Το πρώτο οικολογικό ferry boat στη γραμμή Σαλαμίνα- Πειραιά ετοιμάζεται να υποδεχθεί τους επιβάτες. Πρόκειται για το Γλυκοφιλούσα VIII, το οποίο σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, είναι το πρώτο πλοίο που
κατασκευάστηκε σε ελληνικό ναυπηγείο και τεχνολογία Think Green (σκέψου πράσινα). Τα δρομολόγια προβλέπεται να αρχίσουν στις αρχές Ιουνίου.
Είναι ένα πλοίο οικολογικό, οικονομικό, έχει μηχανές με χαμηλούς ρύπους και πληροί τις προϋποθέσεις των κανονισμών για τις περιοχές ECA (Marpol VI, Sulpher 0,5%) που θα ισχύσουν διεθνώς από το 2020. Το μήκος του είναι 92,40 μέτρα, το πλάτος του 17,56 μέτρα , το μέγιστο βύθισμα του 2,80 μέτρα και το ΙΜΟ 9856971.
Η πρόωση του γίνεται με 4μηχανές Baudouin typ. 6M 26.3 που έκαστη αποδίδει 600 HP και 4 ελικοπηδάλια Azimuth Thrusters VETH typ. VZ 400 και η ταχύτητα του αναμένεται να είναι 14,5 knots. Το πλοίο διαθέτει 2 ηλεκτρογεννήτριες Baudouin 2X150 KVA εκάστη και 1 emergency 85KVA Baudouin.
Η χωρητικότητα του είναι 134 Ι.Χ στο Main Deck και 34 Ι.Χ στο Lower Deck (κατάμπαρο). Η χωρητικότητα σε επιβάτες θα είναι το Χειμώνα 300 άτομα και το Θέρος 600 άτομα.
Στο πλοίο θα υπάρχει πρόσβαση και WC για ΑΜΕΑ καθώς και ανελκυστήρας.
Η κατασκευή του έγινε στο ναυπηγείο Θεοδωρόπουλου στα Αμπελάκια Σαλαμίνας με ναυπηγό την Ευτυχία Πετυχάκη, τα μηχανουργικά ανέλαβε ο Ιωάννης Φραγκόπουλος, την επιμέλεια και διακόσμηση των εσωτερικών και εξωτερικών χώρων ανέλαβε η Μαριάννα Μαρκαντώνη.
Το Σάββατο 18/05/2019 έγινε ο αγιασμός και η καθέλκυση του πλοίου. Παρόντες ήταν η ναυπηγός του, η διακοσμήτρια του, πλήθος φίλων και τεχνιτών που εργάστηκαν γι’ αυτό. Την σαμπάνια έσπασαν ο παππούς κ. Παναγιώτης Θεοδωρόπουλος με τα 3 εγγόνια του Παναγιώτηδες και Μαρία.
Στην καθέλκυση βοήθησαν 3 ρυμουλκά του ομίλου Σπανόπουλου και το πλοίο πήγε στο ναυπηγείο Μπεκρή, ώστε να τελειώσουν οι εργασίες που έχουν απομείνει και να βγει για δοκιμαστικό.
Πηγή: Νaftemporiki.gr
κατασκευάστηκε σε ελληνικό ναυπηγείο και τεχνολογία Think Green (σκέψου πράσινα). Τα δρομολόγια προβλέπεται να αρχίσουν στις αρχές Ιουνίου.
Είναι ένα πλοίο οικολογικό, οικονομικό, έχει μηχανές με χαμηλούς ρύπους και πληροί τις προϋποθέσεις των κανονισμών για τις περιοχές ECA (Marpol VI, Sulpher 0,5%) που θα ισχύσουν διεθνώς από το 2020. Το μήκος του είναι 92,40 μέτρα, το πλάτος του 17,56 μέτρα , το μέγιστο βύθισμα του 2,80 μέτρα και το ΙΜΟ 9856971.
Η πρόωση του γίνεται με 4μηχανές Baudouin typ. 6M 26.3 που έκαστη αποδίδει 600 HP και 4 ελικοπηδάλια Azimuth Thrusters VETH typ. VZ 400 και η ταχύτητα του αναμένεται να είναι 14,5 knots. Το πλοίο διαθέτει 2 ηλεκτρογεννήτριες Baudouin 2X150 KVA εκάστη και 1 emergency 85KVA Baudouin.
Η χωρητικότητα του είναι 134 Ι.Χ στο Main Deck και 34 Ι.Χ στο Lower Deck (κατάμπαρο). Η χωρητικότητα σε επιβάτες θα είναι το Χειμώνα 300 άτομα και το Θέρος 600 άτομα.
Στο πλοίο θα υπάρχει πρόσβαση και WC για ΑΜΕΑ καθώς και ανελκυστήρας.
Η κατασκευή του έγινε στο ναυπηγείο Θεοδωρόπουλου στα Αμπελάκια Σαλαμίνας με ναυπηγό την Ευτυχία Πετυχάκη, τα μηχανουργικά ανέλαβε ο Ιωάννης Φραγκόπουλος, την επιμέλεια και διακόσμηση των εσωτερικών και εξωτερικών χώρων ανέλαβε η Μαριάννα Μαρκαντώνη.
Το Σάββατο 18/05/2019 έγινε ο αγιασμός και η καθέλκυση του πλοίου. Παρόντες ήταν η ναυπηγός του, η διακοσμήτρια του, πλήθος φίλων και τεχνιτών που εργάστηκαν γι’ αυτό. Την σαμπάνια έσπασαν ο παππούς κ. Παναγιώτης Θεοδωρόπουλος με τα 3 εγγόνια του Παναγιώτηδες και Μαρία.
Στην καθέλκυση βοήθησαν 3 ρυμουλκά του ομίλου Σπανόπουλου και το πλοίο πήγε στο ναυπηγείο Μπεκρή, ώστε να τελειώσουν οι εργασίες που έχουν απομείνει και να βγει για δοκιμαστικό.
Πηγή: Νaftemporiki.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου