Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας που διεξήγαγε ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς για την κίνηση της αγοράς του Πειραιά κατά την
περίοδο των τακτικών χειμερινών εκπτώσεων, το 68% των καταστημάτων κινήθηκε σε πτωτικό επίπεδο σε ποσοστό 10-20% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, το 23% παρέμεινε στα ίδια περίπου επίπεδα και μόνο ένα 9% κινήθηκε ανοδικά.
Τα συγκεκριμένα αποτελέσματα αποδεικνύουν, ότι δυστυχώς οι εκπτώσεις δεν βοήθησαν τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις και η γενικότερη εικόνα που προκύπτει είναι η αδύναμη κατανάλωση και το ότι η Αγορά δεν ανακάμπτει, απεναντίας τα καταστήματα στη μεγάλη πλειονότητά τους βλέπουν το τζίρο τους να μειώνεται σημαντικά.
Τα παρατεταμένα έργα τραμ και μετρό, καθώς και το κυκλοφοριακό εξακολουθούν να δημιουργούν δυσμενείς συνθήκες στην αγορά του Πειραιά.
Πέραν από τους πολύ υψηλούς φόρους, που έχουν επηρεάσει αρνητικά τόσο τις επιχειρήσεις, όσο και τους καταναλωτές, βασική διαπίστωση είναι και το γεγονός του αρνητικού αντίκτυπου που έχει στις τακτικές εκπτώσεις ο θεσμός των ενδιάμεσων εκπτώσεων, που συχνά δημιουργεί σύγχυση και αποπροσανατολίζει τους καταναλωτές και για το λόγο αυτό εκτιμούμε ότι πρέπει να καταργηθεί.
περίοδο των τακτικών χειμερινών εκπτώσεων, το 68% των καταστημάτων κινήθηκε σε πτωτικό επίπεδο σε ποσοστό 10-20% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, το 23% παρέμεινε στα ίδια περίπου επίπεδα και μόνο ένα 9% κινήθηκε ανοδικά.
Τα συγκεκριμένα αποτελέσματα αποδεικνύουν, ότι δυστυχώς οι εκπτώσεις δεν βοήθησαν τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις και η γενικότερη εικόνα που προκύπτει είναι η αδύναμη κατανάλωση και το ότι η Αγορά δεν ανακάμπτει, απεναντίας τα καταστήματα στη μεγάλη πλειονότητά τους βλέπουν το τζίρο τους να μειώνεται σημαντικά.
Τα παρατεταμένα έργα τραμ και μετρό, καθώς και το κυκλοφοριακό εξακολουθούν να δημιουργούν δυσμενείς συνθήκες στην αγορά του Πειραιά.
Πέραν από τους πολύ υψηλούς φόρους, που έχουν επηρεάσει αρνητικά τόσο τις επιχειρήσεις, όσο και τους καταναλωτές, βασική διαπίστωση είναι και το γεγονός του αρνητικού αντίκτυπου που έχει στις τακτικές εκπτώσεις ο θεσμός των ενδιάμεσων εκπτώσεων, που συχνά δημιουργεί σύγχυση και αποπροσανατολίζει τους καταναλωτές και για το λόγο αυτό εκτιμούμε ότι πρέπει να καταργηθεί.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου