17 Νοε 2014

Πλημμυροπαθής η Βίσση: Τι αποζημίωση ζητάει από τον Δήμο για τις καταστροφές στο σπίτι της από τη νεροποντή

Η Άννα Βίσση ανήκει στους πλημμυροπαθείς που άφησε πίσω της η μεγάλη νεροποντή της 16ης Σεπτεμβρίου, όμως η τραγουδίστρια δεν άφησε τα πράγματα να περάσουν έτσι.

Οι καταστροφές που σημειώθηκαν εκείνη την ημέρα στο σπίτι της στην Κηφισιά, είναι μεγάλες και η ίδια διεκδικεί αποζημίωση από τον Δήμο της οποίας το ποσό δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητο. Σύμφωνα με το Θέμα, και όπως αναφέρει στο αίτημα του ο κατασκευαστής της οικίας, η πλημμύρα ήταν αποτέλεσμα των βουλωμένων φρεατίων στο δρόμο. 

Εκείνη την ημέρα πλημμύρισε το υπόγειο του σπιτιού της Άννας Βίσση και η πραγματογνωμοσύνη της Πυροσβεστικής αναφέρει πως στο συμβάν προκλήθηκαν ζημιές σε είδη ρουχισμού, μουσικά όργανα και όργανα γυμναστικής. Σύμφωνα όμως με την ίδια την Άννα Βίσση οι ζημιές ήταν ακόμα μεγαλύτερες καθώς η πλημμύρα είχε σαν αποτέλεσμα να καταστραφούν μεταξύ άλλων, όργανα γυμναστικής, ένα σολάριουμ, ένα σύστημα home cinema, πλυντήρια, ψυγεία, καφετιέρες, το σύστημα συναγερμού, το κλιματιστικό αλλά και πολλά επώνυμα ρούχα μεγάλης αξίας. Όσο για το ύψος της αποζημίωσης που ζητά από τον Δήμο, αυτή φτάνει τα 58. 470 ευρώ ενώ διεκδικεί να γίνουν και τα απαραίτητα αντιπλημμυρικά έργα έξω από το σπίτι της προκειμένου να μην επαναληφθεί μία ακόμα καταστροφή στα υπάρχοντά της.
Πηγή: http://www.gossip-tv.gr/




......................................................................................................................................................................

Για απίστευτες προσφορές Κάντε κλικ εδώ

Στείλτε μας τη φωτογραφία , το video ή το μήνυμα σου για να καταγγείλεις και να δείξεις αυτό που θέλεις. Όλοι μαζί μπορούμε να έχουμε το Κερατσίνι που θέλουμε!   
Επικοινωνία με το KERATSINIVOICE:
Email: keratsinivoice@gmail.com

Κάντε like το keratsinivoice στο facebook

Follow us στο twitter

Advertisement



 Advertisement

 Advertisement

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Recent Posts Widget

ΝΙΚΑΙΑ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ