Κατά τη σύσκεψη, ο κ. Μιχαλολιάκος ζήτησε από τον κ. Τσίτουρα, να αλλάξει ο σχεδιασμός και οι παρεμβάσεις με το εργοτάξιο της «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ», που θα γίνουν στα Μανιάτικα, να έχουν τις λιγότερες «παρενέργειες» στη ζωή των κατοίκων της περιοχής.
Ο
κ. Τσίτουρας, συμφώνησε με τις προτάσεις του κ. Μιχαλολιάκου, και
δεσμεύτηκε ότι κατά την περίοδο του έργου, όσο γίνεται λιγότερο θα
επηρεαστεί αρνητικά η ζωή των κατοίκων στα Μανιάτικα.
Ο κ. Μιχαλολιάκος, μιλώντας σημείωσε μεταξύ άλλων:
«Πράγματι
το Μετρό σηματοδοτεί το μεγαλύτερο έργο που έχει γίνει μέχρι τώρα στον
Πειραιά. Λέω μέχρι τώρα γιατί στο μέλλον θα γίνουν και μεγαλύτερα. Δεν
υπάρχει έργο και δη μεγάλο, χωρίς παρενέργειες. Στόχος της πολιτικής
εξουσίας είναι να συνεργαστεί με τους τεχνοκράτες για να είναι οι
παρενέργειες όσο γίνεται λιγότερες και μικρότερης χρονικής διάρκειας. Το
Μετρό δεν έρχεται σε ένα οικόπεδο, έρχεται σε μια πόλη που κατοικείται.
Άρα, πρέπει να επηρεαστεί αρνητικά η ζωή των κατοίκων όσο γίνεται
λιγότερο.
Μία από τις περιοχές που αναβαθμίζεται στον Πειραιά με το Μετρό, οφείλω να το ομολογήσω, είναι τα Μανιάτικα.
Στα Μανιάτικα εδράζεται η ψυχή μου. Ο μέχρι τώρα σχεδιασμός, που σας παρακάλεσα να αλλάξουμε, καταργεί τη ζωή τους. Την καταργεί.
Μπορεί να ακούγεται υπερβολικός ο λόγος μου, αλλά την καταργεί.
Γι αυτό η παράκλησή μας είναι απόλυτη.
Η οδός Αιτωλικού, είναι ο μόνος δρόμος που αναπτύσσεται η εμπορική ζωή της περιοχής. Δεν έχει άλλον. Αυτός είναι ο δρόμος. Άρα, το να κάνουμε ολόκληρη την οδό Αιτωλικού εργοτάξιο, χωρίς να αφήσουμε μια λωρίδα διέλευσης, είναι αδύνατον. Δεν είμαι τεχνικός. Σέβομαι τους τεχνικούς, όπως σέβομαι και όλους τους ειδικούς επιστήμονες.
Νομίζω όμως ότι με μείωση του πλάτους των πεζοδρομίων ένθεν και ένθεν και κάποιων εργοταξιακών εργασιών, άνετα εξασφαλίζεται μια λωρίδα.
Και επειδή τα πεζοδρόμια θα είναι στενότερα, θέλουν και ασφάλεια. Το περιγράφω άτεχνα γιατί είναι τεχνικό θέμα, αλλά κάπως έτσι το φαντάζομαι. Οι τεχνικοί θα το σχεδιάσετε.
Δεύτερον, αν δεν ενώσουμε με την οδό Π. Βλαχάκου τώρα, κάνοντας δυο-τρεις απαλλοτριώσεις όλες και όλες ή αγοράζοντας - κάποιες είναι σε διαδικασία – αυτή η περιοχή έχασε και την τελευταία και μεγάλη ευκαιρία.
Είναι πολύ εύκολο. Αν το δείτε και δια ζώσης κ. Τσίτουρα, θα συμφωνήσετε αμέσως μαζί μου και θα πείτε: μα πως δεν με ενόχλησε ο δήμαρχος, που είναι και Μανιάτης;
Επίσης, αυτό αν το κάνουμε, απαλλάσσουμε και την οδό Γυθείου από την ανάγκη να κλείσει ολόκληρη κι αυτή και να κόψει την πρόσβαση ακόμη και των κατοίκων στα σπίτια τους.
Κάνω λοιπόν αυτήν τη συνάντηση και σας ευχαριστώ που ήρθατε και ανταποκριθήκατε αμέσως και είμαι σίγουρος ότι στο τέλος αυτής της συνάντησης θα έχουμε τις λύσεις, που θα λυτρώσουν την περιοχή και θα διευκολύνουν και θα απελευθερώσουν τις εργασίες».
Μία από τις περιοχές που αναβαθμίζεται στον Πειραιά με το Μετρό, οφείλω να το ομολογήσω, είναι τα Μανιάτικα.
Στα Μανιάτικα εδράζεται η ψυχή μου. Ο μέχρι τώρα σχεδιασμός, που σας παρακάλεσα να αλλάξουμε, καταργεί τη ζωή τους. Την καταργεί.
Μπορεί να ακούγεται υπερβολικός ο λόγος μου, αλλά την καταργεί.
Γι αυτό η παράκλησή μας είναι απόλυτη.
Η οδός Αιτωλικού, είναι ο μόνος δρόμος που αναπτύσσεται η εμπορική ζωή της περιοχής. Δεν έχει άλλον. Αυτός είναι ο δρόμος. Άρα, το να κάνουμε ολόκληρη την οδό Αιτωλικού εργοτάξιο, χωρίς να αφήσουμε μια λωρίδα διέλευσης, είναι αδύνατον. Δεν είμαι τεχνικός. Σέβομαι τους τεχνικούς, όπως σέβομαι και όλους τους ειδικούς επιστήμονες.
Νομίζω όμως ότι με μείωση του πλάτους των πεζοδρομίων ένθεν και ένθεν και κάποιων εργοταξιακών εργασιών, άνετα εξασφαλίζεται μια λωρίδα.
Και επειδή τα πεζοδρόμια θα είναι στενότερα, θέλουν και ασφάλεια. Το περιγράφω άτεχνα γιατί είναι τεχνικό θέμα, αλλά κάπως έτσι το φαντάζομαι. Οι τεχνικοί θα το σχεδιάσετε.
Δεύτερον, αν δεν ενώσουμε με την οδό Π. Βλαχάκου τώρα, κάνοντας δυο-τρεις απαλλοτριώσεις όλες και όλες ή αγοράζοντας - κάποιες είναι σε διαδικασία – αυτή η περιοχή έχασε και την τελευταία και μεγάλη ευκαιρία.
Είναι πολύ εύκολο. Αν το δείτε και δια ζώσης κ. Τσίτουρα, θα συμφωνήσετε αμέσως μαζί μου και θα πείτε: μα πως δεν με ενόχλησε ο δήμαρχος, που είναι και Μανιάτης;
Επίσης, αυτό αν το κάνουμε, απαλλάσσουμε και την οδό Γυθείου από την ανάγκη να κλείσει ολόκληρη κι αυτή και να κόψει την πρόσβαση ακόμη και των κατοίκων στα σπίτια τους.
Κάνω λοιπόν αυτήν τη συνάντηση και σας ευχαριστώ που ήρθατε και ανταποκριθήκατε αμέσως και είμαι σίγουρος ότι στο τέλος αυτής της συνάντησης θα έχουμε τις λύσεις, που θα λυτρώσουν την περιοχή και θα διευκολύνουν και θα απελευθερώσουν τις εργασίες».
Στη συνέχεια ο κ. Τσίτουρας, τόνισε:
«Η συνεργασία μας κ. δήμαρχε, είναι άψογη, εποικοδομητική και έχει λύσει μέχρι σήμερα πάρα πολλά προβλήματα που πριν από λίγα χρόνια ήταν αδύνατον.
Προχωρήσαμε ένα Τραμ που ήταν στις καλένδες και στα συρτάρια της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Για το Μετρό κάτι αντίστοιχο. Πάνε όλα καλά.»
«Η συνεργασία μας κ. δήμαρχε, είναι άψογη, εποικοδομητική και έχει λύσει μέχρι σήμερα πάρα πολλά προβλήματα που πριν από λίγα χρόνια ήταν αδύνατον.
Προχωρήσαμε ένα Τραμ που ήταν στις καλένδες και στα συρτάρια της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Για το Μετρό κάτι αντίστοιχο. Πάνε όλα καλά.»
Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο Γ. Γραμματέας του δήμου κ. Στ. Διαμαντίδης και συνεργάτες του κ. Τσίτουρα από την «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ».
http://www.piraeuspress.gr/
......................................................................................................................................................................
Στείλτε μας τη φωτογραφία , το video ή το μήνυμα σου για να καταγγείλεις και να δείξεις αυτό που θέλεις. Όλοι μαζί μπορούμε να έχουμε το Κερατσίνι που θέλουμε!
Επικοινωνία με το KERATSINIVOICE:
Email: keratsinivoice@gmail.com
Email: keratsinivoice@gmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου