2 Μαΐ 2011

Βόλεϊ: Πρωταθλητής για 25η φορά ο Ολυμπιακός

Το τρίτο συνεχόμενο πρωτάθλημα και 25ο στην ιστορία του, κατέκτησε σήμερα ο Ολυμπιακός αφού επιβλήθηκε με 3-0 σετ του Ηρακλή στον τρίτο τελικό της Volleyleague ΟΠΑΠ 2010-2011 και με σκορ 3-0 στις νίκες κατέκτησε τον τίτλο.

Στο άδειο λόγω τιμωρίας γήπεδο του Ρέντη, οι ερυθρόλευκοι ουσιαστικά μόνο στο β' σετ συνάντησαν ισχυρή αντίσταση από τον Ηρακλή, αλλά γενικά οι ερυθρόλευκοι ήταν και πάλι ανώτεροι των αντιπάλων τους.

Οι παίκτες του Ολυμπιακού πανηγύρισαν την κούπα, την τρίτη φετινή (μετά από το Σούπερ Καπ και το Κύπελλο) σαν μικρά παιδιά στα αποδυτήρια. Οι πόρτες του γηπέδου άνοιξαν και οι συγκεντρωμένοι απ' έξω οπαδοί μπήκαν στις κερκίδες για να γιορτάσουν μαζί με τους βολεϊμπολίστες της ομάδας την κατάκτηση ακόμα ενός πρωταθλήματος και μάλιστα με τον πιο γλυκό τρόπο, ως αουτσάιντερ.

To βραβείο του MVP κέρδισε ο Δημήτρης Τζούριτς. Ο ακραίος του Ολυμπιακού έχει μαζέψει οποιονδήποτε τίτλο κυκλοφορεί στην Ελλάδα και ήδη ξεκινά να χτίζει το δικό του μύθο στο βόλεϊ της χώρας. 
www.real.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Recent Posts Widget

ΝΙΚΑΙΑ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ