13 Νοε 2014

ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΡΗΣΗ ΣΑΚΧΑΡΟΥ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ – ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΚΗΣ


Ο Δήμος Κερατσινίου – Δραπετσώνας και το Διαβητολογικό Κέντρο Γ.Ν.Ν.Π με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Σακχαρώδη Διαβήτη
συνδιοργανώνουν εκδήλωση- συζήτηση στο «Αντώνης Σαμαράκης» και δωρεάν μετρήσεις σακχάρου στους πολίτες.

Συγκεκριμένα την ΠΕΜΠΤΗ 13 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ:

· Στο Πολιτιστικό Κέντρο «Αντώνης Σαμαράκης» (Μικράς Ασίας και Παπαναστασίου-Ταμπούρια) ώρα 10.00 το πρωί θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση με θέμα:



«Μπορούμε να προλάβουμε το διαβήτη και τις επιπλοκές του;»



ομιλητές:

Δρ. Σταύρος Μπούσμπουλας, Διευθυντής Ε.Σ.Υ. Υπεύθυνος Διαβητολογικού Κέντρου Γ.Ν.Ν.Π

Άννα Γκρόζου, Επισκέπτρια Υγείας Διαβητολογικού Κέντρου Γ.Ν.Ν.Π.



Ταυτόχρονα Θα πραγματοποιηθούν μετρήσεις Σακχάρου αίματος ΔΩΡΕΑΝ.



· Στην Πλατεία Λαού από τις 5 μμ. έως τις 8μμ. θα πραγματοποιούνται ΔΩΡΕΑΝ μετρήσεις Σακχάρου αίματος και ενημέρωση τον πολιτών σε θέματα που αφορούν το Σακχαρώδη Διαβήτη.



......................................................................................................................................................................

Για απίστευτες προσφορές Κάντε κλικ εδώ

Στείλτε μας τη φωτογραφία , το video ή το μήνυμα σου για να καταγγείλεις και να δείξεις αυτό που θέλεις. Όλοι μαζί μπορούμε να έχουμε το Κερατσίνι που θέλουμε!   
Επικοινωνία με το KERATSINIVOICE:
Email: keratsinivoice@gmail.com

Κάντε like το keratsinivoice στο facebook

Follow us στο twitter

Advertisement



 Advertisement

 Advertisement

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Recent Posts Widget

ΝΙΚΑΙΑ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ