Σήμα κινδύνου εκπέμπει πλέον το έργο της επέκτασης του Τραμ προς τον Πειραιά, αφού το έργο έχει «σκαλώσει» στη Δικαιοσύνη και το χρονοδιάγραμμα κατασκευής βαίνει προς βέβαιη καθυστέρηση, με αποτέλεσμα να απειλείται με απένταξη της χρηματοδότησής του το Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα (ΠΕΠ) Αττικής.
Συγκεκριμένα, εκκρεμεί ακόμη η έκδοση απόφασης του Πρωτοδικείου στις δύο αγωγές που έχει καταθέσει η κατασκευαστική εταιρία, «Θεμέλη» κατά της πρώην ΤΡΑΜ ΑΕ, που διεκδίκησε το έργο στον σχετικό διαγωνισμό, με την οποία αμφισβητεί τους όρους του διαγωνισμού.
Όπως αναφέρουν πηγές του υπουργείου Υποδομών, η υπόθεση είχε εκδικαστεί στις 9 Ιουνίου 2011 και το προεδρείο του Δικαστηρίου είχε δηλώσει ότι η απόφαση θα εκδιδόταν τον Οκτώβριο.
Ωστόσο, οι μήνες έχουν περάσει, χωρίς κανένα νέο από την Δικαιοσύνη, γεγονός που προκαλεί ανησυχία στο υπουργείο Υποδομών, αφού καθίσταται σχεδόν βέβαιο ότι το χρονοδιάγραμμα του έργου θα καθυστερήσει, με ορατό κίνδυνο την απένταξή του.
Μάλιστα, στελέχη του υπουργείου Υποδομών επισημαίνουν ότι κάθε εβδομάδα απευθύνουν σχετικό ερώτημα στο υπουργείο Δικαιοσύνης, χωρίς να λαμβάνουν νέα, αφού η έκδοση της απόφασης ακόμη εκκρεμεί.
Σημειωτέον ότι πρόκειται για έργο ύψους 127,6 εκατ. ευρώ, συγχρηματοδοτούμενο από την Ευρωπαϊκή Ένωση και καθοριστικής σημασίας για την οικονομική βιωσιμότητα του Τραμ, αφού θα του φέρει άλλους 25.000 επιβάτες ανά ημέρα.
Συγκεκριμένα, εκκρεμεί ακόμη η έκδοση απόφασης του Πρωτοδικείου στις δύο αγωγές που έχει καταθέσει η κατασκευαστική εταιρία, «Θεμέλη» κατά της πρώην ΤΡΑΜ ΑΕ, που διεκδίκησε το έργο στον σχετικό διαγωνισμό, με την οποία αμφισβητεί τους όρους του διαγωνισμού.
Όπως αναφέρουν πηγές του υπουργείου Υποδομών, η υπόθεση είχε εκδικαστεί στις 9 Ιουνίου 2011 και το προεδρείο του Δικαστηρίου είχε δηλώσει ότι η απόφαση θα εκδιδόταν τον Οκτώβριο.
Ωστόσο, οι μήνες έχουν περάσει, χωρίς κανένα νέο από την Δικαιοσύνη, γεγονός που προκαλεί ανησυχία στο υπουργείο Υποδομών, αφού καθίσταται σχεδόν βέβαιο ότι το χρονοδιάγραμμα του έργου θα καθυστερήσει, με ορατό κίνδυνο την απένταξή του.
Μάλιστα, στελέχη του υπουργείου Υποδομών επισημαίνουν ότι κάθε εβδομάδα απευθύνουν σχετικό ερώτημα στο υπουργείο Δικαιοσύνης, χωρίς να λαμβάνουν νέα, αφού η έκδοση της απόφασης ακόμη εκκρεμεί.
Σημειωτέον ότι πρόκειται για έργο ύψους 127,6 εκατ. ευρώ, συγχρηματοδοτούμενο από την Ευρωπαϊκή Ένωση και καθοριστικής σημασίας για την οικονομική βιωσιμότητα του Τραμ, αφού θα του φέρει άλλους 25.000 επιβάτες ανά ημέρα.
http://molonoti.gr/ με πληροφορίες από Βήμα
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου