Ρεπορτάζ: Κάκια Θεοχάρη
Ηχηρό όχι στη διπλή ζεύξη της Σαλαμίνας με την Αττική στέλνει ο δήμος Σαλαμίνας στο Υπουργείο Μεταφορών Υποδομών και Δικτύου. Στο έκτακτο δημοτικό συμβούλιο που συγκλήθηκε την 1η Νοεμβρίου
με μεγάλη συμμετοχή δημοτών και φορέων, ο δήμαρχος Γ.Τσαβαρής, κάλεσε το δημοτικό συμβούλιο να ψηφίσει υπέρ της άμεσης υλοποίησης των υποδομών που χρωστά το κράτος στο νησί και υπέρ της κατοπινής διενέργειας δημοψηφίσματος, ώστε οι δημότες να απαντήσουν στην απόφαση που ελήφθη από το Υπουργείο "για τη Σαλαμίνα, χωρίς τη Σαλαμίνα". Η διπλή ζεύξη της Σαλαμίνας με την Αττική ώστε να μειωθεί ο χρόνος μετακίνησης από την Αττική προς την Πελοπόννησο, μετατρέπει τη Σαλαμίνα σε "παράρτημα της εθνικής οδού" τόνισε ο δήμαρχος. Η διέλευση μεγάλου αριθμού οχημάτων από την εναέρια γέφυρα που θέλει να κατασκευάσει το Υπουργείο σε μεγάλο τμήμα του νησιού ως προέκταση υποθαλάσσιας σήραγγας που θα ξεκινά από το Πέραμα, θα επιφέρει τεράστια περιβαλλοντική μόλυνση και βλάβη στην υγεία των κατοίκων. Αλλά και η συνακόλουθη εύκολη πρόσβαση στο νησί θα επιτείνει το ήδη υπάρχον πρόβλημα της άναρχης οικιστικής δόμησης.
Επίσης, δεδομένων των προβλημάτων στο συγκοινωνιακό δίκτυο, στην περίθαλψη και στην αστυνόμευση, αύξηση πληθυσμού σημαίνει μεγαλύτερη "υποβάθμιση" συμπλήρωσε ο Σπύρος Σοφράς.
Στην ίδια κατεύθυνση η Ρούλα Νάννου, επικεφαλής του συνδυασμού "Κοντά στο Δημότη", αναφέρθηκε στο διπλό κακό που θα επιφέρει η λειτουργία γέφυρας στην οικονομία του νησιού. Τα τέλη διοδίων που θα επιβληθούν θα εξυπηρετήσουν ιδιωτικά κεφάλαια ενώ χωρίς δουλειά και χωρίς τις ιδιοκτησίες τους θα μείνουν οι εργαζόμενοι και οι ιδιοκτήτες των αμφίδρομων σκαφών που τώρα συνδέουν το νησί με τη στεριά.
Από τη μειοψηφία μόνο η επικεφαλής της "Λαϊκής Συσπείρωσης Σαλαμίνας" Γεωργία Γκαβογιάννη τάχθηκε υπέρ της διπλής ζεύξης αν την κατασκευή γέφυρας αναλάβει δημόσιος φορέας που θα εγγυάται την ελεύθερη διέλευση των κατοίκων και τις θέσεις εργασίας στα πορθμεία.
Τα υφιστάμενα προβλήματα και όσα θα προκαλούσε η πιθανή ζεύξη του νησιού με την Αττική, επιβάλλουν την άμεση υλοποίηση των υποδομών που έχει ανάγκη η Σαλαμίνα, τόνισε ο δήμαρχος. Ο κ. Τσαβαρής υποστήριξε, επίσης, πως διενέργεια δημοψηφίσματος θα προκύψει μόνο και εφόσον οι υποδομές πραγματοποιηθούν εντασσόμενες σε εθνικό ή ευρωπαϊκό πρόγραμμα και στα πλαίσια δεσμευτικού χρονοδιαγράμματος.
Η πρότασή του, όμως, για υλοποίηση υποδομών και μετά για τη διενέργεια δημοψηφίσματος προκάλεσε την επίθεση της μειοψηφίας η οποία τάχθηκε κατά της ζεύξης και του δημοψηφίσματος. Η πλειοψηφία, ωστόσο, τάχθηκε υπέρ της πρότασης του δημάρχου που ψηφίστηκε πριν τη λήξη του δημοτικού συμβουλίου.
Με το ψήφισμα αυτό στο χαρτοφυλάκιό της η δημοτική αρχή προγραμματίζει άμεση συνάντηση με τους φορείς του Υπουργείου που έχει ανακοινώσει ότι η διαβούλευση αρχίζει την 1/1/2012. Στο πλευρό της τάσσεται και η περιφέρεια Πειραιά και όπως δήλωσε ο αντιπεριφερειάρχης Στέφανος Χρήστου: "Η αυτοδιοίκηση και των δύο βαθμών θα αποτελέσει τα ξύλινα τείχη".
πηγή http://www.enpeiraiei.gr
Ηχηρό όχι στη διπλή ζεύξη της Σαλαμίνας με την Αττική στέλνει ο δήμος Σαλαμίνας στο Υπουργείο Μεταφορών Υποδομών και Δικτύου. Στο έκτακτο δημοτικό συμβούλιο που συγκλήθηκε την 1η Νοεμβρίου
με μεγάλη συμμετοχή δημοτών και φορέων, ο δήμαρχος Γ.Τσαβαρής, κάλεσε το δημοτικό συμβούλιο να ψηφίσει υπέρ της άμεσης υλοποίησης των υποδομών που χρωστά το κράτος στο νησί και υπέρ της κατοπινής διενέργειας δημοψηφίσματος, ώστε οι δημότες να απαντήσουν στην απόφαση που ελήφθη από το Υπουργείο "για τη Σαλαμίνα, χωρίς τη Σαλαμίνα". Η διπλή ζεύξη της Σαλαμίνας με την Αττική ώστε να μειωθεί ο χρόνος μετακίνησης από την Αττική προς την Πελοπόννησο, μετατρέπει τη Σαλαμίνα σε "παράρτημα της εθνικής οδού" τόνισε ο δήμαρχος. Η διέλευση μεγάλου αριθμού οχημάτων από την εναέρια γέφυρα που θέλει να κατασκευάσει το Υπουργείο σε μεγάλο τμήμα του νησιού ως προέκταση υποθαλάσσιας σήραγγας που θα ξεκινά από το Πέραμα, θα επιφέρει τεράστια περιβαλλοντική μόλυνση και βλάβη στην υγεία των κατοίκων. Αλλά και η συνακόλουθη εύκολη πρόσβαση στο νησί θα επιτείνει το ήδη υπάρχον πρόβλημα της άναρχης οικιστικής δόμησης.
Επίσης, δεδομένων των προβλημάτων στο συγκοινωνιακό δίκτυο, στην περίθαλψη και στην αστυνόμευση, αύξηση πληθυσμού σημαίνει μεγαλύτερη "υποβάθμιση" συμπλήρωσε ο Σπύρος Σοφράς.
Στην ίδια κατεύθυνση η Ρούλα Νάννου, επικεφαλής του συνδυασμού "Κοντά στο Δημότη", αναφέρθηκε στο διπλό κακό που θα επιφέρει η λειτουργία γέφυρας στην οικονομία του νησιού. Τα τέλη διοδίων που θα επιβληθούν θα εξυπηρετήσουν ιδιωτικά κεφάλαια ενώ χωρίς δουλειά και χωρίς τις ιδιοκτησίες τους θα μείνουν οι εργαζόμενοι και οι ιδιοκτήτες των αμφίδρομων σκαφών που τώρα συνδέουν το νησί με τη στεριά.
Από τη μειοψηφία μόνο η επικεφαλής της "Λαϊκής Συσπείρωσης Σαλαμίνας" Γεωργία Γκαβογιάννη τάχθηκε υπέρ της διπλής ζεύξης αν την κατασκευή γέφυρας αναλάβει δημόσιος φορέας που θα εγγυάται την ελεύθερη διέλευση των κατοίκων και τις θέσεις εργασίας στα πορθμεία.
Τα υφιστάμενα προβλήματα και όσα θα προκαλούσε η πιθανή ζεύξη του νησιού με την Αττική, επιβάλλουν την άμεση υλοποίηση των υποδομών που έχει ανάγκη η Σαλαμίνα, τόνισε ο δήμαρχος. Ο κ. Τσαβαρής υποστήριξε, επίσης, πως διενέργεια δημοψηφίσματος θα προκύψει μόνο και εφόσον οι υποδομές πραγματοποιηθούν εντασσόμενες σε εθνικό ή ευρωπαϊκό πρόγραμμα και στα πλαίσια δεσμευτικού χρονοδιαγράμματος.
Η πρότασή του, όμως, για υλοποίηση υποδομών και μετά για τη διενέργεια δημοψηφίσματος προκάλεσε την επίθεση της μειοψηφίας η οποία τάχθηκε κατά της ζεύξης και του δημοψηφίσματος. Η πλειοψηφία, ωστόσο, τάχθηκε υπέρ της πρότασης του δημάρχου που ψηφίστηκε πριν τη λήξη του δημοτικού συμβουλίου.
Με το ψήφισμα αυτό στο χαρτοφυλάκιό της η δημοτική αρχή προγραμματίζει άμεση συνάντηση με τους φορείς του Υπουργείου που έχει ανακοινώσει ότι η διαβούλευση αρχίζει την 1/1/2012. Στο πλευρό της τάσσεται και η περιφέρεια Πειραιά και όπως δήλωσε ο αντιπεριφερειάρχης Στέφανος Χρήστου: "Η αυτοδιοίκηση και των δύο βαθμών θα αποτελέσει τα ξύλινα τείχη".
πηγή http://www.enpeiraiei.gr
1 σχόλιο :
Η ζεύξη πρέπει να γίνει για αποσυμφόρηση των κατοίκων και των υπολοίπων πολιτών.Άμεσα όλα αυτά και μην ακούτε τους συμφεροντολόγους.ΜΠΑΚΑΟΥΚΕΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΜΠΑΚΑΟΥΚΕΣ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝΕ.-
Δημοσίευση σχολίου