Σε δημοπράτηση είναι και επίσημα το έργο της μετατροπής ανενεργής
σιδηδρομικής γραμμής από την Λεύκα μέχρι τον τερματικό σταθμό στον Άγιο
Διονύση σε ποδηλατόδρομο και πεζόδρομο.
Το έργο έχει προύπολογισμό 5.691.056,91 ευρώ και ο χρόνος υλοποίησης των έργων θα είναι 20 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.
Η ημέρα δημοπράτησης είναι στις 17 Δεκεμβρίου 2013. Το έργο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και από Εθνικούς Πόρους, στα πλαίσια του ΠΕΠ Αττικής 2007-2013.
Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Το έργο αναπτύσσεται στη Ε' Δημοτική Κοινότητα στο Δήμο Πειραιά επί του υπό αναστολή λειτουργίας γραμμής του ΟΣΕ σιδηροδρομικού διαδρόμου από την περιοχή Λεύκας (συμβολή των οδών Ρετσίνα – Θηβών – Παλαμηδίου) έως το σταθμό Αγ. Διονυσίου. Επίσης περιλαμβάνει τους δρόμους που αναπτύσσονται εκατέρωθεν και κατά μήκος του σιδηροδρομικού άξονα.
Στη μελέτη του έργου περιλαμβάνονται και κοινόχρηστοι χώροι (χώροι πρασίνου – καθιστικών) οι οποίοι θα εξωραϊσθούν πλήρως με παρεμβάσεις (πρασίνου – καθιστικά – φωτιστικά. Τα ουσιώδη χαρακτηριστικά του έργου είναι τα εξής: 1) Κατασκευή πεζόδρομου-ποδηλατόδρομου στο εύρος των σιδηροδρομικών γραμμών πλάτους 5,5-6,0 μ με τη βασική προϋπόθεση της διατήρησης των σιδηροτροχιών, 2) Ειδικές αρχιτεκτονικές- εικαστικές διαμορφώσεις κατά μήκος της διαδρομής σε επιλεγμένες θέσεις όπως μεταλλικά στέγαστρα μετά καθιστικών, ζαρντινιέρες κ.α., 3) Κατασκευή νέων πεζοδρομίων στους δρόμους που βρίσκονται εκατέρωθεν του σιδηροδρομικού δικτύου, 4) Ανακατασκευή οδοστρωμάτων με χρήση κοινής ασφάλτου, 5) Αναβάθμιση αστικού πρασίνου. 6) Νέο δίκτυο ηλεκτροφωτισμού.
ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ: ΠΡΟΛΑΒΑΜΕ ΤΟ ΕΣΠΑ
Προ ημερών ο Δήμαρχος Πειραιά μιλώντας για το έργο είπε : "Είπα σε κάποιους, που δεν βλέπουν τίποτα θετικό – πολλοί από αυτούς δεν μένουν και στον Πειραιά - εάν δίναμε σε ιδιώτη να μας κάνει τη μελέτη για τον πεζόδρομο - ποδηλατόδρομο, σύμφωνα με το νόμο, είναι το 5% του προϋπολογισμού του έργου. Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 7 εκατ. ευρώ και η μελέτη θα στοίχιζε 350.000 ευρώ, θα θέλαμε και μερικά χρόνια …και δεν θα γινόταν ποτέ.
Το έκαναν οι υπηρεσίες μας εγκαίρως και προλάβαμε το τρέχον ΕΣΠΑ. Ξέρετε τι έργο είναι αυτό; Από τη Λεύκα μέχρι τον Άγιο Διονύσιο - εδώ που είναι χωματερή και σκουπιδότοπος, με ανισόπεδα σημεία - θα γίνει ένας ευθύγραμμος πεζόδρομος με αναδυόμενες τις γραμμές, με παγκάκια, καθιστικά, πράσινο, πέργκολες. Θα διασχίζει το λαϊκό Πειραιά, - που είναι η καρδιά μου, που είναι η ψυχή μου, που είναι η συνείδηση μου, που είναι οι μνήμες μου - τον εργατικό Πειραιά, τον Πειραιά με τα ροζιασμένα χέρια και με τα αυλακωμένα πρόσωπα."
http://www.ypodomes.com
......................................................................................................................................................................
Το έργο έχει προύπολογισμό 5.691.056,91 ευρώ και ο χρόνος υλοποίησης των έργων θα είναι 20 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.
Η ημέρα δημοπράτησης είναι στις 17 Δεκεμβρίου 2013. Το έργο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και από Εθνικούς Πόρους, στα πλαίσια του ΠΕΠ Αττικής 2007-2013.
Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Το έργο αναπτύσσεται στη Ε' Δημοτική Κοινότητα στο Δήμο Πειραιά επί του υπό αναστολή λειτουργίας γραμμής του ΟΣΕ σιδηροδρομικού διαδρόμου από την περιοχή Λεύκας (συμβολή των οδών Ρετσίνα – Θηβών – Παλαμηδίου) έως το σταθμό Αγ. Διονυσίου. Επίσης περιλαμβάνει τους δρόμους που αναπτύσσονται εκατέρωθεν και κατά μήκος του σιδηροδρομικού άξονα.
Στη μελέτη του έργου περιλαμβάνονται και κοινόχρηστοι χώροι (χώροι πρασίνου – καθιστικών) οι οποίοι θα εξωραϊσθούν πλήρως με παρεμβάσεις (πρασίνου – καθιστικά – φωτιστικά. Τα ουσιώδη χαρακτηριστικά του έργου είναι τα εξής: 1) Κατασκευή πεζόδρομου-ποδηλατόδρομου στο εύρος των σιδηροδρομικών γραμμών πλάτους 5,5-6,0 μ με τη βασική προϋπόθεση της διατήρησης των σιδηροτροχιών, 2) Ειδικές αρχιτεκτονικές- εικαστικές διαμορφώσεις κατά μήκος της διαδρομής σε επιλεγμένες θέσεις όπως μεταλλικά στέγαστρα μετά καθιστικών, ζαρντινιέρες κ.α., 3) Κατασκευή νέων πεζοδρομίων στους δρόμους που βρίσκονται εκατέρωθεν του σιδηροδρομικού δικτύου, 4) Ανακατασκευή οδοστρωμάτων με χρήση κοινής ασφάλτου, 5) Αναβάθμιση αστικού πρασίνου. 6) Νέο δίκτυο ηλεκτροφωτισμού.
ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ: ΠΡΟΛΑΒΑΜΕ ΤΟ ΕΣΠΑ
Προ ημερών ο Δήμαρχος Πειραιά μιλώντας για το έργο είπε : "Είπα σε κάποιους, που δεν βλέπουν τίποτα θετικό – πολλοί από αυτούς δεν μένουν και στον Πειραιά - εάν δίναμε σε ιδιώτη να μας κάνει τη μελέτη για τον πεζόδρομο - ποδηλατόδρομο, σύμφωνα με το νόμο, είναι το 5% του προϋπολογισμού του έργου. Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 7 εκατ. ευρώ και η μελέτη θα στοίχιζε 350.000 ευρώ, θα θέλαμε και μερικά χρόνια …και δεν θα γινόταν ποτέ.
Το έκαναν οι υπηρεσίες μας εγκαίρως και προλάβαμε το τρέχον ΕΣΠΑ. Ξέρετε τι έργο είναι αυτό; Από τη Λεύκα μέχρι τον Άγιο Διονύσιο - εδώ που είναι χωματερή και σκουπιδότοπος, με ανισόπεδα σημεία - θα γίνει ένας ευθύγραμμος πεζόδρομος με αναδυόμενες τις γραμμές, με παγκάκια, καθιστικά, πράσινο, πέργκολες. Θα διασχίζει το λαϊκό Πειραιά, - που είναι η καρδιά μου, που είναι η ψυχή μου, που είναι η συνείδηση μου, που είναι οι μνήμες μου - τον εργατικό Πειραιά, τον Πειραιά με τα ροζιασμένα χέρια και με τα αυλακωμένα πρόσωπα."
http://www.ypodomes.com
......................................................................................................................................................................
Στείλτε μας τη φωτογραφία , το video ή το μήνυμα σου για να καταγγείλεις και να δείξεις αυτό που θέλεις. Όλοι μαζί μπορούμε να έχουμε το Κερατσίνι που θέλουμε!
Επικοινωνία με το KERATSINIVOICE:
Email: keratsinivoice@gmail.com
Email: keratsinivoice@gmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου