25 Μαΐ 2014

Ήρθαν στα χέρια για το ποιος θα βγει δήμαρχος!


Λίγες ώρες πριν ανοίξει η κάλπη δύο Κρητικοί πιάστηκαν στα χέρια για το ποιός θα βγει δήμαρχος μέσα σε καφετέρια της Μεσαράς. Σύμφωνα με πληροφορίες του cretalive, όλα ξεκίνησαν στο πλαίσιο μίας συζήτησης που γινόταν για το ποιος θα βγει δήμαρχος στις εκλογές του β’ γύρου.

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι, τα αίματα «άναψαν» όταν ο ένας άνδρας ανέφερε ότι δεν πρόκειται να ψηφίσει τον υποψήφιο που πρότεινε ο άλλος, με αποτέλεσμα η συζήτηση να ανάψει και οι δύο άντρες να πιαστούν στα χέρια.

Για το συμβάν κλήθηκε η αστυνομία και όταν οι αστυνομικοί έφτασαν στο χώρο διαπίστωσαν ότι κανείς από τους δύο δεν ήθελε να καταθέσει μήνυση.



Πηγή: cretalive.gr
......................................................................................................................................................................

Για απίστευτες προσφορές Κάντε κλικ εδώ

Στείλτε μας τη φωτογραφία , το video ή το μήνυμα σου για να καταγγείλεις και να δείξεις αυτό που θέλεις. Όλοι μαζί μπορούμε να έχουμε το Κερατσίνι που θέλουμε!   
Επικοινωνία με το KERATSINIVOICE:
Email: keratsinivoice@gmail.com

Κάντε like το keratsinivoice στο facebook

Follow us στο twitter

Advertisement



 Advertisement

 Advertisement

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Recent Posts Widget

ΝΙΚΑΙΑ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ