26 Αυγ 2014

Γνωρίζουμε ότι η χρήση του συστήματος κλιματισμού επιβαρύνει την κατανάλωση, και μια νέα έρευνα έρχεται να μας αποκαλύψει το πόσο ακριβώς.... Σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρία Emissions Analytics στο Los Angeles τα αυτοκίνητα που επηρεάζονται περισσότερο από τη χρήση a/c είναι τα υβριδικά, τα οποία καίνε 9,3% περισσότερο στην πόλη. Στα πλαίσια της έρευνας καταγράφηκε η μέση κατανάλωση περισσότερων από 100 αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στο Los Angeles, ενώ στο δείγμα συμμετείχαν αυτοκίνητα με κινητήρα βενζίνης, diesel και υβριδικά. Τα πιο ανεπηρέαστα από τη χρήση a/c ήταν τελικά τα συμβατικά βενζινοκίνητα. Η κατανάλωσή τους επιβαρύνθηκε κατά μέσο όρο κατά 5,1% στην πόλη και κατά 2,7% στον αυτοκινητόδρομο. Ακολούθησαν τα diesel, που με ανοιχτό το a/c ζήτησαν 6,3% παραπάνω καύσιμο σε χρήση πόλης και 3,3% στον αυτοκινητόδρομο. Όπως ήταν αναμενόμενο, στην περίπτωση των υβριδικών η λειτουργία του συστήματος κλιματισμού αναγκάζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης να δουλεύει περισσότερη ώρα στην πόλη, οπότε η κατανάλωση σε αστικό περιβάλλον αυξάνεται κατά 9,3%. Ενώ στον ανοιχτό δρόμο η αύξηση φτάνει το 2,8%, δηλαδή ελάχιστα παραπάνω απ’ ό,τι στα συμβατικά βενζινοκίνητα.

Γνωρίζουμε ότι η χρήση του συστήματος κλιματισμού επιβαρύνει την κατανάλωση, και μια νέα έρευνα έρχεται να μας αποκαλύψει το πόσο ακριβώς....

Σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρία Emissions Analytics στο Los Angeles τα αυτοκίνητα που επηρεάζονται περισσότερο από τη χρήση a/c είναι τα υβριδικά, τα οποία καίνε 9,3% περισσότερο στην πόλη.

Στα πλαίσια της έρευνας καταγράφηκε η μέση κατανάλωση περισσότερων από 100 αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στο Los Angeles, ενώ στο δείγμα συμμετείχαν αυτοκίνητα με κινητήρα βενζίνης, diesel και υβριδικά. Τα πιο ανεπηρέαστα από τη χρήση a/c ήταν τελικά τα συμβατικά βενζινοκίνητα. Η κατανάλωσή τους επιβαρύνθηκε κατά μέσο όρο κατά 5,1% στην πόλη και κατά 2,7% στον αυτοκινητόδρομο.

Ακολούθησαν τα diesel, που με ανοιχτό το a/c ζήτησαν 6,3% παραπάνω καύσιμο σε χρήση πόλης και 3,3% στον αυτοκινητόδρομο. Όπως ήταν αναμενόμενο, στην περίπτωση των υβριδικών η λειτουργία του συστήματος κλιματισμού αναγκάζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης να δουλεύει περισσότερη ώρα στην πόλη, οπότε η κατανάλωση σε αστικό περιβάλλον αυξάνεται κατά 9,3%. Ενώ στον ανοιχτό δρόμο η αύξηση φτάνει το 2,8%, δηλαδή ελάχιστα παραπάνω απ’ ό,τι στα συμβατικά βενζινοκίνητα.




- See more at: http://www.gkourou.com/2014/08/air-condition.html#sthash.hMW9P8zL.dpuf



......................................................................................................................................................................

Για απίστευτες προσφορές Κάντε κλικ εδώ

Στείλτε μας τη φωτογραφία , το video ή το μήνυμα σου για να καταγγείλεις και να δείξεις αυτό που θέλεις. Όλοι μαζί μπορούμε να έχουμε το Κερατσίνι που θέλουμε!   
Επικοινωνία με το KERATSINIVOICE:
Email: keratsinivoice@gmail.com

Κάντε like το keratsinivoice στο facebook

Follow us στο twitter

Advertisement



 Advertisement

 Advertisement

Δεν υπάρχουν σχόλια :

  • Σκυλοδήμος: Αυτό το μπακάλικο στον Πειραιά είναι η ζωντανή καταγραφή της ιστορίας της πόλης
  • Από τα λίγα αυθεντικά παντοπωλεία, θυμίζει σκηνικό από ταινία της χρυσής ... read more
  • Λιπάσματα project : Το ρεμπέτικο μέσα από την προσφυγική εγκατάσταση
  • Η εγκατάσταση των προσφύγων στη Δραπετσώνα, η ατέλειωτη παραγκούπολη, οι ... read more
  • Φεστιβάλ Γιόγκα και Πιλάτες στα λιπάσματα Δραπετσώνας
  • Ο Δήμος Κερατσινίου Δραπετσώνας και η σχολή Navasana Yoga Amfiali Shala ... read more
  • Γ. Γαβρίλης, Γ. Ιωακειμίδης και Νίνα Κασιμάτη στηρίζουν τον Χρ. Βρεττάκο
  • Ένα κύμα δηλώσεων υποστήριξης υπέρ του δημάρχου Κερατσινίου-Δραπετσώνας ... read more
  • Ο Γ. Ραγκούσης για την αγωγή της Oil One σε βάρος του Χρήστου Βρεττάκου
  • Απαράδεκτη χαρακτήρισε ο Γ. Ραγκούσης την απόπειρα της Oil One να ... read more
    Recent Posts Widget

    ΝΙΚΑΙΑ

    ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ