Αν και το πόρισμα για το συγκεκριμένο συμβάν δεν έχει βγει ακόμα, καθώς η υπόθεση βρίσκεται στο επίπεδο μαρτυρικών καταθέσεων, σύμφωνα με πληροφορίες, οι μάρτυρες που βρίσκονταν στο
λεωφορείο πιστοποιούν ότι ο οδηγός του είχε σηκώσει το χειρόφρενο και άνοιξε την πόρτα ώστε να ελέγξει αν μπορεί να περάσει. Ευτυχώς μαζί του αποβιβάστηκαν και οι επιβάτες. Αμέσως μετά, το λεωφορείο που εκτελούσε τη γραμμή 915 άρχισε να κατηφορίζει ακυβέρνητο παρασύροντας ό,τι έβρισκε στην πορεία του.
Οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία καταγγέλλουν ότι αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που λεωφορείο της εταιρείας έχει... τσουλήσει μόνο του παρά το γεγονός ότι υπάρχει διπλό σύστημα ασφαλείας αφού τα λεωφορεία διαθέτουν δύο «χειρόφρενα»: το κλασικό, που χειρίζεται ο οδηγός, αλλά και ένα ηλεκτρόφρενο, το οποίο ενεργοποιείται αυτόματα με το άνοιγμα των θυρών ώστε να μην υπάρχει κίνδυνος το όχημα να ξεκινήσει ενώ βρίσκεται σε στάση και αποβιβάζει ή επιβιβάζει άτομα.
Παρ' όλα αυτά υπάρχει συγκεκριμένο όχημα, το οποίο, όπως οι ίδιοι τονίζουν, εμφανίζει συχνά τέτοια προβλήματα:
Περιστατικό
«Είχα πρόσφατα περιστατικό με το λεωφορείο με το νούμερο 102 στο παρμπρίζ» λέει ο οδηγός, Νίκος Τάσιος. Σταμάτησα στο τέρμα της γραμμής 237, σήκωσα χειρόφρενο και την ώρα που πήγα να κατέβω από το όχημα, αυτό άρχισε να κινείται στην κατηφόρα. Ευτυχώς ήμουν ακόμα μέσα, το ακινητοποίησα, κατέβασα τους επιβάτες και το έστειλα στο συνεργείο για αντικατάσταση, ενώ έχω και βίντεο, στο οποίο φαίνεται το πρόβλημα» λέει στο «Εθνος».
Ο ίδιος μάλιστα στο δελτίο συμβάντων που παρέδωσε έγραψε πως το συγκεκριμένα λεωφορείο «με δεμένο χειρόφρενο, ηλεκτρόφρενο και ανοιχτές πόρτες τσουλάει στην κατηφόρα».
Την επόμενη ημέρα και μετά τον τεχνικό έλεγχο, το λεωφορείο ξαναβγήκε για δρομολόγιο με τον ίδιο οδηγό, αλλά εμφάνισε παρόμοιο πρόβλημα με αποτέλεσμα να ακολουθήσει νέα σημείωση από τον οδηγό, σύμφωνα με την οποία «το ηλεκτρόφρενο δεν απομονώνει το γκάζι».
Το συγκεκριμένο όχημα, σύμφωνα με το μέλος του ΔΣ του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ, Αποστόλη Κασιμέρη, είναι 23 ετών και έχει... παρελθόν.
«Κριστίν»
Δεν είναι τυχαίο που οι εργαζόμενοι μεταξύ τους το αποκαλούν... Κριστίν. Είναι το ίδιο λεωφορείο που πριν από περίπου 3,5 χρόνια είχε βρεθεί στην κυριολεξία μέσα σε καφετέρια στην Ηλιούπολη: «Ευτυχώς ήταν νωρίς το πρωί Κυριακής και δεν υπήρχε κόσμος. Ο οδηγός είχε φτάσει στο τέρμα και κατέβηκε για να πάει στην τουαλέτα. Ξαφνικά άκουσε θόρυβο πίσω του και επιστρέφοντας βρήκε το λεωφορείο 100 μέτρα πιο κάτω σχεδόν μέσα στην καφετέρια. Ο οδηγός μετά την έρευνα πήρε απαλλαγή» επισημαίνει ο κ. Κασιμέρης.
Ο ίδιος προσθέτει ότι από τύχη δεν υπήρξαν θύματα τότε. Ωστόσο σημειώνει ότι τα κρούσματα αυτά πρέπει να αντιμετωπιστούν σοβαρά από την εταιρεία «και για τον σχεδιασμό του συγκοινωνιακού έργου να λαμβάνονται υπόψη οι πραγματικές συνθήκες, καθώς υπάρχουν λεωφορεία-κουφάρια που εγκυμονούν κινδύνους τόσο για τους επιβάτες όσο και για τους οδηγούς».
λεωφορείο πιστοποιούν ότι ο οδηγός του είχε σηκώσει το χειρόφρενο και άνοιξε την πόρτα ώστε να ελέγξει αν μπορεί να περάσει. Ευτυχώς μαζί του αποβιβάστηκαν και οι επιβάτες. Αμέσως μετά, το λεωφορείο που εκτελούσε τη γραμμή 915 άρχισε να κατηφορίζει ακυβέρνητο παρασύροντας ό,τι έβρισκε στην πορεία του.
Οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία καταγγέλλουν ότι αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που λεωφορείο της εταιρείας έχει... τσουλήσει μόνο του παρά το γεγονός ότι υπάρχει διπλό σύστημα ασφαλείας αφού τα λεωφορεία διαθέτουν δύο «χειρόφρενα»: το κλασικό, που χειρίζεται ο οδηγός, αλλά και ένα ηλεκτρόφρενο, το οποίο ενεργοποιείται αυτόματα με το άνοιγμα των θυρών ώστε να μην υπάρχει κίνδυνος το όχημα να ξεκινήσει ενώ βρίσκεται σε στάση και αποβιβάζει ή επιβιβάζει άτομα.
Παρ' όλα αυτά υπάρχει συγκεκριμένο όχημα, το οποίο, όπως οι ίδιοι τονίζουν, εμφανίζει συχνά τέτοια προβλήματα:
Περιστατικό
«Είχα πρόσφατα περιστατικό με το λεωφορείο με το νούμερο 102 στο παρμπρίζ» λέει ο οδηγός, Νίκος Τάσιος. Σταμάτησα στο τέρμα της γραμμής 237, σήκωσα χειρόφρενο και την ώρα που πήγα να κατέβω από το όχημα, αυτό άρχισε να κινείται στην κατηφόρα. Ευτυχώς ήμουν ακόμα μέσα, το ακινητοποίησα, κατέβασα τους επιβάτες και το έστειλα στο συνεργείο για αντικατάσταση, ενώ έχω και βίντεο, στο οποίο φαίνεται το πρόβλημα» λέει στο «Εθνος».
Ο ίδιος μάλιστα στο δελτίο συμβάντων που παρέδωσε έγραψε πως το συγκεκριμένα λεωφορείο «με δεμένο χειρόφρενο, ηλεκτρόφρενο και ανοιχτές πόρτες τσουλάει στην κατηφόρα».
Την επόμενη ημέρα και μετά τον τεχνικό έλεγχο, το λεωφορείο ξαναβγήκε για δρομολόγιο με τον ίδιο οδηγό, αλλά εμφάνισε παρόμοιο πρόβλημα με αποτέλεσμα να ακολουθήσει νέα σημείωση από τον οδηγό, σύμφωνα με την οποία «το ηλεκτρόφρενο δεν απομονώνει το γκάζι».
Το συγκεκριμένο όχημα, σύμφωνα με το μέλος του ΔΣ του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ, Αποστόλη Κασιμέρη, είναι 23 ετών και έχει... παρελθόν.
«Κριστίν»
Δεν είναι τυχαίο που οι εργαζόμενοι μεταξύ τους το αποκαλούν... Κριστίν. Είναι το ίδιο λεωφορείο που πριν από περίπου 3,5 χρόνια είχε βρεθεί στην κυριολεξία μέσα σε καφετέρια στην Ηλιούπολη: «Ευτυχώς ήταν νωρίς το πρωί Κυριακής και δεν υπήρχε κόσμος. Ο οδηγός είχε φτάσει στο τέρμα και κατέβηκε για να πάει στην τουαλέτα. Ξαφνικά άκουσε θόρυβο πίσω του και επιστρέφοντας βρήκε το λεωφορείο 100 μέτρα πιο κάτω σχεδόν μέσα στην καφετέρια. Ο οδηγός μετά την έρευνα πήρε απαλλαγή» επισημαίνει ο κ. Κασιμέρης.
Ο ίδιος προσθέτει ότι από τύχη δεν υπήρξαν θύματα τότε. Ωστόσο σημειώνει ότι τα κρούσματα αυτά πρέπει να αντιμετωπιστούν σοβαρά από την εταιρεία «και για τον σχεδιασμό του συγκοινωνιακού έργου να λαμβάνονται υπόψη οι πραγματικές συνθήκες, καθώς υπάρχουν λεωφορεία-κουφάρια που εγκυμονούν κινδύνους τόσο για τους επιβάτες όσο και για τους οδηγούς».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου