14 Νοε 2016

Τι βλέπουν οι Έλληνες στο διαδίκτυο;

Ποια και τι είδους site επισκέφτηκαν περισσότερο οι Έλληνες το 2016; Αυτά είναι τα 500 πρώτα site σε αναγνωσιμότητα στην Ελλάδα. Τι άλλαξε σε σχέση με το 2015;












Χωρίς να διεκδικούμε δάφνες επιστημονικότητας, προσπαθήσαμε να βγάλουμε μερικά συμπεράσματα και τάσεις για το ελληνικό διαδίκτυο, με το δικό μας -αυθαίρετο και υποκειμενικό- τρόπο.




Ξεκινώντας από την κατάταξη της Alexa* (την εικόνα της 04/11 συγκεκριμένα) ταξινομήσαμε κι αξιολογήσαμε τα site με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και σας παρουσιάζουμε τα αποτελέσματα. Η κατηγοριοποίησή τους είναι εντελώς υποκειμενική. Επειδή σε κάποια απ αυτά δεν είμαστε τακτικοί αναγνώστες και δεν τα γνωρίζουμε σε βάθος, ζητάμε συγγνώμη εκ των προτέρων για τυχόν λάθη και παραλείψεις.




Τι άλλαξε σε σχέση με πέρσι;




Οι πιο σημαντικές αλλαγές με την αντίστοιχη εικόνα του 2015 είναι οι εξής:




Στη λίστα «πλασαρίστηκαν» 132 νέα site που είτε δεν υπήρχαν, είτε ήταν εκτός των 500, εκτοπίζοντας κάποια άλλα – ανάλογα τον αριθμό.




“Ανανέωση!” ! Α ωραία;




Χμ, αυτή την αλλαγή των προτιμήσεων του αναγνωστικού κοινού , δεν θα τη χαρακτηρίζαμε ως θετικό στοιχείο αλλά μάλλον σαν περαιτέρω υποβάθμιση του επιπέδου.




Κι αυτό γιατί:




Βγήκαν εκτός λίστας (δηλαδή μειώθηκε η αναγνωσιμότητά τους) 17 από τα site “σοβαρής” ενημέρωσης (πολιτικά, ειδησεογραφικά, οικονομικά)




Και τη θέση τους κατέλαβαν site για παιχνίδια, download & online θέασης ταινιών και σειρών, site διαφημίσεων αλλά και 5 ακόμη site σεξουαλικού περιεχομένου (από 18 έγιναν 23 δηλ.+36% αναγνωσιμότητα)




Δεν γνωρίζουμε αν λόγω της κρίσης ο κόσμος περιορίστηκε ακόμη περισσότερο σπίτι του οπότε τι να κάνει … Ευελπιστούμε τουλάχιστο να βοηθήσει στην υπογεννητικότητα




Αξιοσημείωτο ότι υπάρχουν στη λίστα πλέον 4 αλβανικά site, από 1 πέρσι ! (μην νομίσετε όμως ότι το επίπεδο είναι καλύτερο κι εκεί…)




Αν και μειώθηκε η αναγνωσιμότητα των αθλητικών site ( 4 εκτός λίστας -22% της αναγνωσιμότητας), τα site στοιχήματος (10 ) παρέμειναν σταθερά.




Αντίθετα αυξήθηκαν τα site συνταγών και παιχνιδιών (4 εντός λίστας) αλλά κι εκείνων με τα «παράξενα» κακόγουστα αστεία (2 επιπλέον)

Μερικά ποσοτικά στατιστικά στοιχεία




Από τα 500 site, μετρήσαμε 226 απ αυτά να είναι χρηστικά (δηλαδή αυτά που χρησιμοποιούμε για mail, blog, search engines, facebook, twitter, τράπεζες κτλ).




Από τα εναπομείναντα 274 τη μερίδα του λέοντος (περίπου το ένα τρίτο ) διαπιστώσαμε ότι καταλαμβάνουν τα ενημερωτικά που αριθμούν τα 119. Αξιοσημείωτο ότι ελάχιστα απ αυτά έχουν πρωτότυπο υλικό. Τα περισσότερα αναμασούν τις ειδήσεις. Πολύ απογοητευτικό το ποσοστό αυτών που αναπαράγουν με ευκολία συνωμοσιολογικές βλακείες, ανυπόστατα δημοσιεύματα και λαικίστικα θέματα




Εντυπωσιακό στοιχείο θεωρούμε το νούμερο των αθλητικών 24, αλλά κι αυτών που ασχολούνται με το στοίχημα 10




Ενδεικτικό -και συνάμα απογοητευτικό- εύρημα, αφορά την ποσότητα των life style και κουτσομπολίστικων site που αριθμούν περί τα 24




Μια μεγάλη κατηγορία που κέρδισε –δυστυχώς- το ελληνικό κοινό φαίνεται ότι είναι τα site με φάρσες, χιουμοριστικά βίντεο, φωτογραφίες, παράξενα και light γενικά περιεχομένο, συνήθως κακής ποιότητας χιούμορ, περασμένων ετών, που αναμασάνε τα ίδια, αντιγραφές από συγκεκριμένα ξενόγλωσσα στην συντριπτική τους πλειοψηφία. Αυτά είναι 20




Εξίσου “αποκαλυπτικό” είναι ότι υπάρχουν στη λίστα 23 site με καθαρά σεξουαλικό περιεχόμενο




Το ότι υπάρχουν 3 αστρολογικά site (στα δημοφιλέστερα) ίσως και να μην το περιμέναμε…




Υπάρχουν επίσης 6 γι αυτοκίνητα, 7 για παιχνίδια, 5 για συνταγές, 4 site μας ενημερώνουν για τον καιρό, 3 απ αυτά είναι forum συζητήσεων, 3 τεχνολογίας/υπολογιστών, 5 παιδεία (κατά δήλωση), 4 εργασία, 4 ιατρικά(ισχυρίζονται), 2 εγκυκλοπαιδικά, 3 για μουσική 2 “ευ ζην” (ψυχολογία/φιλοσοφία/κοινωνία/βιβλία/ιστορίες/τέχνη κτλ), 1 για ΑΜΕΑ , 1 για δίαιτα κι 1 για εναλλακτική φαρμακολογία/ιατρική/διατροφή,












Τι διαβάζουν περισσότερο; Τι είδους site επισκέπτονται πιο πολύ;




Αν εξαιρέσουμε τα site διαφημίσεων, που συνήθως δεν επιλέγονται αλλά μας εμφανίζονται … η μεγάλη πλειοψηφία των αναγνωστών επισκέπτεται κατά σειρά αναγνωσιμότητας τις παρακάτω 10 μεγάλες κατηγορίες


χρηστικά-google-fb-mail-twitter
site αγορών – site εταιριών
Ειδησεογραφικά portal
Sites με download-torrents-ταινιες
Περιοδικά- εφημερίδες
site διαφημίσεων
Αθλητικά
Συνωμοσιολογικά/υπερ-πατριωτικά/λαικίστικα
Σεξουαλικού περιεχομένου
Site τύπου παράξενα-βιντεο-φωτογραφίες-αστεία




Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι τα “συνωμοσιολογικά/υπερ-πατριωτικά/λαικίστικα” αποτελούν το 25% των ενημερωτικών! Δεδομένου ότι υπάρχουν εκατοντάδες μικρότερα (εκτός της λίστας των 500), το ποσοστό πρέπει να είναι απίστευτα μεγάλο στο σύνολο του ελληνικού διαδικτύου




Στα “site που διαβάζονται” κυριαρχούν τα νέα-ειδήσεις με 35% (58% πέρσι). Ακολουθούν τα αθλητικά με 9%











Ποια είναι η δική σας άποψη; Ποια site επισκέπτεστε περισσότερο;




* alexa = Υπηρεσία που μετράει την δημοφιλία των site ανά τον κόσμο. Φανταστείτε κάτι σαν την AGB της τηλεόρασης.




by Αντικλείδι , http://antikleidi.com


SHARE THIS



Για απίστευτες προσφορές Κάντε κλικ εδώ

Στείλτε μας τη φωτογραφία , το video ή το μήνυμα σου για να καταγγείλεις και να δείξεις αυτό που θέλεις. Όλοι μαζί μπορούμε να έχουμε το Κερατσίνι που θέλουμε!   
Επικοινωνία με το KERATSINIVOICE:
Email: keratsinivoice@gmail.com

Κάντε like το keratsinivoice στο facebook

Follow us στο twitter




Δεν υπάρχουν σχόλια :

  • Σκυλοδήμος: Αυτό το μπακάλικο στον Πειραιά είναι η ζωντανή καταγραφή της ιστορίας της πόλης
  • Από τα λίγα αυθεντικά παντοπωλεία, θυμίζει σκηνικό από ταινία της χρυσής ... read more
  • Λιπάσματα project : Το ρεμπέτικο μέσα από την προσφυγική εγκατάσταση
  • Η εγκατάσταση των προσφύγων στη Δραπετσώνα, η ατέλειωτη παραγκούπολη, οι ... read more
  • Φεστιβάλ Γιόγκα και Πιλάτες στα λιπάσματα Δραπετσώνας
  • Ο Δήμος Κερατσινίου Δραπετσώνας και η σχολή Navasana Yoga Amfiali Shala ... read more
  • Γ. Γαβρίλης, Γ. Ιωακειμίδης και Νίνα Κασιμάτη στηρίζουν τον Χρ. Βρεττάκο
  • Ένα κύμα δηλώσεων υποστήριξης υπέρ του δημάρχου Κερατσινίου-Δραπετσώνας ... read more
  • Ο Γ. Ραγκούσης για την αγωγή της Oil One σε βάρος του Χρήστου Βρεττάκου
  • Απαράδεκτη χαρακτήρισε ο Γ. Ραγκούσης την απόπειρα της Oil One να ... read more
    Recent Posts Widget

    ΝΙΚΑΙΑ

    ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ