«Θα στήριζα κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ αλλά όχι με πρωθυπουργό Τσίπρα. Θα ήταν ένα ολέθριο λάθος. Δεν έχει καμία ένδειξη ότι ξέρει να κάνει αυτή τη δουλειά», είπε ο Απόστολος Γκλέτσος και συμπλήρωσε «Θα συνεργαζόμουν με τον οποιονδήποτε για το καλό της πατρίδας εκτός από την εκδοχή να είναι πρωθυπουργός ο Τσίπρας».
Για τον Αντώνη Σαμαρά επισήμανε: «Ο Σαμαράς έχει δείξει ότι, αν μη τι άλλο, ξέρει τη δουλειά» και συμπλήρωσε “Εμείς εδώ τσακωνόμαστε. Πρέπει να πάει η Εθνική Ελλάδος σ’ αυτόν τον αγώνα ούτε αριστερά, ούτε δεξιά, να τα λύσουμε σαν Εθνική Ελλάδος. Δεν έχουμε την πολυτέλεια να κοιτάξουμε ούτε δεξιά, ούτε αριστερά”. Όσο για τον στόχο του νέου κόμματος που ίδρυσε με το όνομα «Τελεία», ο κ. Γκλέτσος οριοθέτησε τον στόχο του στην είσοδο στη Βουλή. «3% αρκεί», τόνισε ο δήμαρχος Στυλίδας.
......................................................................................................................................................................
Στείλτε μας τη φωτογραφία , το video ή το μήνυμα σου για να καταγγείλεις
και να δείξεις αυτό που θέλεις. Όλοι μαζί μπορούμε να έχουμε το
Κερατσίνι που θέλουμε!
Επικοινωνία με το KERATSINIVOICE:
Email: keratsinivoice@gmail.com
Email: keratsinivoice@gmail.com
Κάντε like το keratsinivoice στο facebook
Follow us στο twitter
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου