3 Μαΐ 2012

Λήστεψαν τα "Everest" της Νίκαιας

Ένοπλη ληστεία σημειώθηκε στις 03.56 τα ξημερώματα, σε ταχυφαγείο EVEREST , που βρίσκεται στη διασταύρωση των οδών 7ης Μαρτίου και Τζαβέλλα, στη Νίκαια.

Ειδικότερα, ένας δράστης με την απειλή όπλου εισήλθε στο κατάστημα αφαίρεσε από το ταμείο τις εισπράξεις της ημέρας, στην συνέχεια επιβιβάστηκε σε μοτοσυκλέτα όπου τον περίμενε ο συνεργός του.

Η Αστυνομία διεξάγει έρευνα για τον εντοπισμό των δραστών.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Recent Posts Widget

ΝΙΚΑΙΑ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ