29 Μαρ 2012

Ολοκληρώθηκε η διανομή λαδιού χωρίς μεσάζοντες στο Κερατσίνι από το Δήμο

Λουκάς Τζανής: «Το μήνυμα είναι ένα: ΡΙΞΤΕ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ» 

Διανομή λαδιού από τους ελαιοπαραγωγούς απευθείας στον καταναλωτή πραγματοποιήθηκε στο Κερατσίνι, στο πλαίσιο της κοινωνικής προσφοράς προς του δημότες, μετά από σχετική πρωτοβουλία του Δημάρχου Κερατσινίου-Δραπετσώνας Λουκά Τζανή.

Το λάδι που διατέθηκε στο χώρο της Πλατείας Κύπρου απέναντι από το Δημαρχείο ήταν άριστης ποιότητας, συσκευασμένο, πιστοποιημένο και με ημερομηνία λήξης.
Η διαδικασία ολοκληρώθηκε οργανωμένα και σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.

Ο Δήμαρχος Κερατσινίου-Δραπετσώνας Λουκάς Τζανής δήλωσε σχετικά:
«Επαναλαμβάνω για μια ακόμη φορά ότι οι προσπάθειες αυτές γίνονται για την πάταξη της αισχροκέρδειας και σαφώς δεν στρέφονται εναντίον των εμπόρων. Προσπαθούμε να χτυπήσουμε τους μεσάζοντες και επειδή και άλλοι Δήμοι κινούνται στην ίδια κατεύθυνση, το χτύπημα θα είναι πολύ δυνατό.
Ήδη τα σουπερ μάρκετ χαμήλωσαν αισθητά τις τιμές. Αν μάλιστα όπως έχω προτείνει, οι ενέργειες γίνουν συντονισμένα, τότε θα έχουμε κερδίσει μια νίκη προς όφελος του κοινωνικού συνόλου.
Είναι άδικο να πέφτουν τα μεροκάματα, να μειώνονται οι συντάξεις, και να μην πέφτουν οι τιμές στα προϊόντα. Αυτές οι πρωτοβουλίες στέλνουν προς κάθε κατεύθυνση ένα μήνυμα: ρίξτε τις τιμές!»

1 σχόλιο :

Ανώνυμος είπε...

πως και που τα ανακοινωνει ο δημαρχος ???γιατι εγω 50 χρονια κατοικος κερατσινιου ουτε η οικογενεια μου ουτε η φιλοι μου ουτε καν η γειτονια μου γνωριζαν τιποτα για πατατες και λαδι στο κερατσινι ??
περιεργο νομιζω ,πολυ περιεργο.
πετροπουλος

Recent Posts Widget

ΝΙΚΑΙΑ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ