20 Δεκ 2016

Ο Δήμος Κερατσινίου Δραπετσώνας βραβεύει τους μαθητές του...

Τη Τρίτη 20 Δεκεμβρίου, πρόκειται να πραγματοποιηθεί η εκδήλωση που διοργανώνει ο Δήμος Κερατσινίου- Δραπετσώνας,
για τους μαθητές που πέτυχαν να εισαχθούν στα ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο Πολιτιστικό Κέντρο «Αντώνης Σαμαράκης» (Μ. Ασίας 24 και Παπαναστασίου, Κερατσίνι), στις 7.30 μ.μ.
Θα ακολουθήσει συναυλία με το μουσικό συγκρότημα «Πλέγμα».






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Recent Posts Widget

ΝΙΚΑΙΑ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ