16 Ιαν 2019

Δείτε φωτογραφίες από την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά (pics)

Στο τελικό στάδιο έχει μπει η επέκταση του Μετρό προς τον Πειραιά. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα εντός του 2019 (κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου) αναμένεται να παραδοθούν οι τρεις πρώτοι σταθμοί της επέκτασης της γραμμής 3 του μετρό προς τον Πειραιά


(Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια), ενώ και το έργο του τραμ αναμένεται να ολοκληρωθεί και να φτάσει μέχρι τον Πειραιά, διευκολύνοντας αποφασιστικά περιοχές που έχουν έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα.

Συγκεκριμένα, ο σταθμός Αγία Βαρβάρα θα βρίσκεται στη λεωφόρο Ελευθερίου Βενιζέλου (Αγία Ελεούσα), του Κορυδαλλού στην πλατεία Ελευθερίας και της Νίκαιας στην πλατεία Ελ. Βενιζέλου.   Αργότερα, το 2021, θα ακολουθήσουν οι σταθμοί στα Μανιάτικα (Αιτωλικού και Μαυρομιχάλη), στον Πειραιά (Λιμάνι, πλησίον σταθμού ΗΣΑΠ) και στο Δημοτικό Θέατρο (Ηρώων Πολυτεχνείου & Βασιλέως Γεωργίου). 

Σύμφωνα με τις μελέτες, από την κατασκευή της επέκτασης του μετρό στον Πειραιά υπολογίζεται να εξυπηρετούνται καθημερινά 132.000 επιβάτες, ενώ ο συνολικός χρόνος από το λιμάνι έως το αεροδρόμιο θα διαρκεί μόλις 45 λεπτά. 

H παράδοση της λειτουργίας του τραμ αναμένεται να μειώσει τα οχήματα κατά 15.000, ενώ με τη φύτευση των δέντρων θα περιοριστεί η ατμοσφαιρική ρύπανση και θα βελτιωθεί σημαντικά το αστικό μικροκλίμα. Επιπρόσθετα, με τη λειτουργία του έργου θα κυκλοφορούν καθημερινά περίπου 23.000 οχήματα λιγότερα, επιφέροντας αντίστοιχα μείωση των ρύπων κατά 120 τόνους ημερησίως.

 Μάλιστα, στον σταθμό του Πειραιά προβλέπεται να δημιουργηθεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό συγκοινωνιακό κέντρο που θα συνενώνει λειτουργικά δύο γραμμές μετρό (γραμμή 1 και γραμμή 3), το λιμάνι, τον προαστιακό σιδηρόδρομο και το τραμ, το οποίο προβλέπεται ότι θα διέλθει επίσης από την περιοχή αυτή, διευκολύνοντας έτσι τις μετεπιβιβάσεις ανάμεσα σε όλα τα μέσα μεταφοράς και συμβάλλοντας ουσιαστικά στην τουριστική και εμπορική ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής.

 Επίσης, η παράδοση της λειτουργίας του τραμ αναμένεται να μειώσει τα οχήματα κατά 15.000, ενώ με τη φύτευση των δέντρων θα περιοριστεί η ατμοσφαιρική ρύπανση και θα βελτιωθεί σημαντικά το αστικό μικροκλίμα. 

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, το έργο βρίσκεται στην τελική του φάση, αφού έχει ολοκληρωθεί το 100% της κατασκευής του τροχιόδρομου, ενώ συνολικά το έργο έχει φτάσει στο 75% και το μόνο που απομένει είναι ο ηλεκτρομηχανολογικός εξοπλισμός. Πιθανολογείται ότι η δοκιμαστική λειτουργία του θα έχει πραγματοποιηθεί ως το τέλος του έτους. Πηγή: www.lifo.gr













Δεν υπάρχουν σχόλια :

  • Σκυλοδήμος: Αυτό το μπακάλικο στον Πειραιά είναι η ζωντανή καταγραφή της ιστορίας της πόλης
  • Από τα λίγα αυθεντικά παντοπωλεία, θυμίζει σκηνικό από ταινία της χρυσής ... read more
  • Λιπάσματα project : Το ρεμπέτικο μέσα από την προσφυγική εγκατάσταση
  • Η εγκατάσταση των προσφύγων στη Δραπετσώνα, η ατέλειωτη παραγκούπολη, οι ... read more
  • Φεστιβάλ Γιόγκα και Πιλάτες στα λιπάσματα Δραπετσώνας
  • Ο Δήμος Κερατσινίου Δραπετσώνας και η σχολή Navasana Yoga Amfiali Shala ... read more
  • Γ. Γαβρίλης, Γ. Ιωακειμίδης και Νίνα Κασιμάτη στηρίζουν τον Χρ. Βρεττάκο
  • Ένα κύμα δηλώσεων υποστήριξης υπέρ του δημάρχου Κερατσινίου-Δραπετσώνας ... read more
  • Ο Γ. Ραγκούσης για την αγωγή της Oil One σε βάρος του Χρήστου Βρεττάκου
  • Απαράδεκτη χαρακτήρισε ο Γ. Ραγκούσης την απόπειρα της Oil One να ... read more
    Recent Posts Widget

    ΝΙΚΑΙΑ

    ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ