Ακριβότερα κατά 25% από το 2013 τα εισιτήρια
Αυξήσεις - φωτιά τουλάχιστον κατά 25% στα εισιτήρια των μέσων μαζικής μεταφοράς και του ΟΣΕ από το επόμενο έτος προβλέπει το νέο μνημόνιο, με στόχο να ενισχυθούν περαιτέρω τα έσοδα των εταιρειών και να περιοριστούν τα ελλείμματά τους.
Με την αύξηση οι τιμές των εισιτηρίων για όλα τα μέσα μεταφοράς θα διαμορφωθούν σε ένα χρόνο σε 1,75 ευρώ από 1,40 ευρώ σήμερα, ενώ το εισιτήριο για λεωφορεία, τρόλεϊ ή τραμ θα αυξηθεί σε 1,50 ευρώ, από 1,20 ευρώ σήμερα.
Αντίστοιχες αυξήσεις πρόκειται να επιβληθούν και στα μειωμένα εισιτήρια τα οποία θα διαμορφωθούν στα 0,90 ευρώ και 0,75 ευρώ αντίστοιχα.
Ακριβότερα κατά 25% θα κοστίζει κάθε επιβίβαση στον προαστιακό σιδηρόδρομο και τα τρένα του ΟΣΕ.
Σύμφωνα με το νέο μνημόνιο, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πρέπει να αποκρατικοποιηθεί έως το τέλος του 2012 και όχι το 2013 όπως προβλεπόταν και όπως επέμεινε η ελληνική κυβέρνηση, με το επιχείρημα να ολοκληρωθεί πρώτα η εξυγίανση της εταιρείας ώστε να επιτευχθεί υψηλότερο τίμημα.
Αυξήσεις - φωτιά τουλάχιστον κατά 25% στα εισιτήρια των μέσων μαζικής μεταφοράς και του ΟΣΕ από το επόμενο έτος προβλέπει το νέο μνημόνιο, με στόχο να ενισχυθούν περαιτέρω τα έσοδα των εταιρειών και να περιοριστούν τα ελλείμματά τους.
Με την αύξηση οι τιμές των εισιτηρίων για όλα τα μέσα μεταφοράς θα διαμορφωθούν σε ένα χρόνο σε 1,75 ευρώ από 1,40 ευρώ σήμερα, ενώ το εισιτήριο για λεωφορεία, τρόλεϊ ή τραμ θα αυξηθεί σε 1,50 ευρώ, από 1,20 ευρώ σήμερα.
Αντίστοιχες αυξήσεις πρόκειται να επιβληθούν και στα μειωμένα εισιτήρια τα οποία θα διαμορφωθούν στα 0,90 ευρώ και 0,75 ευρώ αντίστοιχα.
Ακριβότερα κατά 25% θα κοστίζει κάθε επιβίβαση στον προαστιακό σιδηρόδρομο και τα τρένα του ΟΣΕ.
Σύμφωνα με το νέο μνημόνιο, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πρέπει να αποκρατικοποιηθεί έως το τέλος του 2012 και όχι το 2013 όπως προβλεπόταν και όπως επέμεινε η ελληνική κυβέρνηση, με το επιχείρημα να ολοκληρωθεί πρώτα η εξυγίανση της εταιρείας ώστε να επιτευχθεί υψηλότερο τίμημα.
newsbeast.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου