Σε... λίμνη μετατράπηκε σήμερα το πρωί η Ομήρου Σκυλίτση στον Πειραιά, όπως μπορείτε να διαπιστώσετε και από τις φωτογραφίες που δημοσιεύει η zougla.gr. Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, ένας αγωγός της ΕΥΔΑΠ είχε σπάσει κοντά σε πρατήριο υγρών καυσίμων, με αποτέλεσμα να πλημμυρίσουν τα πάντα. Φυσικό επακόλουθο να δημιουργηθεί απίστευτο μποτιλιάρισμα στην περιοχή. Χαρακτηριστικό της κατάστασης που ακολούθησε είναι ο χρόνος της περίπου μίας ώρας που χρειαζόταν κανείς για να διανύσει μία απόσταση σχεδόν 2 χιλιομέτρων!
Δείτε εικόνες από την… πλημμύρα
www.zougla.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου