13 Νοε 2014

Α. Γκλέτσος: “Θα στήριζα κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ αλλά όχι με πρωθυπουργό Τσίπρα”

Δήλωση “βόμβα” από τον Απόστολο Γκλέτσο σε πρωινή τηλεοπτική εκπομπή. Ο δήμαρχος Στυλίδας και ο επικεφαλής του νέου κόμματος “Τελεία” μίλησε για το νεότευκτο κόμμα του, «Τελεία», αλλά και για τις πιθανές συνεργασίες του με κόμματα της κεντρικής πολιτικής σκηνής .


«Θα στήριζα κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ αλλά όχι με πρωθυπουργό Τσίπρα. Θα ήταν ένα ολέθριο λάθος. Δεν έχει καμία ένδειξη ότι ξέρει να κάνει αυτή τη δουλειά», είπε ο Απόστολος Γκλέτσος και συμπλήρωσε «Θα συνεργαζόμουν με τον οποιονδήποτε για το καλό της πατρίδας εκτός από την εκδοχή να είναι πρωθυπουργός ο Τσίπρας».

Για τον Αντώνη Σαμαρά επισήμανε: «Ο Σαμαράς έχει δείξει ότι, αν μη τι άλλο, ξέρει τη δουλειά» και συμπλήρωσε “Εμείς εδώ τσακωνόμαστε. Πρέπει να πάει η Εθνική Ελλάδος σ’ αυτόν τον αγώνα ούτε αριστερά, ούτε δεξιά, να τα λύσουμε σαν Εθνική Ελλάδος. Δεν έχουμε την πολυτέλεια να κοιτάξουμε ούτε δεξιά, ούτε αριστερά”. Όσο για τον στόχο του νέου κόμματος που ίδρυσε με το όνομα «Τελεία», ο κ. Γκλέτσος οριοθέτησε τον στόχο του στην είσοδο στη Βουλή. «3% αρκεί», τόνισε ο δήμαρχος Στυλίδας.



......................................................................................................................................................................

Για απίστευτες προσφορές Κάντε κλικ εδώ

Στείλτε μας τη φωτογραφία , το video ή το μήνυμα σου για να καταγγείλεις και να δείξεις αυτό που θέλεις. Όλοι μαζί μπορούμε να έχουμε το Κερατσίνι που θέλουμε!   
Επικοινωνία με το KERATSINIVOICE:
Email: keratsinivoice@gmail.com

Κάντε like το keratsinivoice στο facebook

Follow us στο twitter

Advertisement



 Advertisement

 Advertisement

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Recent Posts Widget

ΝΙΚΑΙΑ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ