12 Απρ 2014

Κόντρες για το αλαλούμ στον Πειραιά από τις μονοδρομήσεις

Αντιπαραθέσεις προκάλεσε σε πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Πειραιά η συζήτηση για τις μονοδρομήσεις κεντρικών δρόμων της πόλης, η πρώτη φάση των οποίων ολοκληρώθηκε στα τέλη Φεβρουαρίου.

Δημοτικοί Σύμβουλοι εντόπισαν τα προβλήματα που έχουν παρουσιαστεί, κατηγορώντας μεταξύ άλλων τη Δημοτική Αρχή για βιασύνη και προχειρότητα στην υλοποίηση του έργου.

Μιλώντας για το θέμα, ο επικεφαλής του συνδυασμού «Πειραιάς Πόλη Θρύλος» Χρήστος Βουγιουκλάκης έκανε λόγο για προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί με τις θέσεις πάρκινγκ στην Ελευθερίου Βενιζέλου.



Σαλπέας: Με προχειρότητα

Επίσης το στέλεχος της «Λαϊκής Συσπείρωσης» Ηλίας Σαλπέας υποστήριξε ότι το έργο των μονοδρομήσεων «έρχεται χέρι – χέρι με την ελεγχόμενη στάθμευση». Ανέφερε συγκεκριμένα ότι η μείωση των θέσεων στάθμευσης και όλη αυτή η αναστάτωση που έχει δημιουργηθεί θα έχει ως αποτέλεσμα οι πολίτες να αναγκάζονται να πληρώνουν για να παρκάρουν.

Τόνισε επίσης ότι το όλο έργο των μονοδρομήσεων έχει έρθει πάρα πολύ πρόχειρα, με αποτέλεσμα να μην είναι γνωστό αν στο τέλος θα καταλήξουν όντως να δώσουν μια ανάσα στο κυκλοφοριακό της πόλης.

«Αυτή τη στιγμή όμως αυτό που βιώνουμε, το μόνο βέβαιο είναι ότι γίνονται με μια προχειρότητα και σίγουρα η ταχύτητα με την οποία γίνονται μας προβληματίζει» ανέφερε και μίλησε για προβλήματα που δημιουργούνται με τις μονοδρομήσεις σε συγκεκριμένα σημεία. Κάτι που θα πρέπει, όπως υπογράμμισε, να εξεταστεί.



Σταθάκη: Τον Αύγουστο έπρεπε

Την άποψη ότι οι μονοδρομήσεις θα έπρεπε να είχαν γίνει τον Αύγουστο που η κυκλοφορία των οχημάτων είναι σαφώς μειωμένη, εξέφρασε η Δημοτική Σύμβουλος της «Συμμαχίας στον Πειραιά», Μαρία Σταθάκη.

«Υπάρχουν προβλήματα» υπογράμμισε, σημειώνοντας μεταξύ άλλων ότι θα μπορούσαν να είχαν προβλεφθεί είσοδοι και έξοδοι με έναν τέτοιο τρόπο που δεν θα δημιουργείται μποτιλιάρισμα. Τόνισε τέλος ότι αν και το έργο των μονοδρομήσεων άργησε πολλά χρόνια να γίνει, τώρα γίνεται με έναν βιαστικό τρόπο χωρίς τη συνδρομή ειδικών συγκοινωνιολόγων.



Βουράκης: Δεν ήταν προυπόθεση για το Τραμ

Έντονη κριτική στη διοίκηση του Δήμου άσκησε και ο ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος Ιωσήφ Βουράκης.

Ανέφερε συγκεκριμένα ότι η προϋπόθεση για να έρθει το Τραμ στον Πειραιά δεν ήταν οι μονοδρομήσεις, όπως δήλωσε τώρα τελευταία ο Δήμαρχος, αλλά η υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ, ένα έργο για το οποίο υπάρχει μόνο προμελέτη και δεν υπάρχουν χρήματα για να γίνει.

«Πράγμα που σημαίνει ότι η μοναδική προϋπόθεση που είχε μπει τότε για να έρθει το Τραμ στον Πειραιά δεν εκπληρώνεται. Παρόλα αυτά το Τραμ θα έρθει στον Πειραιά» παρατήρησε.

Υποστήριξε λοιπόν ότι για να εξασφαλίσει ο Δήμαρχος στην Τραμ Α.Ε. ότι θα έρθει το Τραμ στον Πειραιά έκανε τις μονοδρομήσεις, όπως τις έκανε.

«Όταν – είπε- σε μικρότερους Δήμους από τον Πειραιά, όπως είναι η Γλυφάδα, για να μονοδρομήσουν δύο δρόμους κάνανε 9 μήνες, εμείς σε 20 μέρες μέσα μονοδρομήσαμε το μισό Πειραιά και άλλο τόσο, σε άλλες 20 ημέρες, τον υπόλοιπο Πειραιά. Για να φτάσεις στο κέντρο της πόλης, στο Δημοτικό Θέατρο πρέπει να κάνεις τον κύκλο της πόλης τρεις φορές».



Έφυγε ο Μιχαλολιάκος

Απάντηση από την πλευρά της διοίκησης έδωσε ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Στέλιος Διαμαντίδης, δεδομένου ότι ο Δήμαρχος είχε αποχωρήσει από τη συνεδρίαση.

Αφού τόνισε λοιπόν ότι ο Πειραιάς ήταν για πολύ καιρό σε μια δυσχερή κυκλοφοριακή θέση, ο κ. Διαμαντίδης υπενθύμισε τόσο τις μελέτες που έχουν γίνει, όσο και το γεγονός ότι το 2008 οι μονοδρομήσεις είχαν κριθεί ως έργο προτεραιότητας και δημοπρατήθηκαν με ένα αρκετά μεγάλο ποσό.



« Τώρα πιο γρήγορα τα οχήματα»

Οι μονοδρομήσεις, υπογράμμισε, είναι οι μεγαλύτερες κυκλοφοριακές παρεμβάσεις που έχουν συμβεί σε πόλη και προσπάθεια της διοίκησης είναι, όπως είπε, με τις συνεχείς βελτιώσεις που γίνονται, το όλο εγχείρημα να ολοκληρωθεί με επιτυχία.

«Ο Πειραιάς κατεβάζει ταχύτητα, οι είσοδοι του Πειραιά είναι πολύ καλύτερες, οι ταχύτητες μέσα στην πόλη είναι πολύ καλύτερες και πιστεύουμε ότι αυτό το έργο θα προσθέσει και δεν θα αφαιρέσει από την πόλη» ανέφερε και διαβεβαίωσε ότι οι όποιες επιμέρους αδυναμίες θα διορθωθούν.

Όσον αφορά τέλος τις δηλώσεις του Δημάρχου, ο κ. Διαμαντίδης τόνισε ότι οι μονοδρομήσεις είχαν χαρακτηριστεί ως πρόδρομα έργα, ενώ ενημέρωσε σχετικά με την υπογειοποίηση του ηλεκτρικού, ότι υπάρχει ώριμη μελέτη έτοιμη για δημοπράτηση και θα ενταχθεί στο αμέσως προσεχές διάστημα στο ΕΣΠΑ που έρχεται, επειδή δεν υπήρχε σχετικό κονδύλιο στο ΕΣΠΑ που έληξε.

Στο ίδιο κλίμα και ο αναπληρωτής Δημάρχου Αναστάσιος Κάρλες δεσμεύτηκε σχετικά με τις θέσεις στάθμευσης, για την τροποποίηση της μελέτης που υπάρχει για την ελεγχόμενη στάθμευση, έτσι ώστε οι πολίτες να πάρουν περισσότερες άδειες στη συγκεκριμένη περιοχή.



Αγγελόπουλος : Βγάζετε μικροψυχία

Τέλος, το στέλεχος της πλειοψηφίας Γιάννης Αγγελόπουλος κατηγόρησε τις παρατάξεις της αντιπολίτευσης για μικροψυχία, τονίζοντας ότι ένα τόσο σοβαρό θέμα που η διοίκηση το τόλμησε παραμονές εκλογών, δεν είναι δυνατόν να έχει τέτοια καθαρά στείρα και αντιπολιτευτική αντιμετώπιση.

Διαβεβαίωσε λοιπόν ότι οι δρόμοι στους οποίους δημιουργούνται προβλήματα έχουν εντοπιστεί, προκειμένου να υπάρξουν οι ανάλογες παρεμβάσεις, ενώ τόνισε όσον αφορά την ελεγχόμενη στάθμευση, ότι θα λειτουργήσει από τις υπηρεσίες του Δήμου.
......................................................................................................................................................................

Για απίστευτες προσφορές Κάντε κλικ εδώ

Στείλτε μας τη φωτογραφία , το video ή το μήνυμα σου για να καταγγείλεις και να δείξεις αυτό που θέλεις. Όλοι μαζί μπορούμε να έχουμε το Κερατσίνι που θέλουμε!   
Επικοινωνία με το KERATSINIVOICE:
Email: keratsinivoice@gmail.com

Κάντε like το keratsinivoice στο facebook

Follow us στο twitter

Advertisement



 Advertisement

 Advertisement

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Recent Posts Widget

ΝΙΚΑΙΑ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ