Τις ανησυχίες του διατυπώνει σχετικά με την στατική επάρκεια της γέφυρας της οδού Γρ. Λαμπράκη όπου θα διέρχεται το Τραμ σε ερώτηση του προς το Υπουργείο Υποδομών, στα πλαίσια του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου ο Βουλευτής Α`Πειραιώς και Νήσων της Νέας Δημοκρατίας, Κώστας Κατσαφάδος.
Όπως αναφέρει στο κείμενο του, η γέφυρα κατασκευάστηκε το 1966 με τους τότε ισχύοντες κανονισμούς και έκτοτε δεν έχει συντηρηθεί που κατά τον κ.Κατσαφάο εγείρει σοβαρά ερωτήματα κατά πόσο μπορεί να αντέξει τα φορτία του Τραμ καθώς "υπήρχε σαφής προειδοποίηση από τεχνικούς ως προς την στατική επάρκεια και φορητότητα αυτής".
Μάλιστα όπως υπογραμμίζει ο βουλευτής, έχει κάνει παρόμοια ερώτηση πριν από 4 χρόνια και έλαβε καθησυχαστική απάντηση από τον Υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη ότι τα φορτία του Τραμ είναι μικρότερα από αντίστοιχα οδικής κυκλοφορίας και πως έχει συντηρηθεί η γέφυρα ενώ "οι εμφανιζόμενες φθορές και οι εργασίες αποκαλύψεων δεν επηρεάζουν την αντοχή του φορέα της γέφυρας και ως εκ τούτου δεν θα πρέπει να προκαλούν ανησυχία σχετικά με την στατική επάρκεια και την ασφάλεια της γέφυρας".
Ο κ.Κατσαφάδος κάνει λόγο για ύπαρξη εκθέσεως αυτοψίας της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Πειραιά που διαπίστωσε πληθώρα ορατών βλαβών σε δομικά στοιχεία της γέφυρας από οπλισμένο σκυρόδεμα και εκφράζεται η εκτίμηση ότι "τα δομικά στοιχεία της γέφυρας υπόκεινται σε δράση του φαινομένου της ενανθράκωσης του σκυροδέματο και της διάβρωσης των οπλισμών, είναι δε ιδιαίτερα έντονο το φαινόμενο της αποκόλλησης τμημάτων σκυροδέματος και διάβρωσης των οπλισμών".
Ολοκληρώνοντας ο βουλευτής της Α`Πειραιά ρωτά αν υπάρχει μελέτη στην οποία βασίστηκε η καθησυχαστική απάντηση της πρώτης ερώτησης που είχε γίνει και με ποιον τρόπο διασφαλίζεται ότι δεν θα θρηνήσουμε θύματα (υποννοώντας προφανώς την ικανότητα της γέφυρας) αλλά και πως είναι απολύτως ασφαλής για την διέυλεση φορτίου όπως του Τραμ με ταυτόχρονη διέλευση "πάσης φύσεως οχημάτων".
Πηγή: ypodomes.gr
Φωτογραφίες: Pireuspress.gr
Όπως αναφέρει στο κείμενο του, η γέφυρα κατασκευάστηκε το 1966 με τους τότε ισχύοντες κανονισμούς και έκτοτε δεν έχει συντηρηθεί που κατά τον κ.Κατσαφάο εγείρει σοβαρά ερωτήματα κατά πόσο μπορεί να αντέξει τα φορτία του Τραμ καθώς "υπήρχε σαφής προειδοποίηση από τεχνικούς ως προς την στατική επάρκεια και φορητότητα αυτής".
Μάλιστα όπως υπογραμμίζει ο βουλευτής, έχει κάνει παρόμοια ερώτηση πριν από 4 χρόνια και έλαβε καθησυχαστική απάντηση από τον Υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη ότι τα φορτία του Τραμ είναι μικρότερα από αντίστοιχα οδικής κυκλοφορίας και πως έχει συντηρηθεί η γέφυρα ενώ "οι εμφανιζόμενες φθορές και οι εργασίες αποκαλύψεων δεν επηρεάζουν την αντοχή του φορέα της γέφυρας και ως εκ τούτου δεν θα πρέπει να προκαλούν ανησυχία σχετικά με την στατική επάρκεια και την ασφάλεια της γέφυρας".
Ο κ.Κατσαφάδος κάνει λόγο για ύπαρξη εκθέσεως αυτοψίας της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Πειραιά που διαπίστωσε πληθώρα ορατών βλαβών σε δομικά στοιχεία της γέφυρας από οπλισμένο σκυρόδεμα και εκφράζεται η εκτίμηση ότι "τα δομικά στοιχεία της γέφυρας υπόκεινται σε δράση του φαινομένου της ενανθράκωσης του σκυροδέματο και της διάβρωσης των οπλισμών, είναι δε ιδιαίτερα έντονο το φαινόμενο της αποκόλλησης τμημάτων σκυροδέματος και διάβρωσης των οπλισμών".
Ολοκληρώνοντας ο βουλευτής της Α`Πειραιά ρωτά αν υπάρχει μελέτη στην οποία βασίστηκε η καθησυχαστική απάντηση της πρώτης ερώτησης που είχε γίνει και με ποιον τρόπο διασφαλίζεται ότι δεν θα θρηνήσουμε θύματα (υποννοώντας προφανώς την ικανότητα της γέφυρας) αλλά και πως είναι απολύτως ασφαλής για την διέυλεση φορτίου όπως του Τραμ με ταυτόχρονη διέλευση "πάσης φύσεως οχημάτων".
Πηγή: ypodomes.gr
Φωτογραφίες: Pireuspress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου