9 Ιουλ 2017

Το Κερατσίνι δίνει το παρών στην τέχνη! Γνωρίστε την ηθοποιό Μαίρη Δημουλέα...

Το Keratsinivoice συνεχίζοντας την προσπάθεια που κάνει για την ανάδειξη νέων καλλιτεχνών από το Δήμο Κερατσινίου-Δραπετσώνας, σήμερα φιλοξενεί μία αποκλειστική συνέντευξη από την ηθοποιό Μαίρη Δημουλέα.
Θέλουμε να την ευχαριστήσουμε πολύ και ελπίζουμε να απολαύσετε τη συνέντευξη όπως και εμείς...















Μαίρη καλησπέρα, θα θέλαμε να μας πεις που σε βρήκε ο χειμώνας που πέρασε θεατρικά κι αν κάνεις κάτι αυτή τη στιγμή στο θέατρο ή στην τηλεόραση. 


Τον χειμώνα ήμουν στην θεατρική παράσταση "Εθνικότητά μου το χρώμα του ανέμου" του Ματέι Βιζιέκ στο θέατρο ΠΚ σε σκηνοθεσία της Ελένης Ορφανού και παραγωγή της Θεατρικής Ομάδας Δράσης ΣΑΡΔΑΜ. Ένα έργο βασανιστικά επίκαιρο, αρκετά σκληρό και απόλυτα αληθινό, που έφερε πρώτα εμάς και έπειτα τους θεατές αντιμέτωπους με την ωμή πραγματικότητα της πλύσης εγκεφάλου, που λίγο πολύ όλοι έχουμε υποστεί. Ευτυχώς είχα την τύχη ο ρόλος μου να μην έχει υποστεί την πλύση, αλλά και την ατυχία να δέχεται την βάρβαρη αντιμετώπιση ενός κρατικού μηχανισμού απέναντι στους πρόσφυγες.

Ήταν αρκετά απαιτητική αυτή η χρονιά και τώρα προσπαθώ να ξεκουραστώ. Όσο φυσικά μου επιτρέπει η βιοποριστική μου εργασία.


Πόσο δύσκολο είναι να είσαι ηθοποιός σήμερα και τι θα έλεγες σε έναν νέο συνάδελφο;

Είναι τόσο δύσκολο όσο για τον οποιονδήποτε θέλει να ασχοληθεί μ' αυτό που σπούδασε ή αγαπάει. Λόγο της "αίγλης" των φώτων ίσως είναι λίγο περισσότερο κορεσμένο από κάποια άλλα επαγγέλματα και λιγότερο προσοδοφόρο, σίγουρα όμως δεν είναι ούτε αδύνατο ούτε ακατόρθωτο. Σαφώς η συντριπτική πλειοψηφία βιοποριζόμαστε από άλλα επαγγέλματα.

Η τέχνη της υποκριτικής χρειάζεται αρχικά ανιδιοτελή και αυτόφωτη αγάπη, που αντλεί την δύναμή της απ την ίδια της την φλόγα. Ο χώρος είναι σκληρός και ανταγωνιστικός με πολλές απογοητεύσεις Αν δεν τον αγαπήσεις μ' αυτόν τον τρόπο νομίζω θα είναι δύσκολο να τον αντέξεις. Επομένως καλό είναι να γευόμαστε την κάθε ευκαιρία που μας δίνεται και να την ζούμε ως το μεδούλι μας. Αυτό λέω στον εαυτό μου κι αυτό θα έλεγα σε κάθε συνάδελφο!

Τηλεόραση ή θέατρο;

Δεν έχω τηλεοπτική εμπειρία πέρα από μια συμμετοχή στη σειρά "Εθνική Ελλάδος". Παρ' όλα αυτά ήταν πολύ ενδιαφέρουσα εμπειρία. Το θέατρο νομίζω λειτουργεί εντελώς διαφορετικά. Με απογειώνει η διαδικασία διείσδυσης σ' έναν ρόλο και το στήσιμο μιας παράστασης, καθώς και όλη αυτή η μαγική σχέση με το κοινό κατά την διάρκεια της εξέλιξής της. Αν με ρωτάς όμως ιδανικά τι θα ήθελα η μόνη απάντηση που μπορώ να σου δώσω είναι πως θα ήθελα όλη αυτή τη διαδικασία του θεάτρου με το αποτέλεσμα του κινηματογράφου


Ποια είναι τα σχέδιά σου για του χρόνου;

Δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο αυτή την στιγμή. Είμαι σε μια διαδικασία αναζήτησης έργου μαζί φυσικά με την Θεατρική Ομάδα Δράσης ΣΑΡΔΑΜ. Είναι νωρίς ακόμα, θα δούμε...

Τι σημαίνει για σένα Κερατσίνι ;

Κερατσίνι; Μμμ ... πολλά. Καταρχάς γειτονιά, αλάνες, πόρτες ανοιχτές, αθωότητα, φίλοι, παρέες, τρέλα. Είναι διαφορετικός ο κόσμος στο Κερατσίνι. Περπατάς στον δρόμο και μοιράζεις την καλημέρα σου παντού. Οι άνθρωποι γνωρίζονται και νοιάζονται για τον διπλανό τους. Ξέρεις πως έχεις πόρτες να χτυπήσεις αν χρειαστεί. Το σημαντικότερο όμως για μένα είναι οι μνήμες, που έρχονται από κάπου βαθιά στο παρελθόν, έχουν παρόν, θα έχουν μέλλον για να ξαναγίνουν μνήμες και ούτω καθ' εξής.


Λίγα λόγια για την Μαίρη…

Γεννήθηκα στον Πειραιά και μεγάλωσα στο Κερατσίνι με καταγωγή απ' την Μάνη. Σπούδασα στην Δραματική σχολή Αγίας Βαρβάρας "ΙΑΚΟΒΩΣ ΚΑΜΠΑΝΕΛΛΗΣ". Είμαι Ιδρυτικό μέλος της Θεατρικής Ομάδας Δράσης ΣΑΡΔΑΜ με την οποία το 2013 πήραμε το βραβείο καλύτερης σύλληψης και συνολικής παρουσίας από το Διεθνές φεστιβάλ θεάτρου δρόμου για την πρώτη μας τότε παραγωγή "Εθνικότητά μου το χρώμα του ανέμου" σε σκηνοθεσία του Γιάννη Παπαγιάννη.




Την μαγεύει...
Χρώμα : Κόκκινο φανατικά
Φαγητό : Μακαρόνια με κιμά
Ποτό : Τσιπουράκι τα τελευταία χρόνια
Ηθοποιός : Meryl Streep
Μουσική : Έντεχνο κυρίως
Τραγούδι : Θαλλασογραφία και Θάλασσα πλατιά
Τραγουδιστής : Ειναι αρκετοί. Δεν έχω κάποιον αγαπημένο.
Βιβλίο : Έχουν χαραχτεί μέσα μου δύο το “Μαουτχαουζεν” του Ι.Καμπανέλλη και το “Που είναι η μάνα σου μωρή” της Δ.Πέτρουλα

Νησί : Είμαι τοπικίστρια οπότε θα σου πω την Μάνη και ακόμα πιο συγκεκριμένα το χωριό μου ΤΡΑΧΗΛΑ. Αν πρέπει υποχρεωτικά να σου πω νησί τότε θα πω την Λέσβο
Ζώο : Σκύλος. Έχω κι όλας τον Oliver
Ταινία : Μια βραδιά στο Notting Hill
Θεατρική παρ. : Αυγά Μαύρα
Moto : Χαμογέλασε στη ζωή κι εκείνη θα στο ανταποδώσει

*Το Keratsinivoice κάνει μία προσπάθεια ώστε να αναδείξει τους ανερχόμενους καλλιτέχνες του Δήμου Κερατσινίου Δραπετσώνας αν είσαι λοιπόν ηθοποιός, τραγουδιστής, συγγραφέας, φωτογράφος κλπ  επικοινώνησε μαζί μας ...


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Recent Posts Widget

ΝΙΚΑΙΑ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ