1 Μαΐ 2012

ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΓΕΩΡΓΑΤΟΣ, ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β΄ ΠΕΙΡΑΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ


Γεννήθηκα το 1956, από πατέρα Κεφαλλονίτη και μητέρα Χιώτισσα που διασταύρωσαν τις ζωές τους στην Αθήνα. Είμαι καθηγητής φιλόλογος από το ΑΠΘ με κατεύθυνση τη φιλοσοφία, με μεταπτυχιακές σπουδές στο Παρίσι, στην ευρωπαϊκή ιστορία, στη Σόφια, στη διαβαλκανική οικονομική συνεργασία και απόφοιτος της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης. Μιλάω και γράφω γαλλικά, αγγλικά και ισπανικά.
Έχω ασκήσει διδακτικό και διοικητικό έργο στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, τόσο στον ιδιωτικό όσο και στον δημόσιο τομέα, έχω  εργαστεί ως κειμενογράφος και μεταφραστής, ενώ συχνή είναι η πολιτική αρθρογραφία μου σε έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ. Με πολύχρονη παρουσία σε συνδικαλιστικούς επαγγελματικούς φορείς και κοινωνικά κινήματα, συχνά σε αιρετές θέσεις, είμαι από τα ιδρυτικά στελέχη της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ, εκλεγμένος στην Κεντρική και στην Εκτελεστική Επιτροπή του κόμματος και υπεύθυνος για την Ευρωπαϊκή, την Εξωτερική Πολιτική και τις Διεθνείς Σχέσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Recent Posts Widget

ΝΙΚΑΙΑ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ