14 Νοε 2014

Σχόλιο του Δημάρχου για τα δημοσιεύματα που αφορούν στο πόρισμα του ΑΣΕΠ για τους 27 υπαλλήλους του πρ. Δήμου Δραπετσώνας

«Το πόρισμα του ΑΣΕΠ και οι διάλογοι του Δημοτικού Συμβουλίου του 2004 αποδεικνύουν ατράνταχτα ότι οι δυνάμεις των κομμάτων της σημερινής συγκυβέρνησης «έφτιαχναν πελατεία» εκμεταλλευόμενοι την ανάγκη των ανθρώπων για δουλειά.
Σήμερα καλούν τον Δήμο να απολύσει 12 ανθρώπους και να καταργήσει ταυτόχρονα 12 θέσεις εργασίας όχι γιατί κόπτονται για τη διαπλοκή αλλά γιατί κόπτονται για τις απολύσεις της Τρόικας.  Αν θέλει η κυβέρνηση να μιλήσει για διαπλοκή δεν έχει παρά να κοιταχτεί στον καθρέφτη της και να παραιτηθεί. Για τις αποφάσεις μας θα σας ενημερώσουμε αφού πάρει απόφαση το Δημοτικό Συμβούλιο». 



......................................................................................................................................................................

Για απίστευτες προσφορές Κάντε κλικ εδώ

Στείλτε μας τη φωτογραφία , το video ή το μήνυμα σου για να καταγγείλεις και να δείξεις αυτό που θέλεις. Όλοι μαζί μπορούμε να έχουμε το Κερατσίνι που θέλουμε!   
Επικοινωνία με το KERATSINIVOICE:
Email: keratsinivoice@gmail.com

Κάντε like το keratsinivoice στο facebook

Follow us στο twitter

Advertisement



 Advertisement

 Advertisement

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Recent Posts Widget

ΝΙΚΑΙΑ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ