Αν και η πλειοψηφία των νέων εργαζόμενων δεν δείχνει να ανησυχεί για τις
αρνητικές επιπτώσεις που μπορεί να έχει στην καριέρα τους η αποκάλυψη
πτυχών της προσωπικής τους ζωής μέσω των υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης
-όπως πρωτίστως το δημοφιλέστερο facebook,
διεθνής έρευνα αποκαλύπτει ότι ένας στους δέκα νέους απολύθηκε ή απορρίφθηκε από κάποια θέση λόγω πληροφοριών που συνέλεξε από το συνολικό προφίλ του στα social media κάποιος εργοδότης.
Παρόλο αυτά και σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της “on device research”, σε δείγμα 6.000 νέων ηλικίας από 16 έως 34 ετών, δυο στους τρεις δεν ανησυχούν για τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει στην επαγγελματική τους σταδιοδρομία η αποκάλυψη πληροφοριών (και φωτογραφιών) από την προσωπική τους ζωή. Συνεχίζουν έτσι να δημοσιεύουν καθημερινά περιεχόμενο που τους αφορά, πολλές φορές είναι εκτεθειμένο σε δημόσια θέα και μπορεί να αξιολογηθεί από όποιον θελήσει να αναζητήσει περισσότερες πληροφορίες για τους ίδιους.
Πολλοί, δε, είναι εκείνοι που επιλέγουν το προφίλ τους στο facebook ή κάποιο άλλο online κοινωνικό δίκτυο να είναι πρωτίστως ελκυστικό και αρεστό στους φίλους τους, παρά σε κάποιον μελλοντικό εργοδότη.
Είναι κοινό μυστικό πως τα τελευταία χρόνια πληθαίνουν οι εταιρείες σε ολόκληρο τον κόσμο που ανατρέχουν συστηματικά στα προφίλ υποψήφιων υπαλλήλων τους, επιχειρώντας να αλιεύσουν πληροφορίες για τις συνήθειες και την προσωπικότητά τους.
protothema.gr
Κάντε like το keratsinivoice στο facebookδιεθνής έρευνα αποκαλύπτει ότι ένας στους δέκα νέους απολύθηκε ή απορρίφθηκε από κάποια θέση λόγω πληροφοριών που συνέλεξε από το συνολικό προφίλ του στα social media κάποιος εργοδότης.
Παρόλο αυτά και σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της “on device research”, σε δείγμα 6.000 νέων ηλικίας από 16 έως 34 ετών, δυο στους τρεις δεν ανησυχούν για τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει στην επαγγελματική τους σταδιοδρομία η αποκάλυψη πληροφοριών (και φωτογραφιών) από την προσωπική τους ζωή. Συνεχίζουν έτσι να δημοσιεύουν καθημερινά περιεχόμενο που τους αφορά, πολλές φορές είναι εκτεθειμένο σε δημόσια θέα και μπορεί να αξιολογηθεί από όποιον θελήσει να αναζητήσει περισσότερες πληροφορίες για τους ίδιους.
Πολλοί, δε, είναι εκείνοι που επιλέγουν το προφίλ τους στο facebook ή κάποιο άλλο online κοινωνικό δίκτυο να είναι πρωτίστως ελκυστικό και αρεστό στους φίλους τους, παρά σε κάποιον μελλοντικό εργοδότη.
Είναι κοινό μυστικό πως τα τελευταία χρόνια πληθαίνουν οι εταιρείες σε ολόκληρο τον κόσμο που ανατρέχουν συστηματικά στα προφίλ υποψήφιων υπαλλήλων τους, επιχειρώντας να αλιεύσουν πληροφορίες για τις συνήθειες και την προσωπικότητά τους.
protothema.gr
Follow us στο twitter
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου