4 Μαΐ 2012

Πάνε για κλείσιμο του Τζανείου;

Ένα από τα τελευταία νομοσχέδια της Κυβέρνησης για την Υγεία στρέφεται κατά μέτωπο κατά του Πειραιά και:

1. Καταργεί κλίνες του Τζανείου Νοσοκομείου (από 474 σε 430), άρα μειώνει τον αριθμό των ιατρών και του λοιπού νοσηλευτικού Προσωπικού



2. Καταργεί 1 Παθολογικό τμήμα, 1 Καρδιολογικό τμήμα, 1 Χειρουργικό τμήμα

3. Καταργεί κέντρα όπως το Διαβητολογικό, στο οποίο λειτουργούν 3 επιμέρους ιατρεία (Διαβητικού ποδιού, Παχυσαρκίας, Αντλιών ινσουλίνης), στα οποία εξειδικεύονται πολλοί νέοι ιατροί στον σακχαρώδη διαβήτη και παρακολουθούνται 25.000 διαβητικοί ασθενείς όχι μόνο από την περιοχή του Πειραιά, αλλά και από μεγάλο τμήμα του νησιωτικού χώρου. Τα κέντρα αυτά λειτουργούν υποδειγματικά και επιτελούν μεγάλο έργο σε Πανελλήνια κλίμακα με τη συνεχή δράση τους και την ενημέρωση της κοινωνίας

4. Τροποποιεί και μειώνει τις συνθέσεις του ιατρικού, παραϊατρικού, νοσηλευτικού και λοιπού προσωπικού

Είναι καιρός να αντιδράσουν οι φορείς του Πειραιά, να δουν κατάματα την κρίση και να αντιδράσουν δυναμικά στα σχέδια εξόντωσης κάθε ζωντανού πυρήνα της πόλης.

Δεν αρκούν μόνο οι κραυγές αγωνίας του Ιατρικού Συλλόγου Πειραιά. Αυτή η συνεχής υποβάθμιση του Πειραιά πρέπει να λάβει ένα τέλος με την ανάδειξη και υποστήριξη του θέματος από όλους τους φορείς της πόλης και κυρίως από τους Αντιπεριφερειάρχες και το Δήμαρχο.

Δημήτρης Κανδεράκης.





http://fonipeiraioton.blogspot.com





1 σχόλιο :

Ανώνυμος είπε...

Μια απορία: Αφού το άρθρο αναφέρεται στο Τζάνειο γιατί συνοδεύεται από φωτογραφί ατου Γενικού Κρατικού Νικαίας;

Recent Posts Widget

ΝΙΚΑΙΑ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ