Μέχρι το Δημοτικό Θέατρο του Πειραιά θα φτάσει η γραμμή 3 του Μετρό, που επεκτείνεται από την Αγία Μαρίνα, με τα σχέδια να υπάρχει μεγάλο ενδεχόμενο να περιλάβουν την επέκταση των γραμμών έως και το Πέραμα.
Σύμφωνα με το ypodomes.com, η Αττικό Μετρό και το Υπουργείο Υποδομών είναι προσανατολισμένο σε μελλοντική επέκταση του Μετρό προς το Κερατσίνι και το Πέραμα. Σε ερώτηση που ετέθη στον Υπ. Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη στη διάσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο κτίριο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στις Βρυξέλλες η απάντηση ήταν σαφής. Η επέκταση θα προκύψει βέβαια από την σχεδιαζόμενη επικαιροποίηση της Μελέτης Ανάπτυξης Μετρό (ΜΑΜ) που σχεδιάζει το επόμενο διάστημα η Αττικό Μετρό.
Όπως σημειώνει η ιστοσελίδα, εδώ και αρκετά χρόνια στα πλάνα της Αττικό Μετρό υπήρχε η επέκταση του Τραμ από το λιμάνι του Πειραιά στο Κερατσίνι και το Πέραμα όμως προς το παρόν τα σχέδια αυτά έχουν παγώσει λόγω της αντίδρασης που έχει προβάλει ο Δήμαρχος Περάματος που ζήτησε να εξεταστεί η δυνατότητα επέκτασης του Μετρό προκειμένου να καλυφθεί η περιοχή.
Βέβαια ακόμα και αν τελικά επιλεγεί να πάει το Μετρό αντί για το Τραμ, θα μιλάμε για ένα πλάνο που κανείς δεν ξέρει πόσα χρόνια θα πάρει για να μπει σε υλοποίηση μιας και τώρα στη «σειρά» για χρηματοδότηση και υλοποίηση είναι η Γραμμή 4 με κόστος πάνω από 2 δισ. ευρώ και η επέκταση της Γραμμής 2 προς Ίλιον με κόστος επίσης 400 εκατ.ευρώ. Αντιθέτως το Τραμ με κόστος στο 1/10 από το Μετρό θα μπορούσε πολύ πιο γρήγορα να φτάσει να χρηματοδοτηθεί και να υλοποιηθεί, προσφέροντας τη δυνατότητα στην περιοχή να συνδεθεί με το δίκτυο των μέσων σταθερής τροχίας της πρωτεύουσας.
Διαβάστε περισσότερα στο TheCaller.gr
Σύμφωνα με το ypodomes.com, η Αττικό Μετρό και το Υπουργείο Υποδομών είναι προσανατολισμένο σε μελλοντική επέκταση του Μετρό προς το Κερατσίνι και το Πέραμα. Σε ερώτηση που ετέθη στον Υπ. Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη στη διάσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο κτίριο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στις Βρυξέλλες η απάντηση ήταν σαφής. Η επέκταση θα προκύψει βέβαια από την σχεδιαζόμενη επικαιροποίηση της Μελέτης Ανάπτυξης Μετρό (ΜΑΜ) που σχεδιάζει το επόμενο διάστημα η Αττικό Μετρό.
Όπως σημειώνει η ιστοσελίδα, εδώ και αρκετά χρόνια στα πλάνα της Αττικό Μετρό υπήρχε η επέκταση του Τραμ από το λιμάνι του Πειραιά στο Κερατσίνι και το Πέραμα όμως προς το παρόν τα σχέδια αυτά έχουν παγώσει λόγω της αντίδρασης που έχει προβάλει ο Δήμαρχος Περάματος που ζήτησε να εξεταστεί η δυνατότητα επέκτασης του Μετρό προκειμένου να καλυφθεί η περιοχή.
Βέβαια ακόμα και αν τελικά επιλεγεί να πάει το Μετρό αντί για το Τραμ, θα μιλάμε για ένα πλάνο που κανείς δεν ξέρει πόσα χρόνια θα πάρει για να μπει σε υλοποίηση μιας και τώρα στη «σειρά» για χρηματοδότηση και υλοποίηση είναι η Γραμμή 4 με κόστος πάνω από 2 δισ. ευρώ και η επέκταση της Γραμμής 2 προς Ίλιον με κόστος επίσης 400 εκατ.ευρώ. Αντιθέτως το Τραμ με κόστος στο 1/10 από το Μετρό θα μπορούσε πολύ πιο γρήγορα να φτάσει να χρηματοδοτηθεί και να υλοποιηθεί, προσφέροντας τη δυνατότητα στην περιοχή να συνδεθεί με το δίκτυο των μέσων σταθερής τροχίας της πρωτεύουσας.
Διαβάστε περισσότερα στο TheCaller.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου