Για άλλη μία χρονιά, το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Σαλαμίνας καλείται να
λειτουργήσει αντιμετωπίζοντας τεράστια προβλήματα και ελλείψεις, σε
προσωπικό αλλά και σε μέσα.
Το σχολείο λειτουργεί με αναπληρωτές δασκάλους, καθώς προσλήψεις μόνιμου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) δεν έγιναν, αλλά και χωρίς μόνιμο Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ), το οποίο είναι νευραλγικής σημασίας, καθότι υπάρχουν μη αυτοεξυπηρετούμενοι μαθητές.
Επιπροσθέτως, το σχολείο δε διαθέτει μέσο μεταφοράς των μαθητών αλλά ούτε και ο χώρος όπου λειτουργεί κρίνεται κατάλληλος.
Το θέμα φέρνει στη Βουλή με ερώτησή της, η βουλευτής Πειραιά της ΔΗΜΑΡ, μαρία Ρεπούση, στην οποία μεταξύ άλλων αναφέρει:
«Τέλος, είναι τουλάχιστον λυπηρό πως εν έτει 2014 ένα ειδικό σχολείο για παιδιά με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες αποτυγχάνει να πληροί στοιχειώδεις προϋποθέσεις, με αποκλειστική ευθύνη του αρμόδιου Υπουργείου, ώστε η λειτουργία του να μην καθίσταται απλά τυπική, αλλά να κάνει πράξη, αποτελεσματικά και έγκαιρα, τη θεσμική και συνταγματική υποχρέωση της Πολιτείας για παροχή ίσων ευκαιριών στην εκπαίδευση.
Κατόπιν τούτων,
Ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός
1. Θα προβεί το ΥΠΑΙΘ σε προσλήψεις ΕΕΠ και ΕΒΠ, ώστε το εν θέματι σχολείο να λειτουργήσει ως οφείλει, και πότε;
2. Προτίθεται το ΥΠΑΙΘ να επιλύσει οριστικά το κτιριακό και μεταφορικό πρόβλημα του σχολείου, με γνώμονα τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών;
3. Ποιος ο σχεδιασμός του ΥΠΑΙΘ, ώστε να αποφευχθεί η αντιμετώπιση των ίδιων προβλημάτων στο μέλλον και να επιτευχθεί η έγκυρη, ήτοι από την πρώτη ημέρα της σχολικής χρονιάς, αποτελεσματική λειτουργία του σχολείου;»
http://www.pireas2day.gr
......................................................................................................................................................................
Το σχολείο λειτουργεί με αναπληρωτές δασκάλους, καθώς προσλήψεις μόνιμου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) δεν έγιναν, αλλά και χωρίς μόνιμο Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ), το οποίο είναι νευραλγικής σημασίας, καθότι υπάρχουν μη αυτοεξυπηρετούμενοι μαθητές.
Επιπροσθέτως, το σχολείο δε διαθέτει μέσο μεταφοράς των μαθητών αλλά ούτε και ο χώρος όπου λειτουργεί κρίνεται κατάλληλος.
Το θέμα φέρνει στη Βουλή με ερώτησή της, η βουλευτής Πειραιά της ΔΗΜΑΡ, μαρία Ρεπούση, στην οποία μεταξύ άλλων αναφέρει:
«Τέλος, είναι τουλάχιστον λυπηρό πως εν έτει 2014 ένα ειδικό σχολείο για παιδιά με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες αποτυγχάνει να πληροί στοιχειώδεις προϋποθέσεις, με αποκλειστική ευθύνη του αρμόδιου Υπουργείου, ώστε η λειτουργία του να μην καθίσταται απλά τυπική, αλλά να κάνει πράξη, αποτελεσματικά και έγκαιρα, τη θεσμική και συνταγματική υποχρέωση της Πολιτείας για παροχή ίσων ευκαιριών στην εκπαίδευση.
Κατόπιν τούτων,
Ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός
1. Θα προβεί το ΥΠΑΙΘ σε προσλήψεις ΕΕΠ και ΕΒΠ, ώστε το εν θέματι σχολείο να λειτουργήσει ως οφείλει, και πότε;
2. Προτίθεται το ΥΠΑΙΘ να επιλύσει οριστικά το κτιριακό και μεταφορικό πρόβλημα του σχολείου, με γνώμονα τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών;
3. Ποιος ο σχεδιασμός του ΥΠΑΙΘ, ώστε να αποφευχθεί η αντιμετώπιση των ίδιων προβλημάτων στο μέλλον και να επιτευχθεί η έγκυρη, ήτοι από την πρώτη ημέρα της σχολικής χρονιάς, αποτελεσματική λειτουργία του σχολείου;»
http://www.pireas2day.gr
......................................................................................................................................................................
Στείλτε μας τη φωτογραφία , το video ή το μήνυμα σου για να καταγγείλεις
και να δείξεις αυτό που θέλεις. Όλοι μαζί μπορούμε να έχουμε το
Κερατσίνι που θέλουμε!
Επικοινωνία με το KERATSINIVOICE:
Email: keratsinivoice@gmail.com
Email: keratsinivoice@gmail.com


Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου