«Φρένο» στο επενδυτικό της πλάνο, εντός και εκτός συνόρων, φαίνεται ότι
βάζει εξαιτίας της παρούσας οικονομικής κατάστασης ο όμιλος Jumbo,
στοχεύοντας παράλληλα σε μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας και στη διατήρηση
μιας σταθερής ροής αναχρηματοδότησης και τραπεζικού δανεισμού, χωρίς
μεγάλο ρίσκο.
Έτσι ο όμιλος σκοπεύει καταρχήν να περιορίσει τις αγορές καταστημάτων και να προχωρά μόνο σε ενοικιάσεις, ενώ σύμφωνα με τα όσα σημείωσε ο πρόεδρος και βασικός μέτοχος της Jumbo κ. Απόστολος Βακάκης κατά τη χτεσινή ετήσια τακτική γενική συνέλευση των μετόχων, στις δύο επόμενες οικονομικές χρήσεις της εισηγμένης «κλείνει» ουσιαστικά το επενδυτικό έργο της Jumbo σε Ελλάδα και Κύπρο.
Ούτε όμως στη Βουλγαρία, πέραν του προγραμματισμένου ανοίγματος ενός καταστήματος μέχρι το τέλος της παρούσας χρήσης, σκοπεύει ο όμιλος να προχωρήσει σε νέες επενδυτικές κινήσεις, περιμένοντας προς το παρόν να αποδώσουν οι ήδη υπάρχουσες. Πιο ζεστό από την άλλη φαίνεται να είναι το κλίμα για το άνοιγμα καταστημάτων στη Ρουμανία, όπου εκεί αναμένεται από το τέλος του 2014 και μετά να λειτουργήσουν συνολικά οκτώ καταστήματα (με ρυθμό 2-3 το χρόνο), αν και το αρχικό μοντέλο προέβλεπε τη λειτουργία δεκαοκτώ καταστημάτων.
Σε ότι αφορά τις πιο «δύσκολες αγορές», δηλαδή την Τουρκία και ενδεχομένως τη Ρωσία, η Jumbo όπως όλα δείχνουν μεταθέτει τις όποιες επενδυτικές της σκέψεις σε αυτές τις περιοχές για αργότερα, εμμένοντας πάντως στην άποψη πως θα πρέπει οπωσδήποτε να βρεθεί πρώτα στρατηγικός εταίρος. «Δεν θα πηγαίναμε στη Ρωσία με δική μας επένδυση» δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Βακάκης.
Συγκρατημένη αισιοδοξία
Εντωμεταξύ, την εκτίμηση πως η κερδοφορία του ομίλου θα κυμανθεί στα ίδια επίπεδα με τα περσινά εξέφρασε ο πρόεδρος της Jumbo, παρά τη μείωση της κατανάλωσης που παρατηρείται, με το β’ τρίμηνο να παραμένει καθοριστικό για τα αποτελέσματα του ομίλου. Προκειμένου πάντως η διοίκηση να αντιμετωπίσει την πτώση της κατανάλωσης, θα συνεχίζει να περιορίζει τα λειτουργικά της έξοδα και να αναζητά επενδυτικές ευκαιρίες, χωρίς όμως να επηρεάζεται το λειτουργικό κόστος της εταιρείας.
Να σημειώσουμε πως οι πωλήσεις του ομίλου Jumbo στο πρώτο τρίμηνο της νέας οικονομικής χρήσης παρουσίασαν αύξηση 2,84% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, φτάνοντας τα 123 εκατ. ευρώ. Κατά τη γενική συνέλευση των μετόχων τέλος αποφασίστηκε να μη γίνει διανομή μερίσματος από τα κέρδη της προηγούμενης εταιρικής χρήσης (1/07/2011- 30/06/2012).
Βίκυ Κουρλιμπίνη
Πηγή:www.capital.gr
Κάντε like το keratsinivoice στο facebook
Follow us στο twitter
capital.gr
Έτσι ο όμιλος σκοπεύει καταρχήν να περιορίσει τις αγορές καταστημάτων και να προχωρά μόνο σε ενοικιάσεις, ενώ σύμφωνα με τα όσα σημείωσε ο πρόεδρος και βασικός μέτοχος της Jumbo κ. Απόστολος Βακάκης κατά τη χτεσινή ετήσια τακτική γενική συνέλευση των μετόχων, στις δύο επόμενες οικονομικές χρήσεις της εισηγμένης «κλείνει» ουσιαστικά το επενδυτικό έργο της Jumbo σε Ελλάδα και Κύπρο.
Ούτε όμως στη Βουλγαρία, πέραν του προγραμματισμένου ανοίγματος ενός καταστήματος μέχρι το τέλος της παρούσας χρήσης, σκοπεύει ο όμιλος να προχωρήσει σε νέες επενδυτικές κινήσεις, περιμένοντας προς το παρόν να αποδώσουν οι ήδη υπάρχουσες. Πιο ζεστό από την άλλη φαίνεται να είναι το κλίμα για το άνοιγμα καταστημάτων στη Ρουμανία, όπου εκεί αναμένεται από το τέλος του 2014 και μετά να λειτουργήσουν συνολικά οκτώ καταστήματα (με ρυθμό 2-3 το χρόνο), αν και το αρχικό μοντέλο προέβλεπε τη λειτουργία δεκαοκτώ καταστημάτων.
Σε ότι αφορά τις πιο «δύσκολες αγορές», δηλαδή την Τουρκία και ενδεχομένως τη Ρωσία, η Jumbo όπως όλα δείχνουν μεταθέτει τις όποιες επενδυτικές της σκέψεις σε αυτές τις περιοχές για αργότερα, εμμένοντας πάντως στην άποψη πως θα πρέπει οπωσδήποτε να βρεθεί πρώτα στρατηγικός εταίρος. «Δεν θα πηγαίναμε στη Ρωσία με δική μας επένδυση» δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Βακάκης.
Συγκρατημένη αισιοδοξία
Εντωμεταξύ, την εκτίμηση πως η κερδοφορία του ομίλου θα κυμανθεί στα ίδια επίπεδα με τα περσινά εξέφρασε ο πρόεδρος της Jumbo, παρά τη μείωση της κατανάλωσης που παρατηρείται, με το β’ τρίμηνο να παραμένει καθοριστικό για τα αποτελέσματα του ομίλου. Προκειμένου πάντως η διοίκηση να αντιμετωπίσει την πτώση της κατανάλωσης, θα συνεχίζει να περιορίζει τα λειτουργικά της έξοδα και να αναζητά επενδυτικές ευκαιρίες, χωρίς όμως να επηρεάζεται το λειτουργικό κόστος της εταιρείας.
Να σημειώσουμε πως οι πωλήσεις του ομίλου Jumbo στο πρώτο τρίμηνο της νέας οικονομικής χρήσης παρουσίασαν αύξηση 2,84% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, φτάνοντας τα 123 εκατ. ευρώ. Κατά τη γενική συνέλευση των μετόχων τέλος αποφασίστηκε να μη γίνει διανομή μερίσματος από τα κέρδη της προηγούμενης εταιρικής χρήσης (1/07/2011- 30/06/2012).
Βίκυ Κουρλιμπίνη
Πηγή:www.capital.gr
Κάντε like το keratsinivoice στο facebook
Follow us στο twitter
capital.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου