11 Μαΐ 2011

Το ζεϊμπέκικο του Λούκα ξεσήκωσε την Ευρώπη....


Σε μια φαντασμαγορική βραδιά στην Γερμανία σε απόλυτη αντίθεση με αυτή που ζήσαμε στην Ελλάδα του ΔΝΤ , ο Λούκας και οι χορευτές του κατάφεραν να περάσουν στα τελικά της EUROVISION.Παρόλη την αρνητική κριτική που δέχτηκε και το χαμηλό budget της αποστολής η Ελληνική συμμετοχή
κέρδισε τις εντυπώσεις. Καλή επιτυχία..........Greece!

1 σχόλιο :

Ανώνυμος είπε...

|Ρε Παιδια Ποιος Μπορει Να Μου Βρει Τα Ονοματα Των Χορευτων Του Λουκας???????????

Recent Posts Widget

ΝΙΚΑΙΑ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ