Στη περίπτωση του Resident Evil: Operation Raccoon City καλό θα ήταν να βλέπουμε τα πράγματα κάπως έτσι: είναι ένα μικρό κεφάλαιο το οποίο συνδέει ορισμένα γεγονότα του δεύτερου με του τρίτου παιχνιδιού της original σειράς και περιέχει γεγονότα κλειδιά για το Resident Evil 6. Αν από την άλλη το δούμε ως ακόμη ένα Resident Evil παιχνίδι τότε… ας’ τα να πάνε.
Γραφικά: 6
Σχεδόν καταθλιπτικές εικόνες στο μεγαλύτερο μέρος του παιχνιδιού
Ήχος: 5
Άσχημο soundtrack, αδύναμες συνομιλίες
Gameplay: 7
Δεν βαραίνει τον παίκτη περισσότερο απ’ τα υπόλοιπα
Lastability: 3
Για ευνόητους λόγους
Σύνολο: 5
Στο Operation Raccoon City είμαστε μέλη της Umbrella’s elite clean up squad με την οποία, ακόμη κι αν το όλο παιχνίδι φέρει μια έστω σκουριασμένη υπόθεση, εμείς απλά “κανονίζουμε” κάθε τι που κινείται. Ποιά η σκουριασμένη υπόθεση; Σε συνεργασία με την ομάδα Alpha έχουμε βαλθεί να σταματήσουμε τα διαβολικά σχέδια του Dr. Birkin ο οποίος έχει προσλάβει ορισμένα… τσιράκια για να μας σταματήσουν. Αμ δε. Πρώτα να μάθουν σημάδι και μετά βλέπουμε.
Αυτοί βέβαια δεν θα μπορούσαν να είναι το μόνο μας εμπόδιο αφού υπάρχουν ορισμένες εκατοντάδες συμπαθέστατα zombies που δεν παραλείπουν να φέρνουν με τη σειρά τους μια πνοή μονοτονίας καθ’ όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού. Σοβαρά τώρα, που βρέθηκαν τόσοι αστυνομικοί zombies; Αλλά τέλος πάντων, ενίοτε και για να σπάσει ο πάγος θα βρεθούμε αντιμέτωποι και με διαφορετικού είδους… τερατάκια που δύσκολο είναι να μην εκνευρίσουν με τις χωρίς λόγο σπασμωδικές κινήσεις τους και με τον εριστικό αριθμό/ρυθμό που καταφθάνουν.
Με όλα τα παραπάνω, η υπόλοιπη squad μας φαίνεται να τα έχει συνεχώς χαμένα με ‘μας στον ρόλο του revive babysitter. Πραγματικά, και χωρίς όρεξη για κακίες, καμία νοημοσύνη να μην υπάρχει σ’ αυτόν τον τομέα; Και για να ακριβολογούμε, όχι, δεν είναι λογικό τη στιγμή που βρίσκομαι κρυμμένος πίσω από πενήντα τοίχους ανησυχώντας για τη λιγοστή ζωή που μου έχει απομείνει ο συνάδελφος μου να κάνει ντου στη καρδιά των αντιπάλων.
Τη βοήθεια που θα έπρεπε κανονικά να έχουμε από εκεί τη βρίσκουμε… παντού αφού τουλάχιστον υπάρχουν άφθονα πυρομαχικά, first aids και herbs. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα έχουμε και ποτέ πρόβλημα στον εξοπλισμό μάχης αφού οι παρανοήσεις της χρησιμότητας αλλά και τους τόπους όπου εντοπίσαμε το κάθε τι είναι αρκετά συχνές. Όσο για τις κλειδωμένες πόρτες; Πολλές αλλά το άνοιγμα τους αποδεικνύεται ευκολότερο από τον τερματισμό του παιχνιδιού σε πάνω από ένα δεκάωρο.
Κακή κι αδιάφορη υπόθεση, μονότονοι αντίπαλοι μέτριας δυσκολίας, συνεργάτες με IQ ενθουσιασμένου εξάχρονου και περιβάλλον “μπάτε σκύλοι αλέστε”. Στον τραγικό απολογισμό του Operation Raccoon City να προσθέσουμε τις κυριολεκτικά ανύπαρκτες συνομιλίες των παικτών αφού στο μυαλό του χαρακτήρα μας σίγουρα θα παίζει κάτι σαν “πιο σιγά μάγκες, μην μας ακούσει ο gamer”.
Αυτό όμως είναι ακόμη ένα άλλο θέμα. Αυτό του ήχου. Το soundtrack, ειδικά το αξιοσημείωτο μέρος του που έχει αναλάβει να μας εκνευρίζει στις μάχες, είναι μακράν μια μετριότητα που ταιριάζει περισσότερο σε παιχνίδι των 90s. Ακόμα όμως κι όταν δεν υπάρχει, κατά κάποιον τρόπο ακόμα και οι φυσικοί ήχοι ακούγονται ψεύτικοι.
Αρκετά όμως με τη λάσπη, έχει και τα καλά του το πράμα. Τον χειρισμό. Αν και όχι απ’ τους καλύτερους (μην κάνει και μπαμ ανάμεσα στα άλλα), ειδικά στις μάχες αποδίδει πολύ καλά προσφέροντας και καλό σημάδι αλλά και καλές σώμα με σώμα αντιπαραθέσεις (καλές για τα standards που απαιτούμε σε τέτοιο τομέα από τέτοιου είδους παιχνίδι). Σαν 3rd person shooter τεχνικά δηλαδή το Operation Raccoon City δείχνει να το ψιλοπερνάει το τεστ.
Και αφήσαμε για το τέλος την εικόνα. Τα γραφικά του παιχνιδιού είναι κι αυτά απ’ τα σημεία που δεν λατρεύουμε αλλά το φταίξιμο πάει στα ίδια τα περιβάλλοντα τα οποία δεν αποτελούν και πρόκληση, Με διαφορά πάντως δείχνουν καλύτερα οι εξωτερικοί χώροι.
Το Resident Evil: Operation Raccoon City αξίζει για κάποιον οπαδό της σειράς που θέλει να έχει όλα τα παιχνίδια. Το θέμα είναι το κατά πόσο θεωρεί το εν λόγω κεφάλαιο ως γνήσιο παιχνίδι της σειράς. Από ‘κει και πέρα, ούτε η πιθανότητα της ενασχόλησης της Capcom με το επερχόμενο Resident Evil 6 δεν δικαιολογεί το αποτέλεσμα.
Παρουσίαση: 5
Δεν είναι αξιομνημόνευτη και η ροή του παιχνιδιού το αποδεικνύει περίτρανα
Δεν είναι αξιομνημόνευτη και η ροή του παιχνιδιού το αποδεικνύει περίτρανα
Γραφικά: 6
Σχεδόν καταθλιπτικές εικόνες στο μεγαλύτερο μέρος του παιχνιδιού
Ήχος: 5
Άσχημο soundtrack, αδύναμες συνομιλίες
Gameplay: 7
Δεν βαραίνει τον παίκτη περισσότερο απ’ τα υπόλοιπα
Lastability: 3
Για ευνόητους λόγους
Σύνολο: 5
Μέτριο
By PS3World.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου