Νέα έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο πανεπιστήμιο Brunel του Λονδίνου, παρουσιάζει τι αποκαλύπτουν τα status που ανεβάζουμε στο Facebook για την προσωπικότητά μας.
Σύμφωνα με νέα έρευνα του πανεπιστημίου Brunel στο Λονδίνο, οι αναρτήσεις που κάνουν οι χρήστες του Facebook στο προφίλ τους, έχουν να πουν πολλά για την προσωπικότητά τους. Μετά από ανάλυση 555 διαδικτυακών ερευνών που συμπλήρωσαν οι χρήστες του Facebook, η ερευνητική ομάδα εστίασε στα συνηθέστερα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας ενός ατόμου που χρησιμοποιεί το δημοφιλέστερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Αυτά είναι η ειλικρίνεια, η εξωστρέφεια, ο νευρωτισμός καθώς επίσης ο ναρκισσισμός αλλά και η αυτοεκτίμηση. Εκείνο που διαπιστώθηκε είναι πως οι χρήστες έχουν την τάση να ανεβάζουν αναρτήσεις σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς τους. Συγκεκριμένα, οι ναρκισσιστές τονίζουν τα επιτεύγματά τους και ζητούν επιβεβαίωση μέσω των likes. Οι αναρτήσεις που κάνουν, έχουν σχέση με τη διατροφή τους, τη σωματική τους δραστηριότητα, και φυσικά όπως προαναφέραμε, με τα κατορθώματά τους.
Οι ευσυνείδητοι χρήστες δεν μοιράζονται εύκολα πράγματα και έχουν μεγαλύτερη συνείδηση για το πώς δέχονται οι υπόλοιποι το περιεχόμενο που ανεβάζουν. Μιλούν κυρίως για τις ρομαντικές τους σχέσεις και για τις σχέσεις που αναπτύσσουν με τα παιδιά τους. Τα άτομα με χαμηλή αυτοεκτίμηση, ανεβάζουν συχνά πράγματα σχετικά με τον σύντροφό τους. Τα κίνητρά τους θεωρείται ότι συνδέονται με την επιθυμία τους να μειώσουν τις ανασφάλειες που έχουν, δείχνοντας στους άλλους ότι τα πηγαίνουν καλά με τη σχέση τους. Τέτοιες αναρτήσεις λαμβάνουν ωστόσο, τα λιγότερα likes και κάνουν τους χρήστες να μοιάζουν λιγότερο αρεστοί.
Οι εξωστρεφείς θεωρείται ότι χρησιμοποιούν το Facebook ως κοινωνικό εργαλείο χωρίς να ενδιαφέρονται για τα likes αλλά μόνο για την ενίσχυση της αλληλεπίδρασης με τους υπόλοιπους χρήστες. Οι ανοιχτοί, δημιουργικοί και περίεργοι άνθρωποι τέλος, ανεβάζουν οτιδήποτε έχει σχέση με τις πολιτικές τους πεποιθήσεις και διάφορα πνευματικά ζητήματα. Αναζητούν λιγότερη κοινωνική αλληλεπίδραση και τους ενδιαφέρει περισσότερο να μοιράζονται πληροφορίες, έχοντας κίνητρα που βοηθούν την ανταλλαγή πληροφοριών για έρευνες και διάφορα επίκαιρα γεγονότα.
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά η επικεφαλής της έρευνας, Dr. Tara Marshall, "πιθανότατα προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι τα status στο Facebook αντικατοπτρίζουν τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς μας αλλά είναι σημαντικό να κατανοήσουμε γιατί οι άνθρωποι γράφουν για συγκεκριμένα ζητήματα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης".
......................................................................................................................................................................
Σύμφωνα με νέα έρευνα του πανεπιστημίου Brunel στο Λονδίνο, οι αναρτήσεις που κάνουν οι χρήστες του Facebook στο προφίλ τους, έχουν να πουν πολλά για την προσωπικότητά τους. Μετά από ανάλυση 555 διαδικτυακών ερευνών που συμπλήρωσαν οι χρήστες του Facebook, η ερευνητική ομάδα εστίασε στα συνηθέστερα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας ενός ατόμου που χρησιμοποιεί το δημοφιλέστερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Αυτά είναι η ειλικρίνεια, η εξωστρέφεια, ο νευρωτισμός καθώς επίσης ο ναρκισσισμός αλλά και η αυτοεκτίμηση. Εκείνο που διαπιστώθηκε είναι πως οι χρήστες έχουν την τάση να ανεβάζουν αναρτήσεις σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς τους. Συγκεκριμένα, οι ναρκισσιστές τονίζουν τα επιτεύγματά τους και ζητούν επιβεβαίωση μέσω των likes. Οι αναρτήσεις που κάνουν, έχουν σχέση με τη διατροφή τους, τη σωματική τους δραστηριότητα, και φυσικά όπως προαναφέραμε, με τα κατορθώματά τους.
Οι ευσυνείδητοι χρήστες δεν μοιράζονται εύκολα πράγματα και έχουν μεγαλύτερη συνείδηση για το πώς δέχονται οι υπόλοιποι το περιεχόμενο που ανεβάζουν. Μιλούν κυρίως για τις ρομαντικές τους σχέσεις και για τις σχέσεις που αναπτύσσουν με τα παιδιά τους. Τα άτομα με χαμηλή αυτοεκτίμηση, ανεβάζουν συχνά πράγματα σχετικά με τον σύντροφό τους. Τα κίνητρά τους θεωρείται ότι συνδέονται με την επιθυμία τους να μειώσουν τις ανασφάλειες που έχουν, δείχνοντας στους άλλους ότι τα πηγαίνουν καλά με τη σχέση τους. Τέτοιες αναρτήσεις λαμβάνουν ωστόσο, τα λιγότερα likes και κάνουν τους χρήστες να μοιάζουν λιγότερο αρεστοί.
Οι εξωστρεφείς θεωρείται ότι χρησιμοποιούν το Facebook ως κοινωνικό εργαλείο χωρίς να ενδιαφέρονται για τα likes αλλά μόνο για την ενίσχυση της αλληλεπίδρασης με τους υπόλοιπους χρήστες. Οι ανοιχτοί, δημιουργικοί και περίεργοι άνθρωποι τέλος, ανεβάζουν οτιδήποτε έχει σχέση με τις πολιτικές τους πεποιθήσεις και διάφορα πνευματικά ζητήματα. Αναζητούν λιγότερη κοινωνική αλληλεπίδραση και τους ενδιαφέρει περισσότερο να μοιράζονται πληροφορίες, έχοντας κίνητρα που βοηθούν την ανταλλαγή πληροφοριών για έρευνες και διάφορα επίκαιρα γεγονότα.
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά η επικεφαλής της έρευνας, Dr. Tara Marshall, "πιθανότατα προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι τα status στο Facebook αντικατοπτρίζουν τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς μας αλλά είναι σημαντικό να κατανοήσουμε γιατί οι άνθρωποι γράφουν για συγκεκριμένα ζητήματα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης".
......................................................................................................................................................................
Στείλτε μας τη φωτογραφία , το video ή το μήνυμα σου για να καταγγείλεις
και να δείξεις αυτό που θέλεις. Όλοι μαζί μπορούμε να έχουμε το
Κερατσίνι που θέλουμε!
Επικοινωνία με το KERATSINIVOICE:
Email: keratsinivoice@gmail.com
Email: keratsinivoice@gmail.com


Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου