5 Σεπ 2017

Είμαι ακόμα εγώ, έγινα μητέρα όχι άλλος άνθρωπος….

Είμαι ακόμα εγώ κι ας μην είμαι πάντα διαθέσιμη για βόλτες…Κι ας σου κλείνω το τηλέφωνο λίγο απότομα, όταν κλαίει το παιδί…Κι ας μην έχω πάντα καλοχτενισμένα μαλλιά…
Κι ας μην ξέρω τα πιο «in» στέκια της εποχής…Κι ας κοιτάζω συνέχεια το τηλέφωνό μου, όταν βγαίνουμε βόλτα και έχω αφήσει το παιδί στη γιαγιά του…Κι ας μην μπορώ πια να ξενυχτάω συχνά τα βράδια…Κι ας είμαι κάποιες φορές απελπισμένη που δεν προλαβαίνω τις υποχρεώσεις μου…Κι ας είμαι πολλές φορές κουρασμένη…Κι ας κυνηγάω το παιδί μου μην τυχόν και χτυπήσει, μέσα και έξω από το σπίτι…Κι ας μην έχω πια να διηγηθώ νέες συναρπαστικές ιστορίες…Κι ας…Κι ας…Κι ας…

Και είμαι έτσι, γιατί πλέον δεν είμαι μόνη μου. Γιατί υπάρχει ένα ανθρωπάκι που είμαι όλος του ο κόσμος και εξαρτάται από εμένα και ούτε μπορώ αλλά ούτε και θέλω να το βάλω σε δεύτερη μοίρα. Και να θυμάσαι ότι αν και όταν γίνεις κι εσύ γονιός, έχεις να μάθεις και να καταλάβεις πολλά…

Και να ξέρεις ότι πια εκτιμώ ακόμα περισσότερο μία συνάντηση μαζί σου, ακόμα και ένα τηλέφωνο. Και απολαμβάνω να ακούω τις ιστορίες σου, τις διηγήσεις σου από όμορφα ταξίδια, να μου μεταφέρεις τι γίνεται ακόμα στον κόσμο των ελεύθερων, αλλά και να λέμε τα δικά μας, παλιά και νέα. Έχουμε πια πολύ διαφορετική καθημερινότητα, αλλά αυτό δεν μας εμποδίζει να αγαπιόμαστε και να προστατεύουμε τη φιλία μας.

Είμαι ακόμα εγώ, η φίλη σου…Έγινα μητέρα, όχι άλλος άνθρωπος…

Αφιερωμένο σε όλες τις αφοσιωμένες μητέρες και στους φίλους που έμειναν…


Σ.Μ.Τ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Recent Posts Widget

ΝΙΚΑΙΑ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ