6 Μαΐ 2011

Δεν τα βρήκανε!

Έπειτα από διαπραγματεύσεις που κράτησαν περίπου πέντε ώρες, δεν επήλθε συμφωνία ανάμεσα στη διοίκηση του Ολυμπιακού και τον ατζέντη του Κέβιν Μιραλάς, Κριστόφ Ενροτέ, καθώς το χάσμα που χωρίζει τις δύο μεριές εξακολουθεί να υφίσταται.
Από τις 7 το απόγευμα βρίσκονται μέσα στα γραφεία οι άνθρωποι του Ολυμπιακού με τον μάνατζερ του Βέλγου, προκειμένου να βρεθεί η... χρυσή τομή στο θέμα του συμβολαίου του.
Εκεί που έχουν φτάσει τα πράγματα, πρέπει μία από τις δύο πλευρές να κάνει πίσω, έτσι ώστε, Μιραλάς και Ολυμπιακός να πορευτούν για αρκετά χρόνια μαζί.
Η αγωνία κορυφώνεται, καθώς από ώρα σε ώρα θα ξέρουμε αν ο Βέλγος επιθετικός θα συνεχίσει να φοράει την ερυθρόλευκη με το "νο14".
Οι διαπραγματεύσεις ανάμεσα σε Ολυμπιακό και παίκτη είναι σκληρές και δείχνουν ότι η ομάδα του Πειραιά θέλει ακόμα και τώρα να διατηρήσει στο ρόστερ της, τον πρώτο της σκόρερ την σεζόν που ολοκληρώθηκε.
Ακόμα δεν έχει διαρρεύσει τίποτα και είναι λογικό, καθώς πρόκειται για ένα πολύ λεπτό ζήτημα. Πάντως, η αίσθηση που υπάρχει είναι ότι όλα θα κυλήσουν ομαλά και οι δύο πλευρές θα δώσουν τα... χέρια. Επαναλαμβάνουμε, ότι αυτή είναι η αίσθηση και τίποτα περισσότερο ούτε λιγότερο.
www.redplanet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Recent Posts Widget

ΝΙΚΑΙΑ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ