17 Φεβ 2013

«Το μωρό μου, σκότωσα το μωρό μου. Θεέ, πάρε με»

Ένα ένα αποκαλύπτονται τα στοιχεία που «καταδικάζουν» τον Όσκαρ Πιστόριους για τον θάνατο της συντρόφου του Ρίβα Στίνκαμπ.
Χθες έγινε γνωστό πως η 29άχρονη καλλονή ήταν στο μπάνιο όταν την πυροβόλησε και σήμερα, νέα δημοσιεύματα αναφέρουν πως βρέθηκε ένα αιματοβαμμένο μπαστούνι του μπέιζμπολ!
«Υπήρχε πάρα πολύ αίμα στο μπαστούνι» δήλωσε μία ανώνυμη πηγή στην τοπική εφημερίδα City Press. Και η αστυνομία ερευνά αν το μπαστούνι χρησιμοποιήθηκε από τον Παραολυμπιονίκη κατά της Ρίβα, ή αν εκείνη το είχε για να προστατευτεί και προσπάθησε να χτυπήσει τον Πιστόριους.

Η εφημερίδα φιλοξενεί και δηλώσεις από αστυνομικό που λέει: «Υπάρχουν υποψίες πως ο πρώτος πυροβολισμός έγινε στο υπνοδωμάτιο και εκείνη έτρεξε να κρυφτεί στην τουαλέτα. Εκεί δέχθηκε άλλες τρεις σφαίρες»!

Σύμφωνα με την εφημερίδα, ο Πιστόριους τηλεφώνησε στον πατέρα του γύρω στις 03:20 τοπική ώρα την Πέμπτη, ζητώντας του να πάει στο σπίτι του το συντομότερο δυνατόν. Όταν η οικογένειά του έφθασε, αυτός κατέβαινε τις σκάλες κρατώντας τη νεαρή γυναίκα και έτρεμε.

Εκείνη τη στιγμή η Στίνκαμπ ανέπνεε ακόμη και αυτός προσπάθησε να την κρατήσει στη ζωή, αλλά χωρίς αποτέλεσμα, την ώρα που ο κολλητός του Πιστόριους, ο επιχειρηματίας Τζάστιν Ντιβάρις λέει πως επικοινώνησαν λίγο μετά το φονικό.

«Το μωρό μου, σκότωσα το μωρό μου. Θεέ μου πάρε με» έλεγε ο Όσκαρ στον φίλο του κλαίγοντας, όπως γράφει η Sunday People. «Τι λες; Δεν καταλαβαίνω», του απάντησε ο Τζάστιν, χωρίς να αποκαλύπτει τίποτα άλλο από τον διάλογό τους.

Απλά είπε πως έκλαιγε με λυγμούς και πως έλεγε συνέχεια: «Σκότωσα το μωρό μου. Θεέ μου»!

Ο Πιστόριους λοιπόν κατηγορείται για τη δολοφονία της Ρίβα και η εισαγγελία είπε κατά την πρώτη ακροαματική διαδικασία την Παρασκευή ότι ζητεί να καταδικαστεί ο κατηγορούμενος για «φόνο εκ προμελέτης», με τον ίδιο να δηλώνει αθώος!
 http://www.sentragoal.gr/
Κάντε like το keratsinivoice στο facebook
Follow us στο twitter

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Recent Posts Widget

ΝΙΚΑΙΑ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ