Σε συνέντευξη τύπου που δόθηκε σήμερα το μεσημέρι στο λιμάνι του Πειραιά και στο πλοίο «Knossos Palace» των Μινωϊκών γραμμών και μετά από πρωτοβουλία του δήμου Κερατσινίου – Δραπετσώνας έγινε γνωστό ότι η δημοτική αρχή σε συνεργασία με τον αρχιτέκτονα Θανάση Παπαθεοδώρου σχεδιάζουν αλλά και μελετούν εδώ και 18 μήνες την διεξαγωγή ενός αγώνα F1 στους δρόμους γύρω από το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας. Το πλοίο επελέγη διότι με αυτό τον τρόπο σηματοδοτείται η εκκίνηση ενός ταξιδιού που μόλις άρχισε και αφορά την διεξαγωγή ενός αγώνα F1, όπως χαρακτηριστικά είπε και ο Δήμαρχος κ. Λουκάς Τζανής.
Ιθύνων της προσπάθειας αυτής είναι ο Θανάσης Παπαθεοδώρου και ονόμασε την εταιρεία που επεξεργάζεται όλο το concept «Dielpis F1» που σημαίνει για τον ίδιο «διεκδίκηση ελληνικής πίστης». Εκτός του δημάρχου και του ιδεατή της προσπάθειας παρόντες στην συνέντευξη τύπου ήταν και πλήθος ανθρώπων της πολιτικής ζωής του τόπου τόσο από την κυβέρνηση όσο και από την αντιπολίτευση, όπως οι κ. Βαλυράκης, Τραγάκης, Νεράτζης αλλά και η γνωστή περσόνα του ελληνικού κινηματογράφου Μάρθα Καραγιάννη. Φυσικά παρόν ήταν και τα πολλά μέλη της ΕΛΠΑ με επικεφαλής τον πρόεδρο της Βασίλη Δεσποτόπουλο, ο πρόεδρος της ΟΜΑΕ Μανώλης Χαλιβελάκης αλλά και οι γνωστοί οδηγοί των ελληνικών αγώνων Λεωνίδας Κύρκος και Μιχάλης Ευθυμίου.
Πρώτος το λόγο πήρε ο κ. Δεσποτόπουλος που με μια σύντομη αναφορά γνωστοποίησε ότι έχει ενημερώσει τον δήμαρχο του Κερατσινίου - Δραπετσώνας για τις δυσκολίες που θα έχει ένα τέτοιο εγχείρημα για να μπει στο πρόγραμμα των αγώνων F1. Το θετικό όμως είναι ότι η ιδέα αυτή συνάδει με την κοινή πεπατημένη που ακολουθεί η FOM και η FIA και δη ο Μπέρνι Έκλεστον. Δηλαδή με διοργάνωση αγώνων περιφερειακά μεγάλων αστικών κέντρων της Ευρώπης και δη λιμάνια. Ενδεικτικά να αναφερθεί το Μονακό, η Βαλένθια αλλά και το Άμπου Ντάμπι. Ακόμη ο πρόεδρος της ΕΛΠΑ τόνισε ότι για να γίνει κάτι τέτοιο πρέπει να έχει και την αποδοχή της τοπικής κοινωνίας, ενώ ο ίδιος όπως είπε που συμμετέχει στα θεσμικά όργανα της FIA θα κάνει ότι περνάει από το χέρι του για να γίνει αυτό το όνειρο πραγματικότητα.
Αμέσως μετά το λόγο πήρε ο δήμαρχος Κερατσινίου Λουκάς Τζανής όπου καλωσόρισε τους δημοσιογράφους και τον πολιτικό κόσμο στην εκδήλωση και έκανε αναφορά για μερικά λεπτά στην κατάσταση που επικρατεί στο δήμο του. Μίλησε για τον οικονομικό περιορισμό που έχει υποστεί το Κερατσίνι σε σχέση με άλλους δήμους της πρωτεύουσας, ανέφερε τις επιχειρήσεις που προκαλούν περιβαλλοντικές ζημιές, ενώ θεωρεί ότι μια τέτοια πρόταση μπορεί να συνδέσει το εθνικό συμφέρον με το τοπικό. Δηλαδή να ακουστεί ακόμη περισσότερο η χώρα μας στον παγκόσμιο χάρτη και συνάμα να υπάρξει οικονομική αλλά αισθητική ανάπτυξη των περιοχών Κερατσινίου και Δραπετσώνας που σήμερα υποφέρουν. Μια τέτοια διοργάνωση θα αποφέρει και πολλές μόνιμες θέσεις εργασίας σύμφωνα με τον ίδιο, οι οποίες μάλιστα αν τελικά αυτό γίνει πραγματικότητα θα δοθούν στους κατοίκους της περιοχής.
Επόμενος ομιλητής ήταν ο Θανάσης Παπαθεοδώρου που δήλωσε λάτρης του μηχανοκίνητου αθλητισμού και εξήγησε ότι η διοργάνωση ενός τέτοιου event ταιριάζει με το λιμάνι του Πειραιά διότι είναι κομβικό σημείο, υπάρχει γη ελεύθερη για εκμετάλλευση και βρίσκεται σε μια κοινωνία που περιμένει την ανάπτυξη. Ο σχεδιασμός της πίστας θα στοιχίσει 100 εκ. ευρώ είναι σύμφωνη με τις προδιαγραφές της FIA, θα υπάρξει μεγάλη τοποθέτηση πρασίνου ενώ έχει προβλεφθεί και η κατασκευή ενός ξενοδοχείου πέντε αστέρων για την κάλυψη των αναγκών. Προβλέπεται ότι ένα μεγάλο μέρος από οικονομικής πλευράς θα στηριχτεί από την Πολιτεία – η οποία ήταν απούσα σήμερα από την εκδήλωση σε επίπεδο υπουργών παρότι είχαν προσκαλεστεί – αλλά και ένα άλλο μέρος θα βασιστεί στην ιδιωτική πρωτοβουλία, όπως χαρακτηριστικά τόνισε ο ίδιος. Τέλος ο κ. Παπαθεοδώρου επισήμανε ότι το όραμά του αφορά κατά 70% δημόσιους δρόμους της περιοχής, ενώ το υπόλοιπο 30%, εκτάσεις της περιοχής που θα πρέπει να αποκτηθούν και να τροποποιηθούν αναλόγως. Η πρωτοβουλία αυτή πάντως έδειξε να βρίσκεται στα πρώτα στάδια της κύησής της και οι ιθύνοντες αισιοδοξούν ότι μέχρι τον Σεπτέμβριο θα έχουν ολοκληρώσει τις μελέτες τους – έχουν γίνει πέντε μέχρι τώρα – και θα μπορέσουν να κάνουν το αίτημά τους στην FIA και την FOM για να διεκδικήσουν αγώνα.
Πηγή: drapetsini.blogspot.com
Αναδημοσίευση από: cityauto.gr
http://drapetsonavolley.blogspot.com/2011/07/1_14.html
Ιθύνων της προσπάθειας αυτής είναι ο Θανάσης Παπαθεοδώρου και ονόμασε την εταιρεία που επεξεργάζεται όλο το concept «Dielpis F1» που σημαίνει για τον ίδιο «διεκδίκηση ελληνικής πίστης». Εκτός του δημάρχου και του ιδεατή της προσπάθειας παρόντες στην συνέντευξη τύπου ήταν και πλήθος ανθρώπων της πολιτικής ζωής του τόπου τόσο από την κυβέρνηση όσο και από την αντιπολίτευση, όπως οι κ. Βαλυράκης, Τραγάκης, Νεράτζης αλλά και η γνωστή περσόνα του ελληνικού κινηματογράφου Μάρθα Καραγιάννη. Φυσικά παρόν ήταν και τα πολλά μέλη της ΕΛΠΑ με επικεφαλής τον πρόεδρο της Βασίλη Δεσποτόπουλο, ο πρόεδρος της ΟΜΑΕ Μανώλης Χαλιβελάκης αλλά και οι γνωστοί οδηγοί των ελληνικών αγώνων Λεωνίδας Κύρκος και Μιχάλης Ευθυμίου.
Πρώτος το λόγο πήρε ο κ. Δεσποτόπουλος που με μια σύντομη αναφορά γνωστοποίησε ότι έχει ενημερώσει τον δήμαρχο του Κερατσινίου - Δραπετσώνας για τις δυσκολίες που θα έχει ένα τέτοιο εγχείρημα για να μπει στο πρόγραμμα των αγώνων F1. Το θετικό όμως είναι ότι η ιδέα αυτή συνάδει με την κοινή πεπατημένη που ακολουθεί η FOM και η FIA και δη ο Μπέρνι Έκλεστον. Δηλαδή με διοργάνωση αγώνων περιφερειακά μεγάλων αστικών κέντρων της Ευρώπης και δη λιμάνια. Ενδεικτικά να αναφερθεί το Μονακό, η Βαλένθια αλλά και το Άμπου Ντάμπι. Ακόμη ο πρόεδρος της ΕΛΠΑ τόνισε ότι για να γίνει κάτι τέτοιο πρέπει να έχει και την αποδοχή της τοπικής κοινωνίας, ενώ ο ίδιος όπως είπε που συμμετέχει στα θεσμικά όργανα της FIA θα κάνει ότι περνάει από το χέρι του για να γίνει αυτό το όνειρο πραγματικότητα.
Αμέσως μετά το λόγο πήρε ο δήμαρχος Κερατσινίου Λουκάς Τζανής όπου καλωσόρισε τους δημοσιογράφους και τον πολιτικό κόσμο στην εκδήλωση και έκανε αναφορά για μερικά λεπτά στην κατάσταση που επικρατεί στο δήμο του. Μίλησε για τον οικονομικό περιορισμό που έχει υποστεί το Κερατσίνι σε σχέση με άλλους δήμους της πρωτεύουσας, ανέφερε τις επιχειρήσεις που προκαλούν περιβαλλοντικές ζημιές, ενώ θεωρεί ότι μια τέτοια πρόταση μπορεί να συνδέσει το εθνικό συμφέρον με το τοπικό. Δηλαδή να ακουστεί ακόμη περισσότερο η χώρα μας στον παγκόσμιο χάρτη και συνάμα να υπάρξει οικονομική αλλά αισθητική ανάπτυξη των περιοχών Κερατσινίου και Δραπετσώνας που σήμερα υποφέρουν. Μια τέτοια διοργάνωση θα αποφέρει και πολλές μόνιμες θέσεις εργασίας σύμφωνα με τον ίδιο, οι οποίες μάλιστα αν τελικά αυτό γίνει πραγματικότητα θα δοθούν στους κατοίκους της περιοχής.
Επόμενος ομιλητής ήταν ο Θανάσης Παπαθεοδώρου που δήλωσε λάτρης του μηχανοκίνητου αθλητισμού και εξήγησε ότι η διοργάνωση ενός τέτοιου event ταιριάζει με το λιμάνι του Πειραιά διότι είναι κομβικό σημείο, υπάρχει γη ελεύθερη για εκμετάλλευση και βρίσκεται σε μια κοινωνία που περιμένει την ανάπτυξη. Ο σχεδιασμός της πίστας θα στοιχίσει 100 εκ. ευρώ είναι σύμφωνη με τις προδιαγραφές της FIA, θα υπάρξει μεγάλη τοποθέτηση πρασίνου ενώ έχει προβλεφθεί και η κατασκευή ενός ξενοδοχείου πέντε αστέρων για την κάλυψη των αναγκών. Προβλέπεται ότι ένα μεγάλο μέρος από οικονομικής πλευράς θα στηριχτεί από την Πολιτεία – η οποία ήταν απούσα σήμερα από την εκδήλωση σε επίπεδο υπουργών παρότι είχαν προσκαλεστεί – αλλά και ένα άλλο μέρος θα βασιστεί στην ιδιωτική πρωτοβουλία, όπως χαρακτηριστικά τόνισε ο ίδιος. Τέλος ο κ. Παπαθεοδώρου επισήμανε ότι το όραμά του αφορά κατά 70% δημόσιους δρόμους της περιοχής, ενώ το υπόλοιπο 30%, εκτάσεις της περιοχής που θα πρέπει να αποκτηθούν και να τροποποιηθούν αναλόγως. Η πρωτοβουλία αυτή πάντως έδειξε να βρίσκεται στα πρώτα στάδια της κύησής της και οι ιθύνοντες αισιοδοξούν ότι μέχρι τον Σεπτέμβριο θα έχουν ολοκληρώσει τις μελέτες τους – έχουν γίνει πέντε μέχρι τώρα – και θα μπορέσουν να κάνουν το αίτημά τους στην FIA και την FOM για να διεκδικήσουν αγώνα.
Πηγή: drapetsini.blogspot.com
Αναδημοσίευση από: cityauto.gr
http://drapetsonavolley.blogspot.com/2011/07/1_14.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου