συζητήσουμε για την παραλιμένια ζώνη όπου παρατέθηκαν στοιχεία άκρως ανησυχητικά», είπε ο κ. Βοϊδονικόλας.

Όπως σημείωσε: «Χαρακτηριστικές είναι οι μετρήσεις που είχε κάνει το Πολυτεχνείο σε συνεργασία με την Αντιπεριφέρεια Πειραιά, σύμφωνα με τις οποίες στην περιοχή ανάμεσα στην Ακτή Τζελέπη μέχρι την Ακτή Ξαβερίου που είναι τα κρουαζιερόπλοια, είναι αρκετά βεβαρημένο το περιβάλλον. Σε αυτό συντελούν και οι ρύποι από τους καπνισμούς των πλοίων που ελλιμενίζονται, κυρίως της κρουαζιέρας.

«Μία πρόταση που τέθηκε στο τραπέζι, πρόταση αρκετών ετών που δεν έχει όμως υλοποιηθεί ακόμα, είναι η ηλεκτρονική φόρτιση των πλοίων κατά την παραμονή τους στο λιμάνι, ώστε να μην υπάρχει αυτός ο ρυπογόνος καπνισμός.

Βέβαια τα τελευταία χρόνια λόγω των έργων που γίνονται στον Πειραιά, κυρίως για την επέκταση του τραμ, η κίνηση στους δρόμους γύρω από το λιμάνι από την οδό Κόνωνος έως της 2ας Μεραρχίας έχει επιβαρυνθεί πάρα πολύ, με αποτέλεσμα ειδικά τις πολύ πρωινές και μεσημβρινές ώρες να παρατηρείται μία ένταση στη ρύπανση της ατμόσφαιρας», ανέφερε ο Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος Πειραιά.

Τέλος εκτίμησε ότι με το πέρας των έργων του τραμ στο τέλος του χρόνου και αν υπάρχει σε βάθος χρόνου μία μελέτη για να γίνεται ηλεκτροδότηση των πλοίων που ελλιμενίζονται από υποσταθμούς της ΔΕΗ στο λιμάνι, ίσως τότε να έχουμε κάποια καλύτερα αποτελέσματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...