Την στιγμή που κόβονται μισθοί και συντάξεις, που κουρεύονται τα αποθεματικά των ταμείων, που η ανεργία καλπάζει, που ο λαός ωθείται στα συσσίτια ή ακόμα και στους κάδους σκουπιδιών για να τραφεί, πρέπει να απαντήσουμε που πήγαν τα 259.000.000 ευρώ που λείπουν από το ΤΡΑΜ.
Αυτά τα χρήματα προέρχονται είτε από «επιδοτήσεις» συνεπώς αυξάνουν το «χρέος» χάρη του οποίου παίρνονται τα μέτρα σε βάρος του λαού, είτε από την τσέπη του φορολογούμενου-φτωχευμένου λαού, είτε και από τα δύο.
Ρωτάμε: δεν μπορούσαν στη διαδρομή του τραμ να βάλουν ένα φτηνό τρόλεϊ (έχει και αυτό την περιβόητη «σταθερή τροχιά»), έστω ένα φτηνότερο-ελαφρύτερο τύπο τραμ ή ακόμα καλύτερα μια λεωφορειολωρίδα με μηδενικό κόστος;
Ρωτάμε: με αυτά τα χρήματα πληρώθηκαν οι «εργολάβοι δημοσίων έργων» για να σπάσουν τα πεζοδρόμια και να κόψουν τα δέντρα;
Ρωτάμε: με αυτά τα χρήματα πληρώθηκαν οι μισθοί των στελεχών της Τραμ ΑΕ και σε τι ύψος ανέρχονται; πόσα χρήματα δόθηκαν σε αποζημιώσεις από τα ατυχήματα που προκάλεσε το τραμ;
Ρωτάμε: τι θα μπορούσαμε να φτιάξουμε με αυτά τα χρήματα στην Παιδεία, στην Υγεία, στην Κοινωνική Πρόνοια;
Ως πολιτικά άτομα και Πειραιώτες αισθανόμαστε βαθιά θλίψη για όσους δημοτικούς συμβούλους ψήφισαν το τελευταίο Μνημόνιο επέκτασης του τραμ στο Πειραιά.
Το τελευταίο μνημόνιο επέκτασης του τραμ στον Πειραιά θα έχει την τύχη των μνημονίων του Φασούλα και της Τρόικας.
http://fonipeiraioton.blogspot.com
Αυτά τα χρήματα προέρχονται είτε από «επιδοτήσεις» συνεπώς αυξάνουν το «χρέος» χάρη του οποίου παίρνονται τα μέτρα σε βάρος του λαού, είτε από την τσέπη του φορολογούμενου-φτωχευμένου λαού, είτε και από τα δύο.
Ρωτάμε: δεν μπορούσαν στη διαδρομή του τραμ να βάλουν ένα φτηνό τρόλεϊ (έχει και αυτό την περιβόητη «σταθερή τροχιά»), έστω ένα φτηνότερο-ελαφρύτερο τύπο τραμ ή ακόμα καλύτερα μια λεωφορειολωρίδα με μηδενικό κόστος;
Ρωτάμε: με αυτά τα χρήματα πληρώθηκαν οι «εργολάβοι δημοσίων έργων» για να σπάσουν τα πεζοδρόμια και να κόψουν τα δέντρα;
Ρωτάμε: με αυτά τα χρήματα πληρώθηκαν οι μισθοί των στελεχών της Τραμ ΑΕ και σε τι ύψος ανέρχονται; πόσα χρήματα δόθηκαν σε αποζημιώσεις από τα ατυχήματα που προκάλεσε το τραμ;
Ρωτάμε: τι θα μπορούσαμε να φτιάξουμε με αυτά τα χρήματα στην Παιδεία, στην Υγεία, στην Κοινωνική Πρόνοια;
Ως πολιτικά άτομα και Πειραιώτες αισθανόμαστε βαθιά θλίψη για όσους δημοτικούς συμβούλους ψήφισαν το τελευταίο Μνημόνιο επέκτασης του τραμ στο Πειραιά.
Το τελευταίο μνημόνιο επέκτασης του τραμ στον Πειραιά θα έχει την τύχη των μνημονίων του Φασούλα και της Τρόικας.
http://fonipeiraioton.blogspot.com
1 σχόλιο :
οι αντιτραμικοι ζουνε ακομα? τι λες τωρα. Σε μια ελλαδα που το αυτοκινητο αργοπεθαινει, αυτοι εχουν το ιδιο ποιημα να λενε? Κριμα που δεν τους υποστηριζει κανενας πια και ολοι πλεον θελουν το τραμ στον πειραια. Περαστικα σας.
Δημοσίευση σχολίου