Δραματικές είναι οι εκκλήσεις από τους ναυπηγοεπισκευαστές για
την κατάσταση που βιώνει ο κλάδος τους. Η Ενωση Ναυπηγοεπισκευαστών
επιχειρεί αυτές τις ημέρες να αναδείξει τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν
τα μέλη της και υπογραμμίζει την έλλειψη εργασιών στο Πέραμα.
Αναλυτικότερα επισημαίνει ότι δεν υπάρχουν ουσιαστικές αναπτυξιακές δράσεις για την ανάκαμψη της ναυπηγοεπισκευαστικής δραστηριότητας και παράλληλα καυτηριάζει την αδιαλλαξία της διοίκησης του Συνδικάτου Μετάλλου σχετικά με τη συλλογική σύμβαση.
Η Ενωση Ναυπηγοεπισκευαστών Πειραιά επίσης ρίχνει ευθύνες και στον ΟΛΠ λέγοντας ότι ενώ ο Οργανισμός ανακοινώνει καθημερινά μία σειρά από έργα και αναπτυξιακές δράσεις και πρωτοβουλίες για όλες τις άλλες δραστηριότητες του λιμανιού του Πειραιά πλην της ναυπηγοεπισκευής, όπου «οποιαδήποτε δράση ανακοινώνεται, έχει τη μορφή της ικανοποίησης της τελευταίας επιθυμίας του μελλοθάνατου και, βέβαια, αφού εμείς ως Ενωση, η Ομοσπονδία μας και οι υπόλοιπες κλαδικές Ενώσεις κάνουμε μία σειρά από επιστολές διαμαρτυρίας», όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά.
ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΕΣ ΟΦΕΙΛΕΣ
Επίσης, οι ναυπηγοεπισκευαστές αναρωτιoύνται για το πώς θα διακανονιστούν οι ληξιπρόθεσμες οφειλές των ναυπηγοεπισκευαστικών επιχειρήσεων προς τον ΟΛΠ, οι οποίες είναι δεδομένο ότι δημιουργήθηκαν εξαιτίας της αναδουλειάς και των λοιπών χρόνιων προβλημάτων που μαστίζουν τον κλάδο.
Βέβαια, η Ενωση αναγνωρίζει ότι η ηγεσία του ΟΛΠ είναι σταθερή τα τελευταία χρόνια σε αντίθεση με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, και κατά συνέπεια, γνωρίζει πολύ καλά τα προβλήματα, αλλά επισημαίνει ότι, η Ενωση πρέπει κάθε φορά να προσφεύγει σε ανοιχτές διαμαρτυρίες και καταγγελίες για να ανακοινωθούν με το σταγονόμετρο δράσεις, αντίστοιχες αυτών που λαμβάνουν οι ιατροί για τους ασθενείς που βρίσκονται σε κώμα και πρέπει να κρατηθούν λίγο ακόμη στη ζωή, φυτοζωώντας...
Επίσης, τονίζεται ότι η Ενωση Ναυπηγοεπισκευαστών Πειραιά σε συνεργασία με την Ομοσπονδία και τις υπόλοιπες Ενώσεις του κλάδου αγωνίζεται να παραμείνει η Ζώνη σε ελληνικά χέρια και να δώσει δουλειά στις επιχειρήσεις και τους χιλιάδες εργαζομένους, που αυτή τη στιγμή τρέφονται από τα συσσίτια της Εκκλησίας και των δήμων.
Εξάλλου, η Ενωση τονίζει ότι το Συνδικάτο Μετάλλου αγνόησε επιδεικτικά τη ΣΣΕ που του πρότεινε η Ενωση Ναυπηγοεπισκευαστών Πειραιά τον Απρίλιο «αποδεικνύοντας για μία ακόμη φορά ότι δεν ενδιαφέρει τους εργατοπατέρες το μέλλον της Ζώνης, που μαστίζεται κατά 98% από ανεργία αλλά μόνο η μικροκομματική σκοπιμότητα».
Οι προτάσεις της Ενωσης
Η Ενωση Ναυπηγοεπισκευαστών επισημαίνει ότι ο επαναπροσδιορισμός της εικόνας της ναυπηγοεπισκευής στη χώρα μας είναι πλέον απαραίτητος για να μην μπει λουκέτο στη Ζώνη και για να υπάρξει μία ελπίδα για το αύριο και ζητείται από την ηγεσία του ΟΛΠ αλλά και από τη διοίκηση του Συνδικάτου Μετάλλου να αναλάβουν τις ιστορικές ευθύνες τους. Ειδικότερα οι ναυπηγοεπισκευαστές προτείνουν τα εξής θέματα για επίλυση:
http://www.kerdos.gr
Αναλυτικότερα επισημαίνει ότι δεν υπάρχουν ουσιαστικές αναπτυξιακές δράσεις για την ανάκαμψη της ναυπηγοεπισκευαστικής δραστηριότητας και παράλληλα καυτηριάζει την αδιαλλαξία της διοίκησης του Συνδικάτου Μετάλλου σχετικά με τη συλλογική σύμβαση.
Η Ενωση Ναυπηγοεπισκευαστών Πειραιά επίσης ρίχνει ευθύνες και στον ΟΛΠ λέγοντας ότι ενώ ο Οργανισμός ανακοινώνει καθημερινά μία σειρά από έργα και αναπτυξιακές δράσεις και πρωτοβουλίες για όλες τις άλλες δραστηριότητες του λιμανιού του Πειραιά πλην της ναυπηγοεπισκευής, όπου «οποιαδήποτε δράση ανακοινώνεται, έχει τη μορφή της ικανοποίησης της τελευταίας επιθυμίας του μελλοθάνατου και, βέβαια, αφού εμείς ως Ενωση, η Ομοσπονδία μας και οι υπόλοιπες κλαδικές Ενώσεις κάνουμε μία σειρά από επιστολές διαμαρτυρίας», όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά.
ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΕΣ ΟΦΕΙΛΕΣ
Επίσης, οι ναυπηγοεπισκευαστές αναρωτιoύνται για το πώς θα διακανονιστούν οι ληξιπρόθεσμες οφειλές των ναυπηγοεπισκευαστικών επιχειρήσεων προς τον ΟΛΠ, οι οποίες είναι δεδομένο ότι δημιουργήθηκαν εξαιτίας της αναδουλειάς και των λοιπών χρόνιων προβλημάτων που μαστίζουν τον κλάδο.
Βέβαια, η Ενωση αναγνωρίζει ότι η ηγεσία του ΟΛΠ είναι σταθερή τα τελευταία χρόνια σε αντίθεση με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, και κατά συνέπεια, γνωρίζει πολύ καλά τα προβλήματα, αλλά επισημαίνει ότι, η Ενωση πρέπει κάθε φορά να προσφεύγει σε ανοιχτές διαμαρτυρίες και καταγγελίες για να ανακοινωθούν με το σταγονόμετρο δράσεις, αντίστοιχες αυτών που λαμβάνουν οι ιατροί για τους ασθενείς που βρίσκονται σε κώμα και πρέπει να κρατηθούν λίγο ακόμη στη ζωή, φυτοζωώντας...
Επίσης, τονίζεται ότι η Ενωση Ναυπηγοεπισκευαστών Πειραιά σε συνεργασία με την Ομοσπονδία και τις υπόλοιπες Ενώσεις του κλάδου αγωνίζεται να παραμείνει η Ζώνη σε ελληνικά χέρια και να δώσει δουλειά στις επιχειρήσεις και τους χιλιάδες εργαζομένους, που αυτή τη στιγμή τρέφονται από τα συσσίτια της Εκκλησίας και των δήμων.
Εξάλλου, η Ενωση τονίζει ότι το Συνδικάτο Μετάλλου αγνόησε επιδεικτικά τη ΣΣΕ που του πρότεινε η Ενωση Ναυπηγοεπισκευαστών Πειραιά τον Απρίλιο «αποδεικνύοντας για μία ακόμη φορά ότι δεν ενδιαφέρει τους εργατοπατέρες το μέλλον της Ζώνης, που μαστίζεται κατά 98% από ανεργία αλλά μόνο η μικροκομματική σκοπιμότητα».
Οι προτάσεις της Ενωσης
Η Ενωση Ναυπηγοεπισκευαστών επισημαίνει ότι ο επαναπροσδιορισμός της εικόνας της ναυπηγοεπισκευής στη χώρα μας είναι πλέον απαραίτητος για να μην μπει λουκέτο στη Ζώνη και για να υπάρξει μία ελπίδα για το αύριο και ζητείται από την ηγεσία του ΟΛΠ αλλά και από τη διοίκηση του Συνδικάτου Μετάλλου να αναλάβουν τις ιστορικές ευθύνες τους. Ειδικότερα οι ναυπηγοεπισκευαστές προτείνουν τα εξής θέματα για επίλυση:
- Εξεύρεση πόρων - ενίσχυση της ΝΑΖΩ από την Ευρωπαϊκή Ενωση.
- Βελτιστοποίηση των υποδομών - υποδοχή πελατών - ηλεκτρονική καρτέλα πελάτη.
- Οργάνωση cluster ναυτιλίας και καινοτόμου κέντρου.
- Δυνατότητα χρηματοδότησης από ΕΣΠΑ και εγγυοδοτικά προγράμματα.
- Προσέλκυση πελατών μέσα από την προβολή της Ζώνης σε παγκόσμιο επίπεδο.
- Προβολή των χώρων, ενημέρωση πελατών και προσπάθεια αλλαγής κλίματος και αξιοπιστίας.
- Ανάπτυξη και υπαγωγή σε πρόγραμμα επιδότησης μέσα από το οδικό ισοδύναμο για την κατασκευή ακτοπλοϊκών πλοίων και πορθμείων.
- Αμεση επαναλειτουργία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά και Ελευσίνας.
http://www.kerdos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου