Κατασκευαστική έκρηξη και 3.000 μόνιμες θέσεις εργασίας αναμένεται να φέρει η υλοποίηση του master plan του ΟΛΠ.
Το επενδυτικό πλάνο των κινέζων της Cosco για την αναβάθμιση των υποδομών του λιμανιού στον Πειραιά, το οποίο ανέρχεται σε 800 εκατ. ευρώ και μεταξύ άλλων προβλέπει τη δημιουργία πολυτελών ξενοδοχείων, logistics center, εμπορικούς χώρους εντός του επιβατηγού σταθμού κρουαζιέρας, car terminal αλλά και νέο προβλήτα εκτιμάται πως θα κινητοποιήσει ένα ευρύτερο κομμάτι του επιχειρείν της χώρας, το οποίο θα σπεύσει να αξιοποιήσει τις δραστηριότητας που θα αναπτυχθούν στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας.
Ήδη, για την ανακατασκευή και λειτουργία των τεσσάρων πολυτελών ξενοδοχείων έχουν γίνει οι πρώτες επαφές με τουριστικές εταιρείες διεθνούς εμβέλειας, οι οποίες έχουν εκφράσει τη βούλησή τους να εμπλακούν στο project. Στο επίκεντρο βρίσκεται η μετατροπή του κτηρίου της «Παγόδας» σε 5άστερο ξενοδοχείο, το οποίο μπορεί να εξελιχθεί σε σημείο αναφοράς για την ευρύτερη περιοχή.
Άνθρωποι με γνώση του χώρου αναφέρουν πως η λειτουργία ξενοδοχειακών μονάδων εντός του λιμανιού έχει μεγάλες προοπτικές και δυνατότητες και τονίζουν πως δυνητικά μπορεί να κρύβουν τεράστια περιθώρια κερδοφορίας για όποιον κερδίσει τα συμβόλαια. Για αυτό και θεωρούν δεδομένο πως στην κούρσα της διεκδίκησης θα λάβουν μέρος μεγάλα «ονόματα» του χώρου, και πρωτίστως αυτά που δραστηριοποιούνται στην χώρα μας και επιθυμούν να διευρύνουν το αποτύπωμά τους, όπως η Wyndham, η Marriott, η Hayat, κα.
Κύκλοι προσκείμενοι στη διοίκηση του ΟΛΠ αναφέρουν ότι οι σχετικοί διαγωνισμοί θα αρχίσουν μέσα στο 2020, καθώς πρόθεση της εταιρείας όπως εκφράζεται από κορυφαία στελέχη της είναι να ξεκινήσουν οι εργασίες το συντομότερο δυνατό. Πρώτη προτεραιότητα πάντως είναι η επέκταση της προβλήτας κρουαζιέρας, η οποία είναι μέρος των υποχρεωτικών επενδύσεων με βάση τη σύμβαση παραχώρησης.
Η εκκίνηση των επενδύσεων που περιγράφονται στο master plan αναμένεται να δώσει ώθηση στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας. Πέρα από την συνεισφορά στα δημόσια ταμεία, σημαντική εκτιμάται πως θα είναι η επίδραση και στην τόνωση της απασχόλησης.
Σύμφωνα με πληροφορίες από τον ΟΛΠ, από τις νέες δραστηριότητες που θα αναπτυχθούν στο λιμάνι του Πειραιά υπολογίζεται πως θα δημιουργηθούν πάνω από 3.000 νέες θέσεις εργασίας χωρίς να υπολογίζονται τα άτομα που θα απασχοληθούν στη διάρκεια της κατασκευής των υποδομών. Οι νέες θέσεις αφορούν στα άτομα που θα απασχοληθούν στα εμπορικά καταστήματα του επιβατηγού σταθμού κρουαζιέρας, στα logistics, στα πολυτελή ξενοδοχεία, κα.
Να σημειωθεί πως το master plan του ΟΛΠ εγκρίθηκε την περασμένη εβδομάδα από την ΕΣΑΛ, με εξαίρεση τη νέα προβλήτα για τη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων και το car terminal μετά τις έντονες αντιδράσεις φορέων αλλά και των δημάρχων του Πειραιά. Για τα δυο τελευταία έργα, αποφασίστηκε να δοθεί χρόνος, προκειμένου οι φορείς και οι δήμαρχοι της περιοχής του Πειραιά να διατυπώσουν τις απόψεις τους και να επανέλθουν προς έγκριση στην ΕΣΑΛ εντός 10 ημερών.
https://www.mononews.gr
Το επενδυτικό πλάνο των κινέζων της Cosco για την αναβάθμιση των υποδομών του λιμανιού στον Πειραιά, το οποίο ανέρχεται σε 800 εκατ. ευρώ και μεταξύ άλλων προβλέπει τη δημιουργία πολυτελών ξενοδοχείων, logistics center, εμπορικούς χώρους εντός του επιβατηγού σταθμού κρουαζιέρας, car terminal αλλά και νέο προβλήτα εκτιμάται πως θα κινητοποιήσει ένα ευρύτερο κομμάτι του επιχειρείν της χώρας, το οποίο θα σπεύσει να αξιοποιήσει τις δραστηριότητας που θα αναπτυχθούν στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας.
Ήδη, για την ανακατασκευή και λειτουργία των τεσσάρων πολυτελών ξενοδοχείων έχουν γίνει οι πρώτες επαφές με τουριστικές εταιρείες διεθνούς εμβέλειας, οι οποίες έχουν εκφράσει τη βούλησή τους να εμπλακούν στο project. Στο επίκεντρο βρίσκεται η μετατροπή του κτηρίου της «Παγόδας» σε 5άστερο ξενοδοχείο, το οποίο μπορεί να εξελιχθεί σε σημείο αναφοράς για την ευρύτερη περιοχή.
Άνθρωποι με γνώση του χώρου αναφέρουν πως η λειτουργία ξενοδοχειακών μονάδων εντός του λιμανιού έχει μεγάλες προοπτικές και δυνατότητες και τονίζουν πως δυνητικά μπορεί να κρύβουν τεράστια περιθώρια κερδοφορίας για όποιον κερδίσει τα συμβόλαια. Για αυτό και θεωρούν δεδομένο πως στην κούρσα της διεκδίκησης θα λάβουν μέρος μεγάλα «ονόματα» του χώρου, και πρωτίστως αυτά που δραστηριοποιούνται στην χώρα μας και επιθυμούν να διευρύνουν το αποτύπωμά τους, όπως η Wyndham, η Marriott, η Hayat, κα.
Κύκλοι προσκείμενοι στη διοίκηση του ΟΛΠ αναφέρουν ότι οι σχετικοί διαγωνισμοί θα αρχίσουν μέσα στο 2020, καθώς πρόθεση της εταιρείας όπως εκφράζεται από κορυφαία στελέχη της είναι να ξεκινήσουν οι εργασίες το συντομότερο δυνατό. Πρώτη προτεραιότητα πάντως είναι η επέκταση της προβλήτας κρουαζιέρας, η οποία είναι μέρος των υποχρεωτικών επενδύσεων με βάση τη σύμβαση παραχώρησης.
Η εκκίνηση των επενδύσεων που περιγράφονται στο master plan αναμένεται να δώσει ώθηση στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας. Πέρα από την συνεισφορά στα δημόσια ταμεία, σημαντική εκτιμάται πως θα είναι η επίδραση και στην τόνωση της απασχόλησης.
Σύμφωνα με πληροφορίες από τον ΟΛΠ, από τις νέες δραστηριότητες που θα αναπτυχθούν στο λιμάνι του Πειραιά υπολογίζεται πως θα δημιουργηθούν πάνω από 3.000 νέες θέσεις εργασίας χωρίς να υπολογίζονται τα άτομα που θα απασχοληθούν στη διάρκεια της κατασκευής των υποδομών. Οι νέες θέσεις αφορούν στα άτομα που θα απασχοληθούν στα εμπορικά καταστήματα του επιβατηγού σταθμού κρουαζιέρας, στα logistics, στα πολυτελή ξενοδοχεία, κα.
Να σημειωθεί πως το master plan του ΟΛΠ εγκρίθηκε την περασμένη εβδομάδα από την ΕΣΑΛ, με εξαίρεση τη νέα προβλήτα για τη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων και το car terminal μετά τις έντονες αντιδράσεις φορέων αλλά και των δημάρχων του Πειραιά. Για τα δυο τελευταία έργα, αποφασίστηκε να δοθεί χρόνος, προκειμένου οι φορείς και οι δήμαρχοι της περιοχής του Πειραιά να διατυπώσουν τις απόψεις τους και να επανέλθουν προς έγκριση στην ΕΣΑΛ εντός 10 ημερών.
https://www.mononews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου