28 Μαρ 2014

Μαστοράκης σε Μπογδάνο: «Δεν έχω κοιμηθεί με αγοράκια μπορεί να κάνω εξαίρεση σήμερα»

Δεν έκρυψε την ενόχλησή του ο παρουσιαστής και φανερά εκνευρισμένος την “είπε” στον δημοσιογράφο του Σκάι 

Στην εκπομπή “Ευθέως” βρέθηκε καλεσμένος ο Νίκος Μαστοράκης και μεταξύ άλλων “μίλησε” στον Κώνσταντίνο Μπογδάνο για την σεξουαλική του ζωή.

Ο παρουσιαστής φαίνεται πως εκνευρίστηκε με το σχόλιο του δημοσιογράφου για την προσωπική του ζωή, ο οποίος είπε στον αέρα «είμαι βέβαιος ότι είσαι σεξουαλικά ενεργός», θέλοντας με αυτό το σχόλιο να γυρίσει την κουβέντα και σε πιο προσωπικά θέματα.

Ο Νίκος Μαστοράκης έδειξε αμέσως την ενόχλησή του στον Κωνσταντίνο Μπογδάνο και δεν δίστασε να του απαντήσει επιθετικά και φανερά εκνευρισμένος: «Θα το γυρίσουμε στη σεξουαλική μου ζωή; Σεβασμό στην ηλικία μου δεν έχεις κανέναν;» και συνέχισε: «Αρκεί να μη χρειαστεί να στο αποδείξω στη μέση της εκπομπής. Δεν έχω κοιμηθεί με αγοράκια και μη με κοιτάς έτσι γιατί μπορεί να κάνω εξαίρεση σήμερα».http://www.protothema.gr/......................................................................................................................................................................

Για απίστευτες προσφορές Κάντε κλικ εδώ

Στείλτε μας τη φωτογραφία , το video ή το μήνυμα σου για να καταγγείλεις και να δείξεις αυτό που θέλεις. Όλοι μαζί μπορούμε να έχουμε το Κερατσίνι που θέλουμε!   
Επικοινωνία με το KERATSINIVOICE:
Email: keratsinivoice@gmail.com

Κάντε like το keratsinivoice στο facebook

Follow us στο twitter




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Recent Posts Widget

ΝΙΚΑΙΑ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ