Όπως πληροφορηθήκαμε πριν λίγο η σύζυγος του ανεξάρτητου βουλευτή
Β Πειραιά Γιάννη Κουράκου
γέννησε δίδυμα στο μαιευτήριο Ρέα! Ένα κοριτσάκι και ένα
αγοράκι για το ευτυχισμένο ζευγάρι! Ο κ. Κουράκος και η γυναίκα του πλέουν σε πελάγη
ευτυχίας… Θα θέλαμε να τους ευχηθούμε υγεία και χαρά για τα νέα μελή της οικογενείας
τους και για τους ίδιους!!
Κάντε like το keratsinivoice στο facebook
Follow us στο twitter
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου